قیمت طلا و نقره در معاملات روز پنجشنبه آمریکا به شدت افزایش و در معاملات روز جمعه در ایالات‌متحده به طور قابل‌توجهی کاهش یافت، به طوری که طلا به بالاترین سطح ۳.۵ ماهه و نقره به بالاترین سطح در ۶ ماه گذشته رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی قطر معتقد است به هیچ وجه پیش‌بینی قهرمان امکان‌پذیر نیست.
با نزدیک‌تر شدن به مستر المپیا ۲۰۲۳ فکر می‌کنید کدام بدنساز توانایی شکست دادن قهرمان فعلی یعنی هادی چوپان را داشته باشد؟
با اعلام کمیته بین‌المللی پارالمپیک (IPC)، بازی‌های زمستانی ۲۰۲۶ میلانو کورتینا با حضور ۶۶۵ ورزشکار برگزار می‌شود، برای این تعداد شرکت کننده ۷۹ مدال پیش‌بینی شده است.
ملی‌پوشان تنیس روی میز اعزامی به بازی‌های آسیایی پیش از حضور در این بازی‌ها ۵۰ روز اردوی تمرینی خواهند داشت ضمن اینکه چهار اعزام برون مرزی هم برای آنها پیش‌بینی شده است.
پیش‌بینی جواد خیابانی از بازی‌های امروز پرسپولیس و سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر ایران را ببینید.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: همه‌پرسی یکی از ابزارهای پیش‌بینی شده در قانون اساسی است و تا کنون در کشور ما ۳ بار انجام شده است.
شرکت خودروسازی تسلا پیش‌بینی خود را برای هزینه‌های سرمایه‌ای افزایش داد و حداقل ۷ میلیارد دلار برای سال جاری بودجه در نظر گرفته است زیرا این خودروساز تولیدات خود را در کارخانه‌های خود افزایش می‌دهد.
با توجه به پیش‌بینی کمیته ملی المپیک از تعداد طلاهای احتمالی ایران در بازی‌های آسیایی، از الان باید نگران نتایج در هانگژو بود.
پیش‌بینی تعداد طلای ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو
سال‌هاست ثابت شده که پیش‌بینی درست یک هفته از بازی‌های لیگ برتر انگلیس تقریبا غیرممکن است؛ مگر اینکه واقعا گوی جادویی داشته باشید.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو از رشته‌های پرخطر حتما تست می‌گیریم اما تعدادش قابل پیش‌بینی نیست.
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: پیش‌بینی ما این است که بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر در کاروان بازی‌های آسیایی هانگژو خواهیم داشت.
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: پیش‌بینی ما این است که بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر در کاروان بازیهای آسیایی هانگژو خواهیم داشت.
شبکه‌های اجتماعی، یکی از حوزه‌های بازاریابی دیجیتال هستند که همواره دستخوش تحولات بوده و پیش‌بینی می‌کنیم که در سال ۲۰۲۳ نیز، تغییرات چشمگیری را تجربه کنند. برند‌ها باید با این تحولات همگام شوند تا بتوانند حضوری فعال در این شبکه‌ها داشته و از پلتفرم‌ها به شکلی موثر استفاده کنند.
قیمت جهانی طلا در محدوده ۱۸۰۰ دلار باقی ماند زیرا شاخص شاخص قیمت تولیدکننده آمریکا در ماه نوامبر ۷.۴ درصد افزایش یافت و بالاتر از حد انتظار بود.
مسابقه پیش بینی بازی‌های جام جهانی ٢٠٢٢ با ١٠ میلیارد تومان جایزه در اپلیکیشن بانک پلاس بانک ملت آغاز شد.
مسابقه پیش بینى بازى‌هاى جام جهانى ٢٠٢٢ با ١٠ میلیارد تومان جایزه در اپلیکیشن بانک پلاس بانک ملت آغاز شد.
یکی از جذابیت‌های بازی‌های این فصل استقلال تحرکات لب خط سرمربی پرتغالی این تیم است. مردی که با توجه به رزومه‌اش، همه انتظار چنین سکانس‌هایی را از او داشتند.
از طریق شبکه‌های اجتماعی، اقدام به کلاهبرداری اینترنتی و آنلاین از مردم با ابزار مختلف مثل تشویق به شرط بندی در فوتبال، پیش‌بینی نتایج مسابقات داخلی و خارجی معروف به بت، سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی خارجی و فارکس و رمزارز و ... حتی خرید از فروشگاه‌های کذایی که وجود خارجی ندارند، کرده‌اند.
پیش‌بینی بازارهای جهانی طلا
پیش‌بینی بازارهای جهانی طلا
در هفته نخست بازی‌های لیگ یک، شمس آذر قزوین به یک نتیجه خوب و غیرقابل پیش‌بینی دست پیدا کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید تلاش می‌کنند در بازی‌های بعدی کم نوسان و کم خطا‌تر نشان دهند.
کراس‌اوور ملی گروه صنعتی ایران‌خودرو با نام «ری‌را» با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت معرفی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ