دلایل زیادی، چون اختلالات خواب، چاقی، سلامت روان و بدن و شرایط محیطی می‌تواند بر کیفیت خواب شما اثر بگذارد بر اساس نظرسنجی جدید WebMD بسیاری از افراد، با وجود این که زمان زیادی را در رختخواب می‌گذرانند، به اندازه کافی نمی‌خوابند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحال حاضر اریک تن هاخ سرمربی شیاطین سرخ، طارمی را با دقت در نظر دارد و بایستی دید که چه سرنوشتی در انتظار طارمی خواهد بود.
اگر بخواهیم از موازین انصاف عدول نکرده باشیم، آقای اژه‌ای در طول ریاست خود، حداقل در برخی زمینه‌ها سخنان دلگرم‌کننده‌ای به زبان آورده و در پاره‌ای حوزه‌های دیگر از جمله تلاش برای عفو متهمان وقایع سال گذشته، گامی عملی هم به پیش گذاشته است. با این همه، نه سخنان دلگرم‌کننده او بازتاب رسانه‌ای چندانی پیدا می‌کند و نه گام عملی او امید لازم را برای اجرای عدل و قانون در دستگاه قضا به وجود آورده است.
سرخیو آگوئرو تصمیم لیونل مسی برای جدایی از فوتبال اروپا و رفتن به اینتر میامی را کاملا درک می کند.
پزشکیان گفت: مشکل زمانی است که من تخلفی می‌کنم و فضای مجازی آن را منتشر می‌کند. برای اینکه تخلف ما شفاف نشود، فضای مجازی را فیلتر می‌کنیم. «آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است». اگر مشکلی نداریم پس نباید از فضای مجازی بترسیم و اگر ما خوب هستیم، پس باید به بقیه نشان دهیم تاکنون چه کار‌هایی انجام دادیم، اما چون نمی‌توانیم برتری خود را نشان دهیم برای همین اجازه نمی‌دهیم عیب‌های ما هم گفته شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: زضاعنایتی یکی از مربیان خوب و آینده دار فوتبال ایران خواهد شد.
زن آشفته انگلیسی تا حد امکان با آن دسته دخترانی که تصویری بی‌عیب و نقص از زندگی خود به نمایش می‌گذارند، فاصله دارد و همین باعث شهرتش شده، هر چند اگر در سطح فضای مجازی باقی بماند. او زنی است که می‌داند چه چیزی در زندگی اهمیت بیشتری دارد.
علی‌رغم آن که چت جی پی تی (Chat GPT) در تطبیق الگو خوب است ذهن انسان کار‌های بسیار بیشتری انجام می‌دهد. خطر تداوم استفاده از اصطلاح "هوش مصنوعی" این است که خطر متقاعد کردن ما در پذیرش این فرض را دارد که جهان بر اساس یک منطق منحصر به فرد کار می‌کند: منطق عقل گرایی بسیار شناختی و خونسرد.
کمتر کسی از ما هست که، داوطلبانه، در جست‌وجوی زندگی خوب از تعلقاتش دل بکند، اما زیاد پیش می‌آید که دنبال تجربه‌های منفیِ خفیف‌تری برویم، هم تاحدی به‌خاطر تأثیر متحول‌کننده‌شان و هم تاحدی به این خاطر که شاید فقط بخواهیم بعد‌ها هم آن تجربه‌ها را داشته باشیم. می‌خواهیم آن‌ها را در حافظه ذخیره کنیم تا در آینده مصرفشان کنیم. سنکا، فیلسوف رواقی رومی، می‌گوید «چیز‌هایی که زمانی تحملشان دشوار بوده به‌خاطرآوردنشان شیرین است». چنین تجربه‌هایی بخشی از همان چیزی هستند که ما اسمش را زندگی معنادار می‌گذاریم.
مهران گلزاری می‌گوید از کمتر بازی کردن در این فصل گلایه‌ای ندارد چرا که مدافعان دیگر گل گهر کیفیت بالایی دارند.
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: فکر می کردم یک سهمیه دونفره و دو سهمیه انفرادی در انتخابی قهرمانی جهان بگیریم و بخشی از این نتیجه خوب به این بر می گردد که بازیکنان ما در لیگ فرانسه به طور مرتب در حال مسابقه دادن هستند.
به گفته پژوهشگران قهوه می‌تواند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشد. به طور خلاصه، به نظر می‌رسد که قهوه در حد اعتدال به خصوص زمانی که به صورت سیاه و بدون شکر مصرف شود برای اکثر افراد مفید است. همان طور که «کلارک گیبل» بازیگر مشهور هالیوودی گفته بود: «تا زمانی که قهوه ننوشم هرگز نمی‌خندم».
پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از عملکرد یحیی گل محمدی برای صدرنشینی این تیم طی نیم فصل، مدعی است باید برای تداوم این روند و قهرمانی پایان فصل تقویت شوند.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مسابقات جام جهانی گفت: نباید مغرور شویم، چرا که چین در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با تمام قدرت شرکت می‌کند و ما باید بالاتر از شرایط فعلی باشیم.
فرشاد کرمی به تحلیل بازی ایران و امریکا و دلایل حذف تیم ملی از جام جهانی پرداخت.
سرمربی تیم فوتبال بانوان گفت: دو بازی دوستانه برابر بلاروس می تواند یک شروع خوب برای حضور در مسابقات انتخابی آسیایی المپیک باشد.
مسئله‌ای که این روز‌ها تبدیل به پرسشی آزادهنده شده این است که چرا پرسپولیس با وجود داشتن چنین مهره‌های ارزشمندی زیبا بازی نمی‌کند و بیشتر بازی‌هایش را ناپلئونی می‌برد؟
تراکتور از دفاع منطقه‌ای استفاده کرد. آن‌ها خیلی خوب می‌دانستند پرسپولیس چطور می‌خواهد لوکادیا را تغذیه کند.
علیرضا جهانبخش در حالی سومین حضورش در جام جهانی را در قطر تجربه می‌کند که در بازی مقابل اروگوئه و سنگال به حدی ضعیف و پراشتباه ظاهر شد که حتی می‌تواند تردید‌هایی را هم برای کارلوس کی‌روش ایجاد کند
علیرضا جهانبخش در حالی سومین حضورش در جام جهانی را در قطر تجربه می‌کند که در بازی مقابل اروگوئه و سنگال به حدی ضعیف و پراشتباه ظاهر شد که حتی می‌تواند تردید‌هایی را هم برای کارلوس کی‌روش ایجاد کند
یک فعال سیاسی نوشت: چرا الان جیغ‌مان از درآمدهای ده‌ها میلیاردی او به هوا رفته؟ سال‌هاست او برنامه می‌سازد و پول خوب هم می‌گیرد. سکوت چندین‌ساله چه توجیهی دارد واقعاً؟
استادیار دانشکده تغذیه، زرده تخم مرغ را منبع خوب ویتامین D برشمرد و ماست کم چرب غنی‌شده با ویتامین D، آب پرتقال غنی‌شده با ویتامین D، غلات غنی شده با ویتامین D و ماهی تن را از دیگر مواد غذایی حاوی این ویتامین ذکر کرد.
ایجاد تعادل میان نزدیکی و حفظ یک فاصله منطقی در روابط میان پدر و مادر و فرزندان بالغ، چالش برانگیز است. در شرایطی که شوهر بیش از اندازه به خانواده اول خود وابسته است، تحت هیچ شرایطی نباید او را در موقعیتی قرار دهید که مجبور به انتخاب میان شما و مادر و پدرش باشد.
رگبار پراکنده باران و وزش باد در برخی نقاط کشور
چرا باید قرارداد بازیکن 22 ساله یکساله بسته می‌شود که امروز بخواهد دنبال جدایی باشد؟ اینها کار دلال‌ها است تا هر سال با کمک مدیران قیمت او را بالا ببرند و به اهداف‌شان برسند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ