اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش یک تا سه درجه‌ای کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز گذشته احکام انضباطی مربوط به دیدارهای هفته اول لیگ برتر صادر شد اما خبری از حکم بیرانوند نبود.
رئیس کمیته دومای دولتی روسیه می‌گوید که رئیس جمهور اوکراین با حرف‌هایش درباره پل کریمه، به مسئولیتش در تروریسم دولتی اعتراف کرده است.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش یک تا سه درجه‌ای کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد.
رئیس کمیته دفاعی مجلس دومای روسیه از تدوین لایحه‌ای به منظور قانونمندسازی فعالیت شرکت‌های نظامی خصوصی در این کشور خبر داد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: کمینه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت پیش رو بین یک تا ۲ درجه‌ سلسیوس کاهش می‌یابد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: کمینه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت پیش رو بین یک تا ۲ درجه‌ سلسیوس کاهش می‌یابد.
گروهی از محققان دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران موفق به توسعه روشی جدید برای طراحی سطوح کمینه متناوب به منظور طراحی ریزساختار با ناهمسانگردی قابل کنترل شدند.
رئیس کمیته امور بین‌الملل در دومای روسیه امروز با تأکید بر ابعاد نظامی برنامه بیولوژیکی آمریکا از تلاش واشنگتن برای حمله نظامی احتمالی به مسکو خبر داد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز سه‌شنبه، اول فروردین‌ماه ۱۴۰۲ آسمان تهران نیمه ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۸ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد است. فردا چهارشنبه، دوم فروردین‌ماه نیز آسمان تهران ابری همراه با مه رقیق همراه با بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۱ و ۹ درجه سانتی‌گراد است.
رئیس کمیته دفاعی دومای روسیه می گوید اوکراین برخلاف تبلیغاتی که به راه انداخته، توان نظامی برای حمله به شبه جزیره کریمه را ندارد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر امواج متناوب بارشی از استان طی امروز خبر داد.
ضیائیان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 14 و 6 درجه خواهد بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بیشینه و کمینه دما طی روز جاری در پایتخت ۶ و ۳ درجه زیر صفر خواهد بود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۱۵- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
معاون کمیته دفاع مجلس دومای روسیه از اقدام پدافند هوایی اوکراین در هدف قرار دادن یک فروند جنگنده میگ-۲۹ خودی در منطقه دونتسک خبر داد.
صبح امروز کمینه دمای هوا در ۳۶۰ شهر و ایستگاه هواشناسی در ۲۸ استان کشور به زیر صفر درجه رسید که در این بین «بویین ومیان‌دشت» در اصفهان با دمای ۱۹.۹- درجه سلسیوس سردترین شهر کشور شد.
اصفهان- سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از روند کاهشی دمای استان خبرداد.
رئیس کمیته امور بین‌الملل دومای روسیه امروز شنبه در خصوص برگزاری مذاکرات صلح میان مسکو و کی یف اعلام کرد: ما درهای مذاکرات را نبستیم،
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در وبیناری با رئیس کمیته روابط خارجی دومای روسیه، گفت: سطح روابط سیاسی و امنیتی ایران و روسیه راهبردی است، اما روابط اقتصادی عقب‌مانده است.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای این کلانشهر تا فردا جمعه بین ۳۱ و ۱۱ درجه سانتیگراد نوسان دارد.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: فردا (جمعه ۲۵ شهریور) وضعیت آسمان مهران (ایلام) و تمرچین پیرانشهر صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین بیشینه دما در مهران (ایلام) ۴۱، در تمرچین پیرانشهر ۲۹ و کمینه دما در مهران (ایلام) ۲۳ و در تمرچین پیرانشهر ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.
یک نفر قلچماق در کادر فولاد هست که فکر می‌کند همه را زده است! قبلا راجع به او صحبت کردم و به اعضای محترم کمیته انضباطی هم گفتم که این دستیار با چه ادبیاتی با بنده حرف می‌زند و سمت من می‌آید. همین بازی با فولاد هم تمام تصاویر مشخص است وقتی که من از زمین بیرون می‌روم، دوباره یک حرفی می‌زند. او طوری حرفی می‌زند و می‌گوید در این فوتبال فقط دعای مادرم را دارم که انگار بقیه مربیان و فوتبالیست‌ها پدر و مادر ندارند و اگر در ورزشگاه هواداران علیه پدران و مادران ما فحش بدهند، اشکالی ندارد
محققان دانشگاه RMIT به تازگی به راهی برای جایگزینی سنگدانه‌های معمولی به کار رفته در بتن مانند شن و سنگ خرد شده با لاستیک‌های دور ریختنی دست پیدا کرده اند. این کار نوید بخش اقتصاد دورانی با هدف کمینه کردن ضایعات و استفاده بیشتر از منابع خواهد بود. آن‌ها می‌گویند بتن جدید سبزتر و سبک‌تر خواهد بود و هزینه‌های ساخت و حمل و نقل را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ