قیمت جهانی طلا امروز (جمعه) افزایش یافت اما به دلیل پیش‌بینی فدرال رزرو آمریکا برای یک دوره طولانی‌تر نرخ‌های بهره بالاتر، متعهد به کاهش هفتگی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طلای جهانی در سراشیبی ماند
طلای جهانی دوباره جهش کرد
شاید انتظار داشته باشیم که قدیمی‌ترین گنجینۀ طلایی جهان در جایی مثل سومر یا مصر کشف شده باشد؛ اما در واقع شهر وارنا در کشور بلغارستان جایی است که این کشف حیرت‌انگیز در آن اتفاق افتاد.
طلای جهانی به سمت خوشی به راه افتاد
قیمت طلا روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار کاهش یافت، زیرا آمار‌های شغلی بالاتر از حد انتظار آمریکا، بازدهی خزانه‌داری را افزایش داد، اما در مسیر افزایش هفتگی قرار داشت، زیرا افزایش نرخ بیکاری امید به توقف افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را حفظ کرد.
طلا در روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار، در حالی که معامله‌گران پیشرفت مذاکرات سقف بدهی آمریکا و مسیر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را ارزیابی کردند، از پایین‌ترین رقم دو ماه اخیر افزایش یافت و در مسیر سومین کاهش هفتگی متوالی قرار گرفت.
قیمت طلا و نقره در اوایل معاملات روز جمعه در ایالات‌متحده کاهش یافت و نقره به پایین‌ترین حد خود در ۶ هفته گذشته رسید.
قیمت طلا امروز (سه‌شنبه) کاهش یافت زیرا معامله‌گران مسیر سیاست پولی فدرال رزرو را پس از آن که داده‌ها نشان داد رکود در فعالیت‌های تولیدی ایالات‌متحده و کاهش تولید اوپک پلاس باعث ایجاد ریسک‌های تورمی شده است، ارزیابی کردند.
طلای جهانی همچنان می‌تازد
کچر می‌گوید: هدف واقعی آزمایش‌های ما افزایش طول عمر نیست، بلکه جوان‌سازی افراد، افزایش طول جوانی و تبدیل سال‌های طلایی عمر به سال‌های بالقوه طلایی به جای سال‌های کسالت و درد است. اما واقعیت این است که اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، می‌توانیم طول عمر را نیز افزایش دهیم.
قیمت طلای جهانی امروز پنجشنبه ثابت ماند و نزدیک به بالاترین حد هفت ماهه در جلسه قبل بود، در حالی که فعالان بازار برای اطلاعات مشاغل ایالات‌متحده آماده می‌شدند که می‌تواند بر مسیر سیاست فدرال رزرو تأثیر بگذارد.
بررسی قیمتی سالانه طلای جهانی نشان می دهد، آمریکا نتوانسته است با افزایش نرخ بهره جلوی روند صعودی بلند مدت انس طلا را بگیرد.
انس طلا در هفته ای که گذشت توانست نسبت به هفته قبل با کندل مثبت بسته شود.
قیمت طلا امروز(دوشنبه) افزایش یافت زیرا دلار ضعیف‌تر قیمت شمش را برای خریداران خارجی ارزان‌تر کرد، اگرچه چشم‌انداز افزایش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا در سال آینده، رشد را کنترل کرد.
طلای جهانی معاملات خود را با صعود آغاز کرده و توانست در آستانه فتح کانال 1800 دلاری قرار بگیرد.
طلای جهانی این هفته با گزارش های مختلف از اقتصاد آمریکا توانست باز هم به میزان ۱۸۰۰ دلار نزدیک شود.
دارنده مدال‌های طلای جهان ونقره المپیک، با بیان اینکه نتیجه تکواندوی ایران در رقابت های جهانی مکزیک بسیار بد بود، گفت: با این کادر فنی به جایی نمی‌رسیم.
سعودی ها در دفاع از مصوبه اوپک‌پلاس اعلام کرده‌اند کاهش تولید روزانه دو میلیون بشکه نفت خام، در واکنش به افزایش نرخ بهره بانکی در غرب و در راستای ارتقای اقتصاد ضعیف جهانی، رقم خورده است. این اقدام در طولانی‌مدت می‌تواند قیمت طلای سیاه را افزایش داده، تا جایی که حتی در ایالات متحده و برخلاف میل بایدن افزایش چندباره قیمت بنزین را رقم بزند.
جردن باروز در راه فتح قله کشتی امریکا، آمار خیره کننده ای از خود به جای گذاشته است.
تیم کشتی آزاد جوانان که سال گذشته با 5 طلا رکوردی فوق‌العاده در مسابقات جهانی از خود بر جای گذاشته بود، این بار با دو طلای کمتر قهرمانی خود را تکرار کرد.
تیم کشتی آزاد جوانان که سال گذشته با 5 طلا رکوردی فوق‌العاده در مسابقات جهانی از خود بر جای گذاشته بود، این بار با دو طلای کمتر قهرمانی خود را تکرار کرد.
نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم ایران در رقابتهای کشتی آزاد جوانان جهان، علاوه بر کسب مدال طلا، رکورد جالبی از خود بر جای گذاشت.
مجید ترکان چهره نامدار کشتی ایران پس از انتخاب به جای محمد طلایی، نتوانست نتایج خوبی را در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان رقم بزند و در ۲ رویداد با کسب عنوان چهارمی، از رفتن به روی سکو بازماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ