منابع محلی در فلسطین از وضعیت وخیم جسمانی یک مبارز فلسطینی در زندان های تشکیلات خودگردان در کرانه باختری خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: حدود ۷۰ زائر ایرانی مستقر در هتل قصرالشفاعه شهر مقدس نجف اشرف به علت آتش سوزی دچار مشکلات تنفسی شده و با کمک نیروهای امدادی برای مداوا راهی بیمارستان حکیم این شهر شدند.
باغملک - فرماندار باغملک گفت: حال ۲ نفر از مصدومان حادثه تیراندازی در مراسم عروسی در این شهرستان وخیم است.
مشهد ـ واژگونی ۲ خودرو سواری در جاده مهنه - فیض‌آباد از توابع شهرستان مه ولات واقع در جنوب خراسان رضوی ۶ مصدوم برجای گذاشت که حال چهار نفر وخیم گزارش شده است.
سمنان_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، از امداد رسانی به حادثه برخورد اتوبوس و تریلی در کیلومتر ۱۲ میامی خبر داد و گفت: حال چهار نفر مسافر وخیم گزارش شده است.
رسانه‌ها از وقوع یک انفجار مهیب در شهر پاریس و گسترش آن به چند ساختمان خبر می‌دهند.
رسانه‌ها از وقوع یک انفجار مهیب در شهر پاریس و گسترش آن به چند ساختمان خبر می‌دهند.
او آخرین بار در اثر فشار روانی شدید، به داخل ساختمان خالی سازمان ملل رفت و عکسی از خود پشت تریبون و رو به صندلی‌های خالی سالن گرفت و آن را منتشر کرد. انتشار این تصویر، هر چند سوژه خنده برخی ناظران شد، کارشناسان مطلع در امور روان شناسی و روان پزشکی را به این تحلیل رساند که افسردگی سابقه دار علی‌نژاد به حد بحرانی رسیده است.
وقوع تیراندازی در محله گیلو در قدس اشغالی به زخمی شدن حداقل چندین نفر منجر شد.
حال رئیس‌جمهور سابق سودان وخیم شده و در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده است.
رسانه های سودانی اعلام کرد که عمر البشر رئیس جمهور سابق سودان به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده و وضعیت سلامتی او بسیار وخیم است.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان گفت: در حال حاضر وضعیت گونه هنوز به شرایط پایداری مورد نظر نرسیده که امید است با تلاش‌های بی‌وقفه نتیجه لازم در راستای بهبود وضعیت پیروز حاصل شود.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سرنشین این خودرو که دختری ۱۸ ساله بود، در دم جان باخت و راننده و دو سرنشین دیگر مصدوم شدند.
هافبک آرژانتینی تیم فوتبال ریسینگ پس از اصابت گلوله به سرش در وضعیت وخیمی قرار دارد.
تبریز- مرکز اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی اعلام کرد: بر اثر تیراندازی در تبریز چهار نفر زخمی شده که حال دو نفر از آنان وخیم است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اعزام ۹ نفر از مجروحان حادثه تروریستی ایذه در بیمارستان‌های علوم پزشکی اهواز، اظهارکرد: چهار نفر از مجروحان اعزامی حالشان وخیم است و دو نفر مرخص شدند.
اهواز - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: حال ۲ نفر از مجروحان حمله تروریستی شهرستان ایذه وخیم است.
اهواز - معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان از وخیم بودن حال ۲ نفر از مجروحان حمله تروریستی ایذه خبر داد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هم اکنون ۴ نفر از مصدومان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در بخش‌های مراقبت‌های ویژه خدمات درمانی دریافت می‌کنند که حال دو نفر از آنان وخیم است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ۴ نفر از بیماران در وضعیت وخیم قرار دارند و در بخش ویژه بستری هستند، عنوان کرد: ٩ نفر از مجموع مصدومان ترخیص پیدا کرده‌اند. بقیه در بخش‌های عادی بستری هستند و طی روز‌های آینده مرخص می‌شوند.
محبی پور: تاکنون امکان بازجویی از این تروریست فراهم نبوده، ولی در تلاش هستیم که امکان این موضوع فراهم شود.
مقامات آمریکایی می‌گویند تیراندازی در محوطه مدرسه ای واقع در کالیفرنیا دست کم شش زخمی برجای گذاشته است.
تمام اعضای خانواده سلطنتی یا در کاخ بالتیمور در اسکاتلند هستند و یا در راه رفتن به این کاخ، محل سکونت ملکه الیزابت هستند.
حال عمومی هر ۹ مصدوم حادثه که ۴نفر بزرگسال و ۵نفر کودک و نوزاد هستند، وخیم است.
سخنگوی اورژانس کشور از افزایش تعداد مصدومان حادثه برخورد خودروی ۲۰۶ به یک دسته عزاداری در اصفهان به ۲۲ نفر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ