رییس سازمان دامپزشکی کشور با بیان این که مجوز واردات ۲۵۰ هزار تن لاشه گوشت قرمز صادر شده است، پیش‌بینی کرد با ورود گوشت تولید داخل به بازار از اواسط فروردین نیز قیمت این محصول کاهش یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازار سهام امروز از ابتدا با فشار فروش سنگین همراه شد و این فشار فروش تا انتهای معاملات ادامه‌دار شد و شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با کاهش ۴۷ هزار واحدی همراه شد و شاخص باری دیگر کانال ۲ میلیون واحدی را از دست داد. فردا می‌تواند کانال ۲ میلیون واحدی را پس بگیرد؟
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش نسبی دما و رگبار باران در برخی استان‌ها و افزایش باد و خیزش گرد و خاک در بعضی استان‌ها خبر داد.
فردا کاهش نسبی دما و روز‌های شنبه و یکشنبه افزایش دما رخ خواهد داد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش یک تا سه درجه‌ای کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش یک تا سه درجه‌ای کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد.
مدتی است که بازار نفت با سرعت آهسته مسیر صعودی را طی می‌کند. به عقیده کارشناسان بازار این محصول تحت تاثیر مولفه‌هایی نظیر شورش‌های اخیر روسیه، افزایش تقاضای بنزین در آمریکا و کاهش عرضه نفت عربستان در مسیر افزایشی باقی‌ می‌ماند. با این حال باید منتظر ماند و دید با توجه به بهبود شکننده اقتصادی چین چه سرنوشتی برای بازار طلای سیاه رقم می‌خورد؟
طی هفته جاری شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۳ درصدی همراه بود و شاخص هم‌وزن نیز بیش از ۳.۵ درصد از ارتفاع خود را از دست داد و کاهش ارزش معاملات خرد سهام به زیر ۱۰ هزار میلیارد تومان نشان از روز‌های کم‌رمقی در بازار سهام داشت. بازار سرمایه در معاملات امروز و قبل از تعطیلات سبزپوش می‌شود؟
از بعدازظهر روز شنبه (۳۰ اردیبهشت ماه)، با ورود سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌های همرفتی، در سطح استان افزایش ابرگاهی وزش باد شدید و در بعضی ساعات همراه با رگبار، رعدوبرق یا خیزش گردوخاک مورد انتظار است.
وزیر نیرو برخورداری از هزاران میلیارد تومان پاداش کاهش مصرف را حق تمامی خانوارهای ایرانی دانست و تأکید کرد: این پاداش برای خاموش کردن یک کولر گازی در مناطق گرمسیر به یک میلیون تومان می‌رسد.
فعال بازار طلا گفت: هفته گذشته بازار فلز زرد آرام بود و قیمت انواع سکه و طلا در بازار با کاهش همراه بود و پیش‌بینی می‌شود این روند در هفته آینده نیز همین‌طور باشد.
از اواخر وقت امروز تا پایان هفته به‌ویژه روز‌های سه‌شنبه پنجشنبه و جمعه (۱۶ و ۱۸ و ۱۹ اسفند) با ورود و فعالیت سامانه بارشی روی استان افزایش ابرناکی، بارش باران، گاهی رگبار با احتمال رعد و برق، وزش باد، گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش شدید برف، باران و کولاک، پدیده مه و در نقاط مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.
بورس تهران در روز چهارشنبه نتوانست به روند صعودی قدرتمند خود در دو روز ابتدایی اسفند ماه ادامه دهد و با کاهش نماگرهای خود مواجه شد. با این حال اما در انتهای معاملات شاهد برگشت نسبی تقاضا بودیم که می‌تواند به در بورس فردا نیز تاثیرگذار باشد.
کارشناس مرکز کنترل گاز کشور تصریح کرد: پیک مصرف در ابتدای هفته جاری را پشت‌سر گذاشتیم و وارد یک دمای متعادلی شدیم که حدس می‌زنیم در چند روز آینده مصرف ثابت بماند؛ اما در اواسط هفته آینده مجدداً یک کاهش دمایی داریم و افزایش مصرف را پیش‌بینی می‌کنیم.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که تورم همچنان مهم‌ترین نگرانی شرکت‌های انگلیسی است و در سایه پیش‌بینی رشد منفی اقتصادی شرکت‌ها استخدام نیرو را کاهش داده‌اند.
قیمت جهانی طلا امروز (جمعه) افزایش یافت اما به دلیل پیش‌بینی فدرال رزرو آمریکا برای یک دوره طولانی‌تر نرخ‌های بهره بالاتر، متعهد به کاهش هفتگی بود.
بازار طلا در تلاش است تا قیمت ۱۸۰۰ دلار در هر اونس را حفظ کند زیرا معامله‌گران به قدرت قابل‌توجه در بازار کار ایالات‌متحده واکنش نشان می‌دهند که همچنان انتظارات کاهش قریب الوقوع را به چالش می‌کشد.
قیمت طلا و نقره در معاملات روز پنجشنبه آمریکا به شدت افزایش و در معاملات روز جمعه در ایالات‌متحده به طور قابل‌توجهی کاهش یافت، به طوری که طلا به بالاترین سطح ۳.۵ ماهه و نقره به بالاترین سطح در ۶ ماه گذشته رسید.
بررسی وضعیت تبخیر در حوضه‌های آبریز کشور نشان از آن دارد که روند تبخیر نسبت به هفته قبل تغییر چندانی نداشته ضمن آنکه این روند کاهشی است.
شهردار منطقه ۴ تهران از پیش‌بینی برای کاهش بار ترافیکی در پی بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام خبر داد.
بنابر اعلام مرکز ملی پیش‌بینی مخاطرات وضع هوا، با ورود سامانه بارشی به غرب کشور و بارش باران در اکثر استان‌های غربی، شاهد کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دمای هوادر برخی استان‌ها خواهیم‌ بود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.
پیش‌بینی کاهش دمای تهران در روز جمعه
بانک آمریکایی گلدمن ساکس در پی افزایش نشانه‌های کندی اقتصاد جهانی، قیمت نفت مورد پیش‌بینی خود را به میزان قابل توجهی کاهش داد اما اعلام کرد نفت به دلیل محدودیت عرضه احتمالا از سطوح فعلی صعود می‌کند.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق، و گرد و خاک در شرق کشور و نفوذ توده گرد و خاک از عراق به نواحی غربی و کاهش کیفیت هوا در غرب کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ