یکی از پیکر‌های یافت‌شده متعلق به یک فرد شش ساله بود و جمجمه آن به شکل هدفمندانه‌ای از ریخت‌افتاده شده بود. دو تپه‌ی دیگر هنوز بررسی نشده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر در مکانی با طبیعتی زیبا و بکر چادر بزنید و کمپ کنید، پیاده‌روی اجتناب‌ناپذیر است. پوشیدن شلوار برای پیاده روی برای جلوگیری از گزش و خراشیدگی توسط برخی گیاهان اغلب خوب است. پوشیدن کفش‌های محکم و یک جفت جوراب خوب هم ضروری هستند.
کاپیتان سابق استقلال در راستای علایق ویژه‌اش به مسائل فرهنگی اقدام به افتتاح یک کتاب‌فروشی کرد.
یکی از سرویس‌هایی که از مرز خود عبور کرده، تلگرام است. تلگرام در ابتدا به عنوان یک اپلیکیشن پیام رسانی ساده در نظر گرفته شده بود، اما ویژگی‌های اضافی دارد که هدف از آنها، تشویق به اتصال است. یکی از این ویژگی‌ها، "افراد نزدیک" (People Nearby) است که مبتنی بر مکان کاربر است. در حالی که این ویژگی، تا حدودی بی‌ضرر به نظر می‌رسد، اما می‌تواند به طور بالقوه برای حریم خصوصی شما مشکل ساز شود. بنابراین، باید به منظور حفظ ایمنی خود، محتاط باشید و این ویژگی را در اسرع وقت غیرفعال کنید.
مدیران استقلال به شکلی شتاب زده و سراسیمه، برای برگزاری یک جلسه ظاهرا مهم، راهی مکانی نامعلوم شدند.
رئیس جمهور روسیه در ویدئویی که یک خبرنگار روس منتشر کرده، به طعنه درباره موقعیت مکانی فرمانده کل ارتش اوکراین اطلاعاتی ارائه می‌کند.
برابر اظهارات والدین متوفی، امیر سه ساله از روی کنجکاوی و غفلت والدین شربت متادون را که در مکانی قابل دسترس بوده، برداشته و مقداری از آن را خورده است. پسربچه به علت مسمویت شدید قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرده است.
محققان می‌گویند: پشه‌ها اگر انتخابی داشته باشند، در شرایطی که هوا گرم است، برای استراحت در مکانی خنک پنهان می‌شوند.
معبد یا کاخ خورهه بنایی بزرگ و باستانی است که ستون‌های سنگی آن یاد و خاطره تخت جمشید را در ذهن شما زنده می‌کند. این مکان تاریخی در دو دوره باستانی و اسلامی ایران مورد استفاده بوده است. محوطه تاریخی خورهه دارای ۳۰۰۰ مترمربع وسعت دارد که از یک بنای کاخ شامل بخش درونی، اتاق‌های متعدد و محوطه بیرونی تشکیل شده است.
یک منبع وابسته به پلیس سودان اعلام کرد که شخصیت‌های زندانی رژیم سابق این کشور در مکانی امن نگهداری می‌شوند.
یکی از دیدنی‌های منطقه، نقش پای رستم است که تعجب همه کوهنوردان را برمی‌انگیزد. نرسیده به قله، جای دو شهاب‌سنگ بزرگ دیده می‌شود که حفره‌هایی به عمق ۱۰ متر ایجاد کرده‌اند. اهالی منطقه افسانه‌ای زیبا برای این چاله‌ها دارند. آن‌ها معتقدند این گودال‌ها جای زانو‌های رستم است که در این منطقه زانو زده و از آب دریا نوشیده است. دورنمای بی‌نظیر قله دماوند و مناظر زیبای جنگلی با پوشش دشت‌های پر گل، این منطقه را به مکانی فوق‌العاده تبدیل کرده‌اند.
محققان کشور موفق به طراحی و ساخت دستگاه ردیاب چشمی شدند که دارای دقت مکانی کمتر از یک درجه بینایی و دقت زمانی پانصد هرتز است.
رئیس جمهور سابق آمریکا ویدئوهای جنگ اوکراین را با «تخریب صدها مکانی» مقایسه کرد که او در دوران فعالیتش در حوزه ساخت و ساز به چشم دیده بود و گفت که در آن روزها «یک ساختمان هم سر پا نبود.»
بر اساس افسانه‌های چندصد سالۀ محلی، در مکان کلیسای جامع شهر لستر قبلا یک معبد باستانی وجود داشته است. حالا تازه‌ترین کاوش‌ها صحت این افسانه را تایید کرده‌اند.
ایده‌هایی را برای طراحی بالکن در این مطلب می‌خوانید که به کمک آن‌ها می‌توانید این فضا را به مکانی جذاب و دنج از خانه‌تان تبدیل کنید. تمامی این ایده‌ها یک وجه مشترک دارند: اثبات می‌کنند «اندازه» همه‌چیز نیست!
یک مقام ایرانی اعلام کرد: تحقیقات اولیه از بلند شدن این پهپاد‌ها از داخل خاک ایران و در نزدیکی مکانی که هدف قرار گرفتند، حکایت دارد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این ۲ نفر را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.
موج انفجاری که در اثر انفجار هسته‌ای ایجاد می‌شود، سرعت بسیار زیادی دارد و افراد را به هوا پرتاب می‌کند و صدمات فاجعه‌باری ایجاد می‌کند. به همین دلیل، تنها مکان امن واقعی برای قرار گرفتن در حین انفجار هسته‌ای، تا حد امکان دور بودن از محل انفجار است که یک امید واهی است، زیرا کسی از قبل نمی‌داند دقیقا در چه مکانی یک انفجار هسته‌ای رخ خواهد داد و زمانی که آژیر‌های خطر به صدا در می‌آیند، دیگر خیلی دیر شده است.
صخره ماهی‌ها از خانواده قدیمی‌ترین مهره‌داران زنده نیستند (کوسه ۳۹۲ ساله گرینلند این عنوان را در سال ۲۰۱۶ از آن خود کرد)، و بنابراین یک مدل شاخص حیوانی برای مطالعه در مورد پیری نیستند. با اینکه بی مهرگانی نظیر مگس میوه و کرم‌های لوله‌ای نمونه‌های بهتری برای مطالعه تغییرات طول عمر هستند.
وای-پیپ در حالی که پرواز می‌کند چندین پیام به یک دستگاه ارسال می‌کند و سپس زمان پاسخ هر کدام را اندازه‌گیری می‌کند و با این کار قادر می‌شود موقعیت مکانی (لوکیشن) آن دستگاه را در محدوده یک متر مشخص کند.
سپری کردن دوران محکومیت در زندان صرفا شامل دربند بودن نیست. ندامتگاه زنان استان تهران واقع در قرچک ورامین مانند تمام زندان‌های دیگر در کشور دیوار‌های بلند با سیم خاردار و برجک‌های مراقبت برای کنترل زندان دارد. تفاوت این ندامتگاه با ندامتگاه‌های دیگر در حضور مامورین خانم است که لباسهایشان درجه نظامی دارد. در این زندان زندانیان مهارت‌های جدیدی را در دوران محکومیتشان آموزش می‌بینند که نه تنها کمکی است برای بازپروری و آمادگی مجدد آن‌ها برای بازگشتن به جامعه، بلکه مکانی است که مددجویان میتوانند درآمدی هم در زندان داشته باشند و از این مهارت‌ها پس از سپری کردن دوران محکومیت نیز بهره‌مند شوند.
روش‌هایی آسان و مبتنی بر علم برای تبدیل یک فضای کوچک از فضایی کلاستروفوبیک (تنگنا هراسانه) به مکانی دنج وجود دارد. اجسام و نماد‌ها و اشکال گرد و خطوط منحنی با احساس شادی و خوشحالی مرتبط هستند و در مقابل پیکربندی‌های مورب و زاویه‌ای با احساس تهدید مرتبط می‌باشند. بخرید فرشی با طرح منحنی بیش از اشکال و طرح‌های هندسی توصیه می‌شود.
نباید فراموش کنیم که «مدرسه» و « دانشگاه» دقیقا دو مکانی بوده که محل و محفل اصلی برای اقناع سازی اثر گذار است و هرگونه اشتباهی و بی مبالاتی و کم دقتی می تواند یک نسل را درگیر نماید زیرا دانشجو یا دانش آموزی که برخوردی غیر قابل توجیه را در دوره دانش آموزی یا دانشجویی خود ببیند تا ابد آن را فراموش نمی کند
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا( FTC) از یک شرکت دلالی داده به نام «کوچاوا»(Kochava) شکایت و آن را متهم کرد اطلاعات موقعیت مکانی عده ای از کاربران را فروخته است.
متهم گفت: من و برادر بزرگ ترم دچار مشکلات مالی بودیم که تصمیم گرفتیم یک خودرو سرقت کنیم. به همین دلیل با پیشنهاد مبالغ بالا، راننده را به مکانی خلوت بردیم و با وارد آوردن ضربات چاقو از او خواستیم تا کارت‌های عابر بانک خودش را به ما بدهد، اما او دو کارتی را داد که مبالغ زیادی نداشت. سپس برادرم برای گرفتن رمز یک کارت دیگر که احتمال می‌رفت پول بیشتری در آن حساب باشد، راننده را شکنجه کرد، من طنابی را به دستش دادم و او هم آن مرد حدود ۵۵ ساله را خفه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ