معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هم اکنون ۴ نفر از مصدومان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در بخش‌های مراقبت‌های ویژه خدمات درمانی دریافت می‌کنند که حال دو نفر از آنان وخیم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این حادثه برادر قاتل نیز با شلیک گلوله مصدوم شد که او به مراکز درمانی منتقل و حالش مساعد است.
مشهد ـ واژگونی ۲ خودرو سواری در جاده مهنه - فیض‌آباد از توابع شهرستان مه ولات واقع در جنوب خراسان رضوی ۶ مصدوم برجای گذاشت که حال چهار نفر وخیم گزارش شده است.
معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان نیشابور با بیان اینکه در این حادثه علاوه بر چهار کشته، ۱۹ مصدوم داشتیم، اظهار کرد: چهار نفر از مصدومان که هم‌اکنون در بیمارستان تحت درمان هستند، حال مساعدی ندارند و ۱۵ مصدوم دیگر از نظر شرایط عمومی وضعیت پایداری دارند.
رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قزوین ـ زنجان و مصدومیت ۲۶ نفر و کشته شدن یک نفر خبر داد و اظهار داشت: تماسی که در ساعت ۰۱:۳۵ امروز با مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین گرفته شد، حاکی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین ـ زنجان ۵ کیلومتر بعداز عوارضی ۳ بود.
ری- مدیرعامل هلال احمر استان تهران از ریزش یک سوله در حال ساخت در فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: ۱۳ کارگر مصدوم شدند.
عثمان دمبله دیشب در ورزشگاه لایت و در حال تماشای بازی ساندرلند-شفیلدیونایتد، از لیگ چمپیونشیپ فوتبال انگلیس دیده شد.
در حالی که فدراسیون فوتبال گفته بود مسلم اولادقباد ملی پوش فوتسال تورنمنت تایلند را از دست داده است، این بازیکن در دیدار فینال با ژاپن به میدان رفت.
مسلم اولادقباد لژیونر فوتسال ایران در حالی برای همراهی تیم ملی به تایلند رفته که دچار مصدومیت شده است.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اظهار کرد: این اتوبوس از بیرجند به مقصد مشهد در حال تردد بود و هم اکنون حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سرنشین این خودرو که دختری ۱۸ ساله بود، در دم جان باخت و راننده و دو سرنشین دیگر مصدوم شدند.
او تحت عمل جراحی قرار گرفته و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.
استقلال در حالی مهیای بازی دوم با تراکتور می شود که به نظر می رسد قادر به استفاده از 6 بازیکن به دلیل مصدومیت نباشد.
مصدومیت معتمدی در حالی است که وی یکی از نفرات اصلی ایران برای رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ کلمبیا به شمار می‌رود.
در جریان پیروزی امروز پی اس جی برابر لوریان، کیلیان امباپه به دلیل مصدومیت در دقیقه 85 تعویض شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ۴ نفر از بیماران در وضعیت وخیم قرار دارند و در بخش ویژه بستری هستند، عنوان کرد: ٩ نفر از مجموع مصدومان ترخیص پیدا کرده‌اند. بقیه در بخش‌های عادی بستری هستند و طی روز‌های آینده مرخص می‌شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان داشت: در بررسی‌ های اولیه مشخص شد ۲ نفر شامل پدر و یک کودک در این منزل مسکونی سکونت داشته‌اند که به‌ علت وخامت حال و جراحت‌های ناشی از این انفجار و ریختن آوار، جان خود را از دست دادند و نیز ۲ نفر دیگر مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی اعزام شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه بامداد جمعه، خروج از جاده اتوبوس کرمانشاه - مشهد در حوالی روستای جزن دامغان، ۲۳ مصدوم بر جای گذاشت، تاکید کرد: حادثه دیدگان به بیمارستان منتقل شدند و در حال درمان هستند.
سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به وقوع حریق در یک ساختمان متروکه در پارک ارم گفت: در حال حاضر حریق اطفا شده و خوشبختانه این حادثه مصدومی در پی نداشت.
فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه اکثر سرنشینان این خودرو اهل شوشتر بوده‌اند، افزود: متاسفانه یک زن ۴۷ ساله اهل شوشتر، هنگام انتقال به یکی از بیمارستان‌های العماره به دلیل شدت جراحات جان باخت و هفت مصدوم دیگر این حادثه نیز در بیمارستان العماره در حال درمان هستند.
رئیس هلال‌احمر شهرستان آزادشهر و رامیان گفت: سقوط تخته‌سنگ باعث مجروحیت ۶ نفر ازجمله ۲ دختربچه خردسال شده بود. سنا ۳ساله و بهاره ۹ساله در این حادثه آسیب شدیدی دیده و متأسفانه جانشان را از دست داده بودند و از بین ۴ مصدوم دیگر، ۳ نفر جراحات کمتری داشتند و یک زن نیز به‌دلیل اصابت سنگ به جمجمه‌اش حال وخیمی داشت که امدادگران با استفاده از برانکارد او را به پایین انتقال داده و سوار بر آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند.
پس از قرارگیری شرزود تمیروف در لیست مازاد، حالا پرسپولیس پروژه جذب مهاجم دوم را پیش می‌برد.
انزلی- تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و استقلال تهران در حالی به مصاف هم می روند که سه بازیکن مصدوم و دو بازیکن محروم در اردوی دو تیم وجود دارد.
حال عمومی هر ۹ مصدوم حادثه که ۴نفر بزرگسال و ۵نفر کودک و نوزاد هستند، وخیم است.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس اردستان اعلام کرد: اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی برای مصدوم در محل حادثه انجام و توسط پرسنل اورژانس برای مداوای بیشتر به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شد. در حال حاضر با تلاش پرسنل اورژانس بیمارستان حال عمومی کودک مصدوم حادثه رو به بهبود است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ