این احتمال وجود دارد که به دلیل تداوم آلودگی هوای تهران در هفته جاری برگزاری دربی پایتخت میان استقلال و پرسپولیس در روز سه‌شنبه لغو شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از دشوارترین قرعه های ممکن رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در انتظار پرسپولیس است.
فتح‌الله توسلی درباره احتمال رای آوردن این طرح در مجلس اظهار داشت: برداشت من این است که به احتمال زیاد طرح تعطیلی شنبه‌ها تصویب شود. دوستان در صحن باید نظر نهایی را دهند و نظراتی مخالفی نیز درباره این طرح وجود دارد
گواردیولا با اشاره به فشردگی زیاد بازی های تیمش و در نتیجه خستگی بازیکنانش، نسبت به دست یافتن منچستر سیتی به سه گانه در این فصل ابراز نگرانی کرد.
رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند کسر 15 امتیاز یوونتوس به احتمال زیاد تا برگزاری جلسه بعدی دادگاه موقتا برداشته خواهد شد و یووه با 50 امتیاز به رتبه دوم جدول سری آ صعود می‌کند.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در حال محاسبه هستیم و به احتمال زیاد، عصر امروز قیمت نهایی و رسمی خودروهای مونتاژی اعلام شود.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در حال محاسبه هستیم و به احتمال زیاد، عصر امروز قیمت نهایی و رسمی خودروهای مونتاژی اعلام شود.
نایب رئیس تیم فوتبال اتحاد کلباء گفت که به احتمال بسیار زیاد، فرهاد مجیدی فصل بعد نیز در این تیم می ماند.
یک نظرسنجی جدید در مورد خواب و سلامت روان نشان داده است که بیش از ۹۰ درصد از بزرگسالانی که گزارش داده اند خواب خوبی دارند، علائم افسردگی نیز ندارند.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که مصرف منظم مُلین‌ها برای کاهش یبوست ممکن است احتمال ابتلا به زوال عقل را در آینده افزایش دهد. این خطر حتی در میان افرادی که از چندین نوع مُلین یا مُلین‌های اسمزی استفاده می‌کنند، بیشتر است.
فدراسیون فوتبال روز گذشته با ارسال نامه‌ای محرمانه به ۵ مربی از آن‌ها برای حضور در تیم ملی برنامه خواست.
یک کارشناس حوزه آب و محیط زیست گفت: دریاچه ارومیه سال ۱۳۷۵، ۳۳ میلیارد متر مکعب آب داشت اکنون این میزان به کمتر از یک میلیارد متر مکعب آب رسیده است، در حال حاضر تقریبا می‌توان گفت ما به بدترین وضعیت رسیده‌ایم، زیرا سطح تراز دریاچه هرگز در سطح کنونی نبوده است.
کاپیتان استقلال قرار است بار دیگر MRI بگیرد تا وضعیتش برای مسابقه با نفت مسجدسلیمان مشخص شود.
«احسان پنجشنبه» هافبک تیم فوتبال ذوب آهن به احتمال زیاد به تیم استقلال تاجیکستان بازمی‌گردد.
سعید مصطفی‌وند بازیکن باتجربه والیبال ایران در آستانه یک ناکامی عجیب قرار دارد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: فشار مسابقات در لیگ ایران با وجود بازی‌های غرب آسیا بسیار زیاد است و امیدوارم ملی‌پوشان مصدوم نشوند.
آقای مومنی با تأکید بر اینکه بدترین سال‌های عملکرد اقتصادی سال‌هایی بوده که توزیع قدرت ناعادلانه شده است، بیان می‌کند که بسیار فاجعه آمیز است که ضد عادلانه‌ترین کار‌ها را با عنوان اینکه می‌خواهیم عدالت برقرار کنیم، انجام می‌دهند و این سناریوی تلخ به ویژه در مورد بنزین مکرر اجرا شده است. رویکرد ناعادلانه‌ی توزیع قدرت و ثروت باعث شده که به واسطه فقدان تقاضای موثر برای دانایی، بدنه حکومت از نظر کیفیت کارشناسی با یک سقوط بی سابقه رو به رو شود.
با توجه به صدور هشدار نارنجی از سوی سازمان هواشناسی و تشکیل کمیته اضطرار به احتمال زیاد مدارس و دانشگاه‌ها طی دو روز آینده تعطیل خواهد بود.
شهرداری تهران در صورت برد تیم ملی ایران در مقابل آمریکا به احتمال زیاد قصد اعطای یک واحد مسکونی به هر یک از بازیکنان در پایتخت را دارد.
سرطان پانکراس کشنده‌ترین سرطان شایع است و بیش از نیمی از افراد مبتلا به این بیماری ظرف مدت سه ماه پس از تشخیص می‌میرند. اکثریت قریب به اتفاق موارد زمانی تشخیص داده می‌شوند که سرطان در مراحل پایانی باشد زیرا علائم اغلب با شرایط دیگری مانند سوء هاضمه و سندرم روده تحریک‌پذیر همپوشانی دارند.
ترکیب تیم ملی فوتبال ولز به احتمال زیاد در دیدار با ایران دستخوش تغییر می‌شود.
به احتمال فراوان شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی امشب به اردوی تیم‌ملی اضافه خواهند شد.
آقایی با تاکید بر اینکه به احتمال زیاد حکم به نفع ما صادر خواهد شد، بیان کرد: دلایل ما قوی است. ما به هر حال اوراق قرضه‌ای را خریداری کرده‌ایم که باید از مصونیت لازم برخوردار باشد. همچنین دیوان عالی آمریکا نا بجا بدون دلیل و منطق این حکم را صادر کرده و برهان قاطعی وجود ندارد.
میخائیل اولیانوف در سخنانی خاطرنشان کرد که به احتمال زیاد در این هفته یا هفته آینده جلسه وزیران کمیسیون مشترک برجام خواهیم داشت.
میخائیل اولیانوف در سخنانی خاطرنشان کرد که به احتمال زیاد در این هفته یا هفته آینده جلسه وزیران کمیسیون مشترک برجام خواهیم داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ