رئیس ستاد عتبات کربلا گفت: در تأمین غذا و آب برای زوار وجود ندارد و از روز نخست ماه صفر تاکنون حداقل هر وعده ۸ هزار پرس غذا توزیع شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد از توزیع ۵۵ هزار قلم لوازم ضروری منزل بین خانواده‌های تحت حمایت خبر داد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از توزیع یک میلیون و ۶۰۰ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان در قالب طرح اطعام حسینی (ع) خبر داد
به مناسبت عید غدیر خم تعداد ۱۰ هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم استان تهران توسط دانشگاه هوایی شهید ستاری طبخ و توزیع شد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی پایتخت، از اهتزاز هزاران پرچم و ابر پرچم، نصب المان‌های حجمی و آذین بندی محور میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی، همزمان با برگزاری مهمونی ۱۰ کیلومتری خبر داد.
در جلسه‌ای با حضور دکتر فداکار استاندار کرمان و دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس یک هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش صنایع مس به صورت تسهیلات سرمایه در گردش، بین واحدهای تولیدی استان که افزایش تولید و اشتغال داشته‌اند، توزیع می‌شود.
هلال احمر اعلام کرد: توزیع ۵۰۰ هزار سرم تزریقی و ۵۰ هزار ویال کمبودکشوری انجام شد.
رشت- معاون مرکز توسعه نوغانداری کشور از توزیع بیش از ۱۶ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان خبر داد و گفت: نوغانداران از امروز می توانند در ۸ شهرستان گیلان تخم نوغان خود را تهیه کنند.
رییس سازمان داوطلبان از توزیع ۱۰۳ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان در قالب پویش هلال رحمت خبر داد.
توزیع 5 هزار بسته مواد غذایی بین روزه‌داران مناطق محروم در ماه مبارک رمضان
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از توزیع ۵۲ هزار حلقه لاستیک کشف‌شده در یک انبار در بازار خبر داد و گفت: حدود یک‌صد میلیارد تومان در اجرای احکام اخذ شده است.
مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد از توزیع ۱۲۷ هزار قلم کالای اساسی برای خانواده‌های تحت حمایت از ابتدای سال جاری خبر داد.
دبیر اجرایی سمن یاران از برنامه‌ریزی برای توزیع ۲۰ هزار بسته آجیل در سطح کشور توسط جهادگران خبر داد.
مشهد- مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: ۱۵۳ هزار تن آرد از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه در بین روستاییان خراسان رضوی توزیع شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۵۴ هزار لیتر نفت کوره و ۸ هزار لیتر نفت گاز خارج از شبکه توزیع و قاچاق خبر داد .
سالاری گفت: با وجود شرایط جوی نا مناسب مشکلی در تأمین و توزیع بنزین وجود ندارد،ضمن آنکه ذخیره سازی سوخت مایع در منطقه نکا انجام شده است.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از توزیع ۸۸ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی در نقاط ‏محروم کشور خبر داد. ‏
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از توزیع ۸۸ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی در نقاط ‏محروم کشور خبر داد. ‏
رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: در آستانه ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) بالغ بر ۱۷ هزار سری جهیزیه در بین زوجین تحت پوشش کمیته امداد توزیع می‌شود.
مدیر قرارگاه فوریت‌های امدادی بنیاد احسان از طبخ و توزیع روزانه چهار هزار پرس غذای گرم در مناطق زلزله زده خوی خبر داد.
مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران از اسکان بیش از ۲۰۰ هزار نفر در موکب علی ابن موسی الرضا (ع) در پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: در هر وعده غذایی ۱۰ هزار پرس غذا طبخ و توزیع می‌شود.
آمار جداول فوق نشان دهنده وضعیت کلی سینما در پنج ماه سال جاری است و کاهش نزدیک به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مخاطب امسال نسبت به سال ۱۳۹۸ مؤید این نکته است که سینما در وضعیت بحرانی تر قرار گرفته است (البته کاهش معنادار مخاطب در مرداد امسال به دلیل ایام محرم است) و با توجه به ادامه وضعیت بحرانی اقتصادی قشر "سینمارو" اگر بازهم تمهیدات لازم برای مدیریت بحران سینما طی هفت ماه آینده اندیشیده نشود، پیش‌بینی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون مخاطب برای سینمایی امسال دور از ذهن نخواهد بود و جهت جلوگیری از تبعات کاهش شدید مخاطب سینماهای کشور همچنان اعتقاد دارم اصلاحات اساسی در سیاست‌های تولید، توزیع و نمایش فیلم باید ایجاد شود تا توان ادامه حیات سینما در دسترس باشد. منجی سینما در خارج آن نیست، در خود سینما است، خواه دولت و یا خواه فعالان آن...
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از توزیع ۲ میلیون و ۶۶۶ هزار پرس غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد.
مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد ۱۴ هزار پرس غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند توزیع کرد.
بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ