اکثر مردم به دفعات یکسانی رویا می‌بینند. با این حال ممکن است شما ازجمله افرادی باشید که همیشه ادعا می‌کردید اصلا خواب نمی‌بینید، اما به یک‌باره شاهد تغییر این روال هستید و هر شب با یک خواب بیدار می‌شوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گیلاس زیاد بخورید چراکه فواید بسیاری دارد.
سیب زمینی منبع خوبی از پتاسیم است، ماده معدنی که به انقباض عضلات که در مردان رایج‌تر است، کمک می‌کند.
آژانس فضایی اروپا توضیح داد: پژوهش‌های انجام‌شده هنگام استراحت کردن روی تختخواب، راهی را برای آزمایش کردن اقداماتی ارائه می‌دهند که برای مقابله با برخی از جنبه‌های منفی زندگی در فضا انجام می‌شوند. در طول ماموریت‌های فضایی، بدن فضانوردان به دلیل کمبود جاذبه، تغییرات زیادی را تجربه می‌کند. همه اندام‌ها از چشم‌ها گرفته تا قلب تحت تأثیر قرار می‌گیرند و عضلات و استخوان‌ها تحلیل رفتن را آغاز می‌کنند.
خواب خوب به دلایل زیادی بخش مهمی از سلامتی است، اما تحقیقات جدید نشان می‌دهد خواب عمیق حتی ممکن است از کاهش حافظه مرتبط با آلزایمر محافظت کند.
خروپف کردن در خواب می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد اما اگر فردی در ۳۰ - ۳۵ سالگی دچار این عارضه شود می‌تواند حاکی از وجود مشکل تنفسی باشد.
فلافل بدون نخود نوعی روش پخت فلافل است که در آن به جای نخود از دال عدس استفاده می‌شود و به همین دلیل دارای خواص بسیار زیادی است.
اولین دلیل برای خواب خوب شبانه میزان زیاد هورمون ملاتونین است٬، اما دلیل دیگر وجود ریتم‌های زیست‌شناختی در زندگی شبانه‌روزی است. با اجرای چند روش ساده می‌توان خوابی راحت و بدون دغدغه داشت.
پیاز یک ماده‌ی غذایی مفید برای بیماران مبتلا به دیابت است. به عقیده‌ی برخی از متخصصان نباید در مصرف آن زیاده‌روی کرد، زیرا حاوی میزان قابل ملاحظه‌ای گلوسید است. اما همین پیاز تری گلیسیرید خون را کاهش می‌دهد. همان کاری که انسولین به ویژه در افراد مبتلا به اضافه وزن انجام نمی‌دهد. واقعیت این است که پیاز حاوی ماده‌ای به نام گلوکوکینین است که حرف و حدیث زیادی در مورد آن وجود دارد. به عقیده‌ی برخی از متخصصان این ماده میزان قند خون را کاهش می‌دهد.
مس خواص ضد میکروبی زیادی دارد و می‌تواند باکتری‌های مضر برای سلامت انسان را از بین ببرد. به همین دلیل در بسیاری از نقاط دنیا تجهیزات اتاق بیماران و محل جراحی را از آلیاژ مس می‌سازند؛ بنابراین بد نیست ما هم از ظرف مسی برای خوردن آب استفاده کنیم، چرا که وقتی آب در طول شب، یا به مدت ۸ ساعت، در ظرف مسی نگهداری می‌شود، مقدار بسیار کمی از یون‌های مس در آب حل می‌شود.
رفیعی چهارمین دلیل صلح امام حسن (ع) را حب دنیا و پول پرستی مردم و خواص دانست و اضافه کرد: معاویه پول‌های زیادی را در میان افراد تأثیرگذار توزیع کرد و بسیاری از افراد را خرید تا اطراف امام حسن (ع) را خالی کنند.
دلایل زیادی، چون اختلالات خواب، چاقی، سلامت روان و بدن و شرایط محیطی می‌تواند بر کیفیت خواب شما اثر بگذارد بر اساس نظرسنجی جدید WebMD بسیاری از افراد، با وجود این که زمان زیادی را در رختخواب می‌گذرانند، به اندازه کافی نمی‌خوابند.
ویتامین ث به مقدار زیاد در اپیدرمیس (لایه بیرونی پوست) و نیز درمیس (لایه درونی پوست) وجود دارد. خواص آنتی اکسیدانی و نقش ویتامین ث در تولید کلاژن به سلامت پوست کمک می‌کند و پوست را سالم نگه می‌دارد. به همین دلیل است که ویتامین ث یکی از ترکیبات مهم و کلیدی در محصولات مراقبت از پوست و محصولات ضدپیری است.
رتینوپاتی دیابتی بار زیادی به بیماران و سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی در سطح جهان وارد میکند. این بیماری در بیش از نیمی از جمعیت دیابتی ایجاد می‌شود و عامل اصلی نابینایی در بزرگسالان است که به دلیل تغییرات در عروق خونی کوچک شبکیه (لایه حساس به نور در پشت چشم) ایجاد می‌شود.
شکلات تلخ بیش از ۶۵ درصد با مقدار زیادی کاکائو ترکیب شده است. به دلیل داشتن مقدار زیادی کاتچین و پلی فنل (نوعی آنتی اکسیدان) می‌تواند به بهبود وضعیت بیماران قلبی کمک کند. همچنین شکلات تلخ با درصد بالا در تنظیم فشار خون هم مؤثر است.
این احتمال وجود دارد که به دلیل تداوم آلودگی هوای تهران در هفته جاری برگزاری دربی پایتخت میان استقلال و پرسپولیس در روز سه‌شنبه لغو شود.
موندلی بزادنهاوت در سال ۲۰۱۸ از کشور آفریقای جنوبی به نیوزیلند مهاجرت کرد تا در آنجا زندگی جدیدی را به همراه شریک زندگی و فرزندانش آغاز کند. او که قصد داشت به همراه خانواده‌ی خود برای همیشه در نیوزیلند بماند، از این کشور درخواست اقامت کرد. اما به ادعای او مقامات نیوزیلند به خاطر بالا بودن بیش از اندازه‌ی شاخص توده‌ی بدنی اش با درخواستش موافقت نکردند.
خوان لاپورتا مدیر باشگاه بارسلونا، عملکرد درخشان تیم لوئیز انریکه را تحسین می کند و سهم زیادی از دلیل این موفقیت را در باشگاه خود می بیند.
احمد جمشیدیان با تمجید از عملکرد خوب شاگردان کی روش، تلاش زیاد را دلیل اصلی پیروزی بر ولز می‌داند.
علیرضا بیرانوند به احتمال زیاد طبق پروتکل‌های پزشکی فیفا دیدار با ولز را از دست خواهد داد.
دلایل زیادی وجود دارد که چرا ممکن است به‌طور موقت یا مزمن بزاق بیش از حد را تجربه کنید. دلایلی برای ترشح بیش از حد بزاق، از جمله ترشح بیش از حد آب دهان هنگام خواب، آلرژی‌های فصلی، عفونت‌های تنفسی، عوارض جانبی دارو یا نتیجه سکته مغزی یا سایر اختلالات عصبی وجود دارد.
پیشکسوت کشتی معتقد است فشار زیادی که روی حسن یزدانی وجود دارد و آنالیز اشتباه دو دلیل از دلایل ناکامی این ورزشکار مقابل تیلور بوده‎‌اند.
فاطمه حاجی ولی زاده، پزشک عمومی گفت: تشخیص به موقع به ویژه اگر در صورت صلاح دید پزشک با درمان و پیگیری دستورات درمانی همراه باشد می‌تواند موجب کاهش احتمال شکستگی، کاهش هزینه‌های اقتصادی خانواده و سیستم بهداشتی، کاهش احتمال وابستگی و از بین رفتن استقلال فرد و همچنین کاهش مرگ و میر در افراد در معرض خطر شود.
پدری معتقد است بارسلونا در شبی که بهتر از بایرن بود، در نهایت بازنده شد. او بی دقتی در زدن ضربات نهایی را دلیل اصلی باخت عنوان کرد.
استاد پزشکی در دانشکده پزشکی دیوید گفن در دانشگاه کالیفرنیا و رئیس آکادمی پزشکی خواب آمریکا می‌گوید: شرایط زیادی وجود دارد که باعث خستگی می‌شود، اما لزوماً باعث نمی‌شود که افراد احساس کنند آماده به خواب رفتن هستند. این‌ها می‌تواند شامل شرایط درد مزمن، شرایط متابولیک یا تیروئید، کم خونی و بیماری انسدادی مزمن ریه باشد. مارتین می‌گوید: «اولین قدم مهم دریافت مشاوره با پزشک است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ