رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش نسبی دما و رگبار باران در برخی استان‌ها و افزایش باد و خیزش گرد و خاک در بعضی استان‌ها خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در مناطقی از شمال غرب کشور استان گیلان، غرب مازندران و در ارتفاعات البرز مرکزی وزش باد شمالی کاهش نسبی دما و رگبار باران گاهی رعد و برق پیش‌بینی می شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران در برخی استان‌ها و کاهش دما در شمال کشور خبر داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد:با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل خزر در گیلان، مازندران، شرق اردبیل و برخی مناطق گلستان بارش باران، گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
ضیاییان درباره وضعیت جوی روز شنبه ۱۰ تیر ماه نیز توضیح داد: شنبه علاوه بر اینکه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پراکنده رخ می‌دهد با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر در شرق اردبیل، گیلان، مازندران و برخی مناطق گلستان بارش باران گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.
دوشنبه (۲۲ خردادماه) نیز در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، لازم به ذکر است از امروز تا جمعه (۱۸ تا ۱۹ خردادماه) در نوار شرقی به ویژه منطقه زابل و جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود و امروز (۱۸ خردادماه) در نیمه شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.
به گزارش سازمان هواشناسی در بخش‌ شمال غرب و شمال شرق کشور،ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، زاگرس مرکزی، اصفهان، فارس،هرمزگان رگبار پراکنده باران همراه با رعدوبرق و وزش باد موقتی پیش‌بینی می شود.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز چهارشنبه (۱۷ خردادماه) به تناوب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، مرکز، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، استان یزد و شمال شرق فارس و روز پنجشنبه (۱۸ خردادماه) علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی مناطق غرب، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت گاهی با احتمال گرد و خاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش نسبی دما در شهرهای شمالی خبر داد و بارش‌ها در غرب کشور،سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز تا شنبه ادامه دارد.
مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق و کاهش دما در دو استان، رگبار پراکنده در برخی استان‌ها و نفوذ جریانات خنک شمالی از غرب استان‌های ساحلی شمال کشور خبر داد.
به گزارش سازمان هواشناسی امروز شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران خواهند داشت که با کاهش نسبی دما همراه است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران را خواهند داشت که با کاهش نسبی دما همراه است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران را خواهند داشت که با کاهش نسبی دما همراه است.
رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با تاکید بر اینکه امروز (۲ فروردین ماه) در نیمه غربی کشور، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲ و ۳ فروردین ماه) در نواحی شرق و شمال شرق کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود، گفت: از امروز تا پنجشنبه (۲ تا ۳ فروردین ماه) در نیمه شرقی، مرکز، جنوب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و یکشنبه (۶ فروردین ماه) در جنوب غرب افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد گردوخاک و کاهش دید افقی انتظار می‌رود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: در مناطقی از جنوب اصفهان، شرق کهگیلویه و بویراحمد، جنوب یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و خراسان جنوبی بارش باران خواهیم داشت.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از بارش پراکنده برف و باران و کاهش دما در نقاطی از کشور به‌ویژه در نوار شمالی خبر داد.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا پنج‌شنبه (۲۰ بهمن) فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، شمال شرق و جمعه (۲۱ بهمن) در استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی ادامه خواهد داشت.
به گزارش سازمان هواشناسی در نواحی شمالی کشور و ارتفاعات البرز شاهد بارش برف و باران خواهیم بود و روز دوشنبه هم بارش‌ها در این مناطق ادامه دارد.
پیش بینی می‌شود امروز و فردا یکشنبه بارش باران، در نواحی مرتفع و سردسیر بارش برف، وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما و رخداد مه در شمال و شمال غرب روی دهد.
به گزارش سازمان هواشناسی در شرق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس گزارش سازمان هواشناسی؛ در روزهای جمعه و شنبه در نوار شمالی کشور به ویژه در سواحل دریای خزر کاهش نسبی دما حاکم می‌شود.
بر اساس نقشه های هواشناسی برای شهرهای شمالی، کاهش دما و بارش باران پیش بینی می شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش باران، رعدو برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود. این مناطق کاهش دما را هم تجربه خواهند کرد.
به گزارش سازمان هواشناسی در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر برای استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل بارش باران گاهی رعدوبرق، وزش باد و کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ