پدری معتقد است بارسلونا در شبی که بهتر از بایرن بود، در نهایت بازنده شد. او بی دقتی در زدن ضربات نهایی را دلیل اصلی باخت عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سجاد شهباززاده حسرت غیبت در مسابقه ای را خورد که هم تیمی هایش موقعیت های زیادی را از دست دادند.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم پس از شکست برابر پرسپولیس گفت: گلی که حریف زد در موقعیت آفساید به ثمر رسید.
تیم فوتبال استقلال در یک بازی برتر موفق شد نیمه اول دیدار برابر نساجی را با پیروزی به پایان برساند. آبی پوشان در این نیمه موقعیت های زیادی برای افزایش گل هایشان داشتند.
استقلال در شرایطی دربی را باخت که نتوانست آن بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد و روی دروازه تیم پرسپولیس موقعیت های زیادی را خلق کند.
مربی تیم فوتبال سپاهان معقتد است که آنها موقعیت‌های بسیار زیادی را در طول بازی برابر ملوان ایجاد کرده‌اند و اسیر یک ضربه ایستگاهی شده‌اند.
آبشار تخت چو، آبشاری در آمازون ایران است. آیا می دانید آمازون ایران کجاست؟ تخت چو یا تخت چان منطقه ای در شهرستان پلدختر، یکی از شهرهای تاریخی استان لرستان است که سرزمینی بکر و دیدنی است. پلدختر در زمان امپراطوری ساسانیان، بواسطه موقعیت جغرافیایی اش یکی از شهرهای مهم و استراتژیک بود. در این شهر پل های ارتباطی زیادی وجود دارند که اکثر آنها متعلق به همین دوران هستند. نام شهر پلدختر نیز از یکی از بزرگترین پل های آن زمان یعنی پل دختر گرفته شده است که در حال حاضر تنها چند پایه ستون از این پل تاریخی باقی مانده است.
قائمشهر- سرمربی تیم آلومینیوم اراک با بیان این که اگر از موقعیت ها خوب استفاده می کردیم می توانستیم برنده بازی باشیم، گفت: این تیم موقعیت های زیادی را از دست داده است.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: نساجی در نیمه دوم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت که به نتیجه نرسید.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر پس از پیروزی در اولین حضور روی نیمکت این تیم، پیروزی و سه امتیاز را به امیر قلعه‌نویی و بازیکنانش تقدیم کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه از برگزاری دیدار تیمش برابر تیم ملی ایران ابراز رضایت کرد و گفت: ایران موقعیت های زیادی ایجاد کرد اما نتوانست از آنها استفاده کند.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: از دقیقه ۴۵ تا ۵۹ فولاد خیلی خوب کار کرد اما بعد از این دقیقه و در نیمه اول تیم ما در حال کنترل بازی بود و موقعیت‌های زیادی به فولاد ندادیم.
تیم فوتبال جوانان ایران نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را در شرایطی با برتری برابر قطر به پایان برد که شاگردان مهاجم سابق تیم ملی ایران موقعیت های زیادی را از دست دادند.
مربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که تیمش باید در دیدار برابر نساجی با ۵ گل حریف را شکست می داد گفت: موقعیت های زیادی را خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها برای پیروزی استفاده کنیم.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت های زیادی برابر نفت مسجدسلیمان داشتیم و می توانستیم با گل های زده بیشتری بازی را به پایان برسانیم.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت های زیادی برابر نفت مسجدسلیمان داشتیم و می توانستیم با گل های زده بیشتری بازی را به پایان برسانیم.
میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال، مدعی شد تیمش مقابل ساوتهمپتون فرصت های گلزنی زیادی را از دست داده است.
در حالی که مس رفسنجان کنترل بازی را در اختیار داشت و فرصت‌های زیادی را از دست داد، نفت مسجدسلیمان موفق یک امتیاز ارزشمند را از این بازی به دست بیاورد.
استقلال در دیدار با تیم ملی دانشجویان نیز فرصت های زیادی را از دست داد و این مسئله، داد ساپینتو را در آورد.
تیم های زیادی مانند ایران هستند که می توانند با شما اینگونه بازی کنند. این به موقعیتی که ما در اختیار داریم و روند و جریان بازی نیز بستگی دارد. اگر رقیب جلو بیفتد، باید با حریفی با این ویژگی‌ها روبرو شویم.
صمد مرفاوی، سرمربی تیم جوانان ایران با وجود پیروزی 8 – 0 در برابر برونئی از موقعیت های زیادی که تیمش در این بازی از دست داد گله مند است.
سرمربی استقلال گفت: موقعیت‌های زیادی را مقابل پیکان به وجود آوردیم اما باید در گلزنی خودمان را تقویت کنیم.
حسین شنانی می‌گوید نفت مسجدسلیمان موقعیت های زیادی برابر استقلال داشت و می‌توانست برنده این مسابقه باشد.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: موقعیت‌های زیادی خلق کردیم ولی فوتبال به این شکل امتیاز نمی‌دهد.
. وقتی حریف اینگونه دفاع می‌کند ممکن است موقعیت‌های زیادی به دست نیاید و باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم. البته بدشانس هم بودیم و دو توپمان به تیر خورد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ