اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حاشیه اکران فیلم سینمایی باربی، شبیه‌سازی سردار آزمون و مهدی طارمی در قالب شخصیت های این فیلم صورت گرفت. منبع: خبرآنلاین
امیر قلعه‌نویی برای دیدار با قرقیزستان از زوج مهدی طارمی و رضا اسدی در خط حمله استفاده می‌کند.
امیر قلعه‌نویی برای دیدار با قرقیزستان از زوج مهدی طارمی و رضا اسدی در خط حمله استفاده می‌کند.
با توجه به عدم حضور سردار آزمون در اردوی تیم‌ملی، مهدی طارمی و شهریار مغانلو نقشی کلیدی در تیم امیر قلعه‌نویی خواهند داشت.
باتوجه به عدم حضور سردار آزمون در اردوی تیم‌ملی، مهدی طارمی و شهریار مغانلو نقشی کلیدی در تیم امیر قلعه‌نویی خواهند داشت.
شادی سردار آزمون و مهدی طارمی پس از پیروزی دراماتیک ایران برابر ولز، همچنان سوژه رسانه های خبری است.
سردار آزمون پس از کارلوس کی‌روش سراغ مهدی طارمی رفت تا خوشحالی شدید خود را تقسیم کند.
در معرفی کوتاه گروه دوم جام جهانی از سردار آزمون، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش به عنوان سه ستاره کلیدی ایران یاد شده است.
دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جدال پورتو و لورکوزن شرایط متفاوتی را تجربه کردند. یکی درون زمین و یکی به طور کامل روی نیمکت!
جدال دو ستاره تیم ملی ایران در لیگ قهرمانان اروپا سوژه نشریه پرتغالی شد.
کارلوس کی‌روش بازی سردار آزمون و مهدی طارمی در لیگ قهرمانان آسیا را از نزدیک تماشا می‌کند.
کارلوس کی روش سبک بازی تیم ملی را تغییر داده است و از این پس تیم ملی با یک مهاجم بازی خواهد کرد؛ سردار آزمون یا مهدی طارمی.
کارلوس کی روش سبک بازی تیم ملی را تغییر داده است و از این پس تیم ملی با یک مهاجم بازی خواهد کرد؛ سردار آزمون یا مهدی طارمی.
مهدی طارمی و سردار آزمون دو ستاره خط حمله تیم ملی خودشان را به اردوی اتریش رساندند.
مهدی طارمی و سردار آزمون بر سر مربی تیم ملی اختلاف نظر داشتند و سردار طرفدار اسکوچیچ بود، اما جالب است که رابطه این دو بازیکن با هم خوب است.
طارمی در روز‌هایی که سردار آزمون در لورکوزن نیمکت‌نشین شده و علیرضا جهانبخش هم کار دشواری در فاینورد برای رسیدن به ترکیب اصلی دارد، تنها مهاجم طراز‌اول تیم ملی ایران است که فرصت بازی‌کردن در ترکیب اصلی را به دست آورده است.
قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ انجام شد که گروه C با حضور بارسلونا، بایرن‌مونیخ و اینتر گروه مرگ شد و مهدی طارمی با پورتو مقابل سردار آزمون با بایرلورکوزن قرار خواهد گرفت.
آخرین آمار از سهم گوشی‌های هوشمند در بازار
سازمان غذا و دارو مقصر مشکلات طرح دارویار است
ملی پوشان در این استوری‌های مشترک، به سرکردگی سردار آزمون و مهدی طارمی در ماجرای برکناری یا ابقای اسکوچیچ به دو گروه مخالف تقسیم شدند تا پیام اختلاف داخلی را چهار ماه مانده به جام جهانی ۲۰۲۲ به حریفان هم‌گروه مخابره کنند!
طلاق عاطفی سردار آزمون و مهدی طارمی!
تبریک تولد مهدی طارمی توسط سردار آزمون خبر خوبی برای تیم ملی در اوج بحران مخالفت و موافقت با اسکوچیچ است. این پیام می‌تواند پایان اختلافات احتمالی بین دو مهاجم و امید اصلی تیم ملی در جام جهانی قطر باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ