پیشکسوت کشتی معتقد است فشار زیادی که روی حسن یزدانی وجود دارد و آنالیز اشتباه دو دلیل از دلایل ناکامی این ورزشکار مقابل تیلور بوده‎‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور سابق آمریکا کیفرخواست جدیدی را که دادگاه جورجیا علیه او صادر کرده است، «پاپوش» خواند.
آریا برزگر در تمرین روز گذشته شماره لباس خود را پنهان کرد تا حاشیه جدیدی برای او پیش نیاید.
عباس جدیدی مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی را غیرقانونی دانست و آن را ترک کرد. او با اعلام غیرقانونی بودن مجمع و اینکه به مراجع قضایی شکایت می‌کند، از ادامه حصور در انتخابات انصراف داد.
دستیار سابق ناصر الخلیفی شکایت جدیدی را علیه رئیس باشگاه پاری سن ژرمن ترتیب داده است.
فرشید طاهری می‌گوید قرارداد قبلی بیرانوند اعتبار ندارد و او در صورت بازگشت به پرسپولیس باید قرارداد جدیدی ارائه دهد.
در هفته‌های اخیر تحرکات سیاسی روحانی علنی‌تر شده است و برخی این تحرکات را در راستای حضور او در انتخابات مجلس قلمداد می‌کنند.
دوره سوم طائب، دوران پس از کنار رفتنش از ریاست سازمان اطلاعات سپاه است؛ دوره‌ای که هنوز هم در آن به سر می‌برد. در این دوره طائب را سیاستی دیگر آمده و دیگر از آن طائبی که به مجلس هم پاسخگو نبود، خبری نیست و خود را در معرض سوال دانشجویان قرار می‌دهد. طائب که نوع برخورد‌های سازمانش با فعالان سیاسی و رسانه‌ای، باعث ایجاد ذهنیت سیاسی‌کاری شده بود، حالا بیش از قبل اظهارنظر می‌کند و حتی میان سخنانش اطلاعات جدیدی از وقایع رخ داده، بیان می‌کند.
یکی از هواداران متعصب مارسی در فرانسه برای اخراج یکی از مدافعان از طرف باشگاه که او را عامل ناکامی‌های تیم محبوبش می‌داند دست به اقدامی عجیب زده است: اعتصاب غذا.
هنگامی که نتانیاهو سرانجام راهی واشنگتن شد بایدن باید به او بگوید که ایالات متحده آماده است تا به شکل گیری نظم جدیدی در خاورمیانه کمک کند، اما نه نظمی که بر اساس تحقیر فلسطینیان و سیاست تغییر رژیم در ایران باشد.
آنتونی رابینسون، مدافع ملی‌پوش آمریکا، که گریه‌های رامین رضائیان در آغوش او در جام جهانی قطر خبرساز شده بود، جزئیات جدیدی از برخوردش با این ستاره ایرانی فاش کرد.
رسانه‌های اسپانیایی فاش کردند کلارا چیا، نامزد جدید جرارد پیکه، بعد از انتشار آهنگ جنجالی شکیرا که در آن به او و پیکه تاخته بود دچار حمله عصبی شده و کارش به بیمارستان کشیده شده است.
ملی پوش سابق کشتی ایران در ماجری خبرساز ادعا‌های عباس جدیدی از او حمایت کرد.
چهره شاخص و عنوان دار کشتی ایران، گفت: به این دلیل که حدود ۱۸ کیلوگرم سبک‌تر از عباس جدیدی بودم حاضر نشدم با او در رقابت انتخابی مسابقات جهانی کراسنویارسک مبارزه کنم.
کارلو آنچلوتی در نشست خبری بازی رئال مادرید-ویارئال از پپ گواردیولا و دستاوردهای او در فوتبال تمجید کرد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد: با ارزیابی صورت گرفته از کامران قاسمپور در وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل کایل اسنایدر آمریکایی، مطمئن هستیم او در رویداد بعدی به لحاظ وزنی و تجربه، بهتر مبارزه خواهد کرد.
فیلم جدیدی از آشوبگری که میخواست بسیجی‌ها را آتش بزند ولی کوکتل مولوتف در ماشینش منفجر می‌شود و بسیجی‌ها جان او را نجات میدهند.
سرمربی تیم مس رفسنجان می‌گوید از شرایط گادوین منشا راضی نیست و ممکن است نیم فصل تصمیم جدیدی درباره او بگیرد.
تصاویر جدیدی از ارلینگ هالند که او را با مدل مویی جدید نشان می‌دهد با استقبال هواداران منچسترسیتی مواجه شده است.
رضا اسدی، هافبک تراکتور، می گوید حمایت مردم تبریز و البته کمک‌های قربان بردیف عامل پیشرفت او در تراکتور بوده است.
ماجرای مهسا امبنی دختر ۲۲ ساله‌ای که چند روز قبل توسط ماموران گشت ارشاد بازداشت و پس از انتقال از وزرا به بیمارستان کسری جان باخت واکنش چهره‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است. در همان ساعات اولیه انتشار خبر جان باختن مهسا امینی پلیس ویدیویی از حضور او در وزرا منتشر کرد که این ویدیو با واکنش‌های انتقادی مواجه شد. امروز دوباره پلیس ویدیوی جدیدی از حضور مهسا امینی در ورزا و لحظات احیا او منتشر کرده است.
قرارداد مالی او نسبت به سری قبل پایین‌تر است و البته برای شخص کی روش خیلی مهم است که در جام جهانی حضور داشته باشد.
«صالح محمد العراقی» که به وزیر مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق شهرت یافته است، پیشنهاد جدیدی را به نیابت از او برای برون رفت از بحران سیاسی کنونی در عراق مطرح کرد.
«صالح محمد العراقی» که به وزیر مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق شهرت یافته است، پیشنهاد جدیدی را به نیابت از او برای برون رفت از بحران سیاسی کنونی در عراق مطرح کرد.
یحیی گل‌محمدی از تیمی که با حداقل موقعیت، حداکثر امتیاز را کسب کرد راضی است؛ او تیم جدیدی را برای رقابت قهرمانی می‌سازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ