مفتی جعفری لبنان ضمن هشدار درباره اوضاع این کشور خواستار همبستگی ملی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان به موضع‌گیری درباره مشکلات اقتصادی در این کشور پرداخت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیسفت: برخی رانندگان با دلیل خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.
رئیس سازمان هواشناسی کشور ضمن هشدار درباره پدیده‌های سرمایشی و گرمایشی شدید به دلیل تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین گفت: خرد بین المللی برای مقابله با این موضوع لازم است.
معاون مدیرکل و رئیس اداره محیط زیست استان تهران اظهار کرد: ترکیبات فرار کربنی در سطح شهر ناشی از فعالیت پمپ بنزین‌ها و سوخت ناقص خودروها بخصوص اتوبوس‌ها باعث احتراق ناقص و آلودگی هوا با انواع عوارض ریوی و تنفسی و پوستی می‌شود.
یک عضو ارشد ائتلاف فتح ضمن هشدار درباره تحرکات نظامی و امنیتی آمریکا در مثلث مرزی عراق، سوریه و اردن، به دولت بغداد توصیه کرد که تدابیر احتیاطی فوری را برای مقابله با این تحرکات اتخاذ کند.
مقام‌های آلمان درباره روند کاهشی تولیدات صنعتی این کشور هشدار دادند و این وضعیت را با جنگ اوکراین مرتبط دانستند.
نصر عبیات، فعال محیط‌زیست در خوزستان درباره پروژه سهراب گفت: امیدوارم سناریو پروژه آزادگان که باعث خشک‌شدن قسمت وسیعی از هورالعظیم شده، در پروژه سهراب تکرار نشود. در آینده نزدیک، وزارت نفت خود را برای بهره‌برداری از ۲۰ حلقه چاه نفت در پروژه سهراب آماده کرده است. من به جناب آقای سلاجقه می‌گویم اگر مجوز کوبیدن آخرین میخ بر تابوت هورالعظیم بدون استاندارد‌های محیط‌زیست زده شود، مطمئن باشند آیندگان ایران و مناطق مرزی مظلوم، کوتاهی شما را فراموش نخواهند کرد.
سناتورهای دموکرات و جمهوریخواه کنگره آمریکا درباره پتانسیل استفاده مخرب از هوش مصنوعی با تمرکز روی امکان به کارگیری فناوری در حملات بیولوژیکی هشدار دادند.
در شرایطی که در روزهای اخیر اعتراضات در جامعه صهیونیستی علیه طرح اصلاحات قضایی تشدید شده، برخی محافل درباره انحلال ارتش رژیم صهیونیستی در تشدید موج اعتصابات نظامیان هشدار دادند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار به کابینه نتانیاهو درباره تمرد صدها خلبان و پرسنل نیروی هوایی در اعتراض به طرح «اصلاحات قضایی» ابراز نگرانی کرد.
کماکان موضوع اعتراضات و حواشی مرتبط با آن با توجه به صدور احکام‌های غیرمتعارف داغ است، اما در این میان، مهدی سیاری، جانشین اطلاعات سپاه پاسداران، اظهارات قابل تأملی داشته است که می‌تواند در تشدید تنش میان عامه و مسئولان نقش‌آفرینی داشته باشد به‌طوری که این نگرانی وجود دارد که ناآرامی‌های ۱۴۰۱ تکرار شود.
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل به جنایات صهیونیست‌ها در کرانه باختری واکنش نشان داده و درباره خارج شدن کنترل اوضاع امنیتی کرانه باختری به شدت هشدار داد.
محافل نظامی رژیم صهیونیستی درباره وخامت اوضاع امنیتی این رژیم هشدار دادند.
محافل نظامی رژیم صهیونیستی درباره وخامت اوضاع امنیتی این رژیم هشدار دادند.
یکی از مقامات لبنانی درباره وخامت اوضاع در این کشور به شدت هشدار داد.
مفتی جعفری لبنان به شدت درباره وخامت اوضاع لبنان هشدار داد و خواستار اعلام وضعیت اضطراری ملی در این کشور شد.
مفتی جعفری لبنان به شدت درباره وخامت اوضاع لبنان هشدار داد و خواستار اعلام وضعیت اضطراری ملی در این کشور شد.
مسکو درباره از کنترل خارج شدن درگیری ها در فلسطین اشغالی هشدار داد.
رئیس شاباک در تماس تلفنی با نتانیاهو نخست وزیر و لیوین وزیر دادگستری این رژیم درباره وخامت اوضاع در اراضی اشغالی به شدت هشدار داد.
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل درباره تشدید تنش ها در شبه جزیره کره به صورتی که اوضاع از کنترل خارج شود، هشدار داد.
سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تداوم کشتار فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی هشدار داد و افزود که این اقدام به انفجار غیرقابل کنترل اوضاع منجر خواهد شد.
بیانیه روز گذشته سازمان خصوصی، هشداردهنده و احتمالا تاثیرگذار در آینده ورزش ایران خواهد بود.
دبیر کل اتحادیه عرب با بیان اینکه سرکوب فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی هر روز تشدید می شود، درباره انفجار اوضاع در اراضی فلسطین هشدار داد.
دیمیتری کولبا وزیر خارجه اوکراین ادعا کرد که به ایران از مجاری دیپلماتیک درباره عواقب ارسال محموله‌های جدید پهپاد‌های تهاجمی و موشک‌های بالستیک به روسیه اطلاع داده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ