همتی نوشت: از وعده نیم و سپس تک رقمی کردن تورم خبری نیست، رشد ۸ و تقویت پول ملی و وصل نکردن سفره مردم به مذاکرات هم پیشکش البته در بوق‌های تبلیغاتیتان در دستاورد سازی موهومی پیشتازید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه برای بررسی این دیدار حساس می‌توان جنبه‌های مختلف را زیر ذره‌بین برد، ولی شاید تازه‌ترین و تا حدودی، جذاب‌ترین آن‌ها مربوط به تقابل هم‌تیمی‌های سابق است. تراکتور به‌عنوان میزبان این مسابقه که روز بدی را در هفته نخست سپری کرده پنج بازیکن در ترکیب دارد که همگی سابقه حضور در پرسپولیس را داشته و هرکدام با سناریویی منحصربه‌فرد از جمع سرخ‌پوشان تهرانی جدا شده‌اند
ستاره‌های پرسپولیس که همگی از غیبت تماشاگران در دیدار نخست شوکه و شاکی شده بودند، تهدید کردند که اگر چنین رویه‌ای ادامه داشته باشد، دیگر نه‌تنها حاضر نیستند در ورزشگاه آزادی به میدان بروند، بلکه خواستار انتقال بازی‌شان به شهری به غیر از تهران هستند
عبدالناصر همتی در یادداشتی در فضای مجازی نوشت: این‌که انتقاد می‌شود چرا دولت پذیرفته است که منابع ارزی در کره‌جنوبی برای خرید کالاهای اساسی و دارو باشد، باید توضیح بدهم که موضوع صرفا مربوط به این دولت نیست. در دولت قبل هم پذیرفته شده بود؛ چرا که هرگونه توافقی خارج از برجام، همراه با ادامه تحریم هاست.
رئیس‌جمهور فرانسه از رویکرد همتای روس خود در قبال توافق صادرات غلات انتقاد کرد.
عبدالناصر همتی نوشت: نحوه حکمرانی بر مبنای شاخص‌های کلان اقتصاد ارزیابی می شود، نه پیشرفت‌های موردی و خرد.
بعد از رسمی شدن انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا باشگاه سابق او منچسترسیتی با انتشار بیانیه‌ای با ستایش از هفت فصل درخشش این ستاره آلمانی در سیتی پرداخت.
میکا ریچاردز، بازیکن سابق منچسترسیتی و کارشناس مشهور فوتبال انگلیس، اظهاراتی تند علیه رئیس لالیگا مطرح کرد و گفت تحمل شنیدن حرفهای خاویر تباس را ندارد.
فضای عمومی - این نسل در فضای عمومی انقلاب متولد شدند. دوران پرتنش انقلاب، اوضاع سیاسی پس از انقلاب و سپس جنگ و... وضعیتی که تنش‌های گوناگونی را به افراد و خانواده‌ها وارد می‌کرد، شاید بتوان گفت که فضای عمومی برای آنان سیاه و سفید بود و کودکان متولد این مقطع خیلی کمتر از کودکان دوره‌های پیش و پس از خود کودکی کردند و با تنوع زندگی مواجه نبودند. رسانه‌ها و مدرسه و خیابان برای آن‌ها همگی به یک رنگ بود و شادی و شیطنت کمرنگ‌ترین بود.
در جریان سفر دولت به استان آذربایجان غربی یکی از خواسته‌های اصلی، احیای دریاچه ارومیه بود که تکمیل و بهره‌برداری از آن در دستور کار دولت قرار گرفت. با همت همه دست‌اندرکاران از سال‌های گذشته، به صورت ۳ شیفت برای تکمیل و به ثمر رساندن آن تلاش کردند، این طرح امروز افتتاح شد، اما این کار باید تا احیای کامل دریاچه ادامه یابد و دستگاه‌های مربوطه مأموریت خود در این زمینه را تمام شده نپیندارند.
همتی نوشت: «برای تصمیمات و برنامه های خود فکر هم می کنید؟ واردات سواری دست دوم؟ فروش روزانه ۶ هزار ربع سکه؟ توزیع کالا برگ؟ عوارض از قبور؟ برای تصمیمات و برنامه های خود فکر هم می کنید؟»
اتاق ایران در گزارشی تاکید کرد که تحقق رقم ۱۰۶ همتی تعیین شده در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، با فرض واگذاری فقط از طریق سازمان خصوصی سازی و عدم امکان انتقال مستقیم سهام به ذینفعان، دور از ذهن است.
تبریز - سرمربی تیم فرش آرا مشهد با انتقاد از همتای خود در تیم مس سونگون گفت: ایشان از شروع بازی هیس و ساکت باش را به زبان می آورد، سرمربی تیم باید شخصیت خودش را حفظ کند.
فهد الهریفی ستاره سابق النصر پس از حذف عربستان از جام جهانی به انتقاد از هروه رنار سرمربی فرانسوی این تیم پرداخت.
خبرگزاری دولت «ایرنا» نوشت: همتی در حالی از مطالبات مردم سخن گفته که در دوران ریاستش بر بانک مرکزی، آمار تورم را از دید مردم پنهان کرد تا جامعه را از حقوق اولیه خود یعنی «دانستن» محروم کرده تا عمق بحران تورمی ایجاد شده در نتیجه سیاست‌های وی و دولت روحانی برای مردم آشکار نشود.
همتی نوشت: گشت ارشاد را بی‌محابا تشدید کرده و گوش‌ها را بر روی مطالبات زنان و جوانان بستید. وضع موجود نتیجه حکمرانی غلط شماست.
رئیس قوه قضاییه گفت: همگان بر ضرورت انتقاد و انتقادپذیری تاکید دارند؛ اما محدوده این انتقاد چیست؟ انتقاد سازنده کدام است؟ طبق قانون، انتقاد سازنده مشروط به دارا بودن منطق و استدلال و پرهیز از توهین، تحقیر و تخریب است؛ آیا امروزه الفاظی که تحت عنوان و ذیل مقوله «انتقاد» مطرح می‌شود، همگی واجد منطق و استدلال و اجتناب از توهین و تخریب است؟
وزیر امور خارجه در گفتگو با همتای اسپانیایی ضمن انتقاد از مواضع غیرسازنده برخی کشورهای اروپایی در اغتشاشات اخیر، گفت: برخی مقامات اروپایی به اهداف حزبی بیش از منافع ملی کشورشان توجه دارند.
سه باشگاه بارسلونا، اتلتیکو مادرید و یوونتوس که از مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شدند همگی از معماران اصلی ایده سوپرلیگ اروپا بودند.
سه باشگاه بارسلونا، اتلتیکو مادرید و یوونتوس که از مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شدند همگی از معماران اصلی ایده سوپرلیگ اروپا بودند.
پلوسی در دیدار با همتای ارمنی خود گفت حملات «غیر قانونی» نیرو‌های باکو که موجب درگیری‌های اخیر شده و بیش از ۲۰۰ کشته برجای گذاشت را قویاً محکوم می‌کند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با همتای سوریه ای خود نسبت به انتقال تجربه جهت ایجاد زمینه کار برای زنان و آموزش مهارت‌هایی در مشاغل خانگی اعلام آمادگی کرد.
عبدالناصر همتی در توئیتی به مواضع اخیر دولت درباره کاهش نرخ تورم انتقاد کرد.
وزیر خارجه آفریقای جنوبی امروز در حضور همتای آمریکایی خود، با انتقاد از تبعیض موجود در عرصه بین‌المللی تأکید کرد که درد و رنج‌های مردم فلسطین نادیده گرفته می‌شود.
محمد مهدی همت از «زیر پا گذاشتن اخلاق و تقوا» از سوی مخالفان سیدحسن خمینی در جریان سخنرانی وی انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ