معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فرزندان شهدا و جانبازان طبق قانون برنامه ششم توسعه باید استخدام شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از برگزاری دومین نشست گفت‌وگوی رودرروی تولیدکنندگان با رئیس‌جمهور خبر داد.
وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، گفت: امسال تمرکز بر جنبه‌ بین‌المللی نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان بیشتر است و برای حضور کشورهای دوست، همسایه و کشورهایی که صاحب فناوری هستند برنامه‌ریزی کردیم.
دومین روز از اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با برگزاری دو جلسه تمرین و آنالیز حریف برزیلی به پایان رسید.
دومین مرحله اردوی تیم ملی هاکی 5 چمنی در تبریز برگزار می‌شود.
برگزاری دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت در حوزه داروهای گیاهی و طبیعی، مکمل ها و خوراک و نوشیدنی به زمان دیگری موکول شد.
این دومین بار است که هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی در تهران ایراد گرفته، اما نمایندگان در صحن مجلس همچنان بر مصوبه خود اصرار می‌کنند.
در دومین روز نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، کارگاه‌های «تحول دیجیتال سازمانی»، «بررسی نقش اپراتورها در تحول دیجیتال صنایع»، «مدل ذهنی» و «مسیر یادگیری برنامه‌نویسی» از سری کارگاه‌های رایگان غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ و رویدادهای الکام تاکز با موضوع «تحول دیجیتال» و «متاورس»، با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در سالن ۸و۹ برگزار شد.
دومین جلسه شورای هماهنگی بانک های استان فارس در سال جاری با حضور دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان، ناظر پولی بانک مرکزی، مدیران بانک های عضو کمیسیون هماهنگی و مدیر شعب استان فارس بانک ایران زمین به میزبانی این بانک برگزار شد.
دومین دوره مسابقه دوومیدانی با نام «جام مسافر» به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار خواهد شد.
بیست و دومین دوره مسابقات برنامه نویسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ( ACPC) ۱۸فروردین ماه به صورت حضوری برگزار می شود.
دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی روز جمعه ۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
دومین جلسه فوق‌العاده هیئت دولت برای بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور، به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.
هیئت ایرانی در دومین روز برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در کشور ترکمنستان در نشست‌های جداگانه‌ای با مدیران شرکت‌های ترکمن‌گاز، ترکمن‌نفت و ترکمن‌شیمی حضور یافت.
رئیس انجمن یوگا از برگزاری دومین دوره لیگ سراسری این رشته در کشور خبر داد و گفت: استقبال بالای علاقمندان از دوره نخست ما را بر آن داشت دوره دوم را هم برگزار کنیم.
رئیس انجمن یوگا از برگزاری دومین دوره لیگ سراسری این رشته در کشور خبر داد و گفت: استقبال بالای علاقمندان از دوره نخست ما را بر آن داشت دوره دوم را هم برگزار کنیم.
جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به استان یزد به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
دومین نشست کاری رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه اجلاس بین‌المجالس آسیایی با حضور تعدادی از مهمانان این اجلاس برگزار شد.
مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: دومین جشنواره کشوری تئاتر درسی در سطح مدارس ابتدایی و کانون های فرهنگی تربیتی در حال برگزاری است.
کنکور سراسری از سال جاری با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دو بار در سال برگزار می‌شود. نخستین نوبت کنکور، روز‌های پنج‌شنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. زمان برگزاری دومین نوبت آزمون ورود به دانشگاه‌ها، روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزاز خواهد شد.
به نظر می‌رسد قطر در کمتر از یک سال میزبان دو تورنمت مهم خواهد بود.
دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان از ۱۷ لغایت ۲۰ آبان ۱۴۰۱ به میزبانی شهر کاشان برگزار خواهد شد.
دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان از ۱۷ لغایت ۲۰ آبان ۱۴۰۱ به میزبانی شهر کاشان برگزار خواهد شد.
دومین جلسه کمیته تخصصی بازتوانی پس از بحران سازمان مدیریت بحران شهر تهران با هدف بررسی بخشی از برنامه‌ها و دستورالعمل‌های موجود در حوزه بازتوانی پس از بلایا برگزار شد.
مراسم افتتاحیه دومین دوره مربیگری درجه A ویژه بازیکنان سابق تیم ملی و جمعی از مربیان کشور برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ