سنگربان اسپانیایی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در پی حادثه‌ای غیرمنتظره در آندلس اسپانیا؛ در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- جنگل هیرکانی ابر شاهرود با وجود زباله ها و چرای سنگین دام و همچنین شخم زدن زمین ها، حال و روزی وخیم و نگران کننده پیدا کرده است.
رابین گوزنس، مدافع آلمان، شرایط فعلی مانشافت را اسفناک توصیف کرد.
سرخیو ریکو 15 روز بعد از بستری شدن در بیمارستان همچنان در کمای مصنوعی است و شرایط او وخیم گزارش شده.
اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین درباره وضعیت وخیم جسمانی «ولید دقه» اسیر فلسطینی به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
وضعیت وخیم مردم زلزله‌زده سوریه و کاستی ها در امداد رسانی به آنها نتیجه تحریم این کشور از سوی آمریکا و ممانعت از کمک رسانی به آنهاست.
نظامیان صهیونیست از ابتدای سال جاری میلادی که تنها 77 روز از آن گذشته، تاکنون 88 فلسطینی را در مناطق مختلف اراضی اشغالی به شهادت رسانده اند.
رسانه های سودانی اعلام کرد که عمر البشر رئیس جمهور سابق سودان به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده و وضعیت سلامتی او بسیار وخیم است.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان گفت: در حال حاضر وضعیت گونه هنوز به شرایط پایداری مورد نظر نرسیده که امید است با تلاش‌های بی‌وقفه نتیجه لازم در راستای بهبود وضعیت پیروز حاصل شود.
بردیا سعادت، ستاره ملی پوش تورشاد درباره وضعیت وخیم ترکیه بعد از زلزله مهیبی که اتفاق افتاده با ورزش سه صحبت کرد.
هافبک آرژانتینی تیم فوتبال ریسینگ پس از اصابت گلوله به سرش در وضعیت وخیمی قرار دارد.
منابع محلی در فلسطین از وضعیت وخیم جسمانی یک مبارز فلسطینی در زندان های تشکیلات خودگردان در کرانه باختری خبر می دهند.
رئیس پلیس راهور فرودگاه امام خمینی (ره) از فوت یک نفر و مصدوم شدن ۱۱ نفر در جریان حادثه تصادف دو اتوبوس در محدوده فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد.
منابع عبری از وضعیت وخیم دو شهرک نشین صهیونیست که پیشتر در عملیات مقاومتی سلفیت کرانه باختری زخمی شده بودند، خبر می دهند.
رمضانی گفت: در بین این افراد چند نفر مسلح بودند که به سمت ماموران پلیس تیراندازی کردند که در جریان آن ۲ نفر از ماموران سپاه و نیروی انتظامی مورد اصابت قرار گرفتند که وضعیت آنان وخیم است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ۴ نفر از بیماران در وضعیت وخیم قرار دارند و در بخش ویژه بستری هستند، عنوان کرد: ٩ نفر از مجموع مصدومان ترخیص پیدا کرده‌اند. بقیه در بخش‌های عادی بستری هستند و طی روز‌های آینده مرخص می‌شوند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ۴ نفر از بیماران در وضعیت وخیم قرار دارند و در بخش ویژه بستری هستند، عنوان کرد: ٩ نفر از مجموع مصدومان ترخیص پیدا کرده‌اند. بقیه در بخش‌های عادی بستری هستند و طی روز‌های آینده مرخص می‌شوند.
بر اساس آخرین آمار منتشر شده تعداد کشته‌های انفجار یک معدن در ترکیه به ۴۰ نفر رسیده است و حال ۵ نفر نیز وخیم است.
وضعیت ۲ نفر از بیماران وخیم است و در شرایط کما هستند و یک نفر دیگر نیز، در حال طی کردن مراحل درمانی است.
با دقت به تغییرات نقشه رنگ بندی کشورمان در هفته‌های گذشته، می‌توانید کامل روند وخیم شدن اوضاع و سپس بهبود شرایط را دریابید؛ روندی که خوشبختانه حالا از صفر شدن شهر‌های قرمز هم فراتر رفته و به ترسیم نقشه‌ای منجر شده که بخش‌های زیادی از آن با رنگ آبی رنگ آمیزی شده است.
وضعیت وخیم تامین کالاهای اساسی در پایان دولت گذشته
خلیل عواوده در ویدئویی که وضعیت وخیم جسمانی او را نشان می دهد، تأکید کرد: ما صاحبان حق هستیم و آرمان فلسطین عادلانه است.
زاهر جبارین مسئول پرونده اسرای فلسطینی در جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، بر لزوم آزادی اسرای فلسطینی از طریق یک توافق شرافتمندانه تبادل اسرا تاکید کرد.
منابع فلسطینی گزارش دادند که یک جوان فلسطینی در درگیری‌های شب گذشته در شهرک ابودیس در قدس اشغالی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ