کارشناس ارشد پرستاری، در خصوص مواجهه با افرادی که دچار سوختگی شده اند، توضیحاتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه گاردین با انتشار گزارشی نوشت که رژیم صهیونیستی با وخیم‌ترین بحران سیاسی در طول تاریخ خود در سایه گسترش شورش‌های مدنی، دست و پنجه نرم می‌کند.
مدیر هلال احمر فلسطین از کمبود دارو، آب و غذا در اردوگاه جنین و همچنین اوضاع انسانی وخیم در این منطقه در پی تداوم حملات ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.
رابین گوزنس، مدافع آلمان، شرایط فعلی مانشافت را اسفناک توصیف کرد.
سنگربان اسپانیایی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در پی حادثه‌ای غیرمنتظره در آندلس اسپانیا؛ در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.
او آخرین بار در اثر فشار روانی شدید، به داخل ساختمان خالی سازمان ملل رفت و عکسی از خود پشت تریبون و رو به صندلی‌های خالی سالن گرفت و آن را منتشر کرد. انتشار این تصویر، هر چند سوژه خنده برخی ناظران شد، کارشناسان مطلع در امور روان شناسی و روان پزشکی را به این تحلیل رساند که افسردگی سابقه دار علی‌نژاد به حد بحرانی رسیده است.
حال رئیس‌جمهور سابق سودان وخیم شده و در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده است.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان گفت: در حال حاضر وضعیت گونه هنوز به شرایط پایداری مورد نظر نرسیده که امید است با تلاش‌های بی‌وقفه نتیجه لازم در راستای بهبود وضعیت پیروز حاصل شود.
پزشک روسای جمهور سابق آمریکا می‌گوید سلامت روانی رئیس‌جمهور کنونی این کشور وخیم شده، اما کاخ سفید حقیت را از مردم پنهان می‌کند.
فرشید سمیعی می‌گوید استقلال به صورت فوری برای پرداخت بدهی‌ها به ۲۵۰ میلیارد تومان نیاز دارد‌.
کمیته امور اسیران و آزادگان فلسطین اعلام کرد که اسرای فلسطینی در زندان صهیونیستی «مجدو» در شرایط بسیار ناگواری به سر می برند.
مفتی جعفری لبنان ضمن هشدار درباره اوضاع این کشور خواستار همبستگی ملی شد.
هافبک آرژانتینی تیم فوتبال ریسینگ پس از اصابت گلوله به سرش در وضعیت وخیمی قرار دارد.
منابع محلی در فلسطین از وضعیت وخیم جسمانی یک مبارز فلسطینی در زندان های تشکیلات خودگردان در کرانه باختری خبر می دهند.
اقتصاددانان برجسته انگلیس می‌گویند که این کشور در سال ۲۰۲۳ «وخیم‌ترین» رکود را در بین کشورهای جی۷ تجربه خواهد کرد.
طبق گزارشی جدید به نظر می رسد اوضاع مالی توئیتر وخیم است و این شرکت حتی اجاره دفاتر خود را پرداخت نکرده و همچنین اخراج نیروهای شرکت همچنان ادامه دارد.
منابع عبری از وضعیت وخیم دو شهرک نشین صهیونیست که پیشتر در عملیات مقاومتی سلفیت کرانه باختری زخمی شده بودند، خبر می دهند.
عزتی با اشاره به اینکه با ادامه وضع موجود در اقتصاد کشور با یک وضعیت بسیار وخیم روبرو خواهید شد، بیان کرد: اگر وضع رکود به همین منوال ادامه پیدا کند و افزایش قیمت‌ها نیز کماکان یابد، به نوعی تقاضا به صفر میل می‌کند به طوری که دیگر هیچ نوع تقاضای معناداری در بازار وجود نخواهد داشت که این موضوع رکود را به صورت کامل در اقتصاد رقم خواهد زد، در چنین شرایطی ممکن است قیمت کالا‌ها افزایش پیدا نکند و یا حتی با کاهش قیمت مواجه شود، اما این وضعیت، اقتصاد کشور را با شرایط بسیار دشوار تری نسبت به آن چیزی که الان وجود دارد، روبرو خواهد کرد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هم اکنون ۴ نفر از مصدومان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در بخش‌های مراقبت‌های ویژه خدمات درمانی دریافت می‌کنند که حال دو نفر از آنان وخیم است.
محبی پور: تاکنون امکان بازجویی از این تروریست فراهم نبوده، ولی در تلاش هستیم که امکان این موضوع فراهم شود.
خبرگزاری رسمی کره شمالی نوشت: کیم جونگ اون تاکید کرد که هیچ زمینه‌ای برای گفت‌وگو با دشمنان وجود ندارد و ما هیچ احساس نیازی هم به آن نداریم.
تمام اعضای خانواده سلطنتی یا در کاخ بالتیمور در اسکاتلند هستند و یا در راه رفتن به این کاخ، محل سکونت ملکه الیزابت هستند.
وضعیت وخیم تامین کالاهای اساسی در پایان دولت گذشته
حال عمومی هر ۹ مصدوم حادثه که ۴نفر بزرگسال و ۵نفر کودک و نوزاد هستند، وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ