فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این ۲ نفر را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امید حامدی‌فر همراه با پدر خود و با لباس شخصی به ورزشگاه آزادی رفت تا تماشاگر دیدار با ملوان باشد.
مربی تیم ملی پاراکانو گفت: عمق آب دریاچه آزادی به حدی پایین آمده که بعضی وقت‌ها تصور می‌کنیم که پارو روی لجن‌های ته دریاچه گیر می‌کند که این زنگ خطری برای آماده‌سازی قایقران ها از جمله ورزشکاران پاراکانو برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی است.
دارنده مدال برنز جهانی ۲۰۱۹ مجارستان در پاراکانو با بیان این که ما ورزشکاران سرباز وطن هستیم و سلاحمان قایق و پارو است،گفت: متاسفانه شرایط دریاچه آزادی به حدی بحرانی است که حتی زمان تمرین کف دریاچه دیده می‌شود.
تئو زیدان، پسر زین‌‌الدین زیدان اسطوره رئال مادرید، در بازی برای تیم کاستیا از روی ضربه آزاد گلی تماشایی به ثمر رساند که باعث مقایسه شدن او با روزهای درخشش پدرش شده است.
پیرو سفر اخیر حسین امیر عبداللهیان به امارات و رایزنی رئیس دستگاه دیپلماسی با مقامات عالی‌رتبه این کشور و موافقت رییس امارات عربی متحده، تعداد ۱۵ نفر از اتباع ایرانی زندانی در آن کشور مورد عفو قرار گرفتند و بزودی پس از طی مراحل اداری، به میهن باز خواهند گشت.
روحانیت باید به جایگاه خود برگردد، اگر ایشان بود حتما این وضع روحانیت را نداشتیم. مسئله آزادی بیان هم همین است، فضای بسته‌ای داریم و قطعا ایشان به این فضا راضی نبود. نوع برخورد با منتقدان همین است، کسی انتقاد کند بازداشت و زندان می‌شود. ایشان به صراحت می‌گوید اگر جمهوری اسلامی بخواهد فضای خفقان ایجاد کند، شکست می‌خورد، این‌ها هست و چاپ شده. صدای ایشان موجود است. می‌گویند اگر نخواهد به عدالت اجتماعی اهمیت دهد، شکست می‌خورد.
نماینده‌های تشکل‌های دانشجویی در جریان سخنرانی خود در محضر رهبر انقلاب بدون لکنت و صریح به طرح مطالب انتقادی پرداختند که می‌تواند الگویی ملموس از آزادی بیان باشد.
پیرو پرداخت نشدن طلب آندره‌آ استراماچونی و خطر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا طرفداران این تیم برای حمایت از تیم‌شان فراخوان داده‌اند.
محمدی دره شوری با اشاره به اینکه به لحاظ قضائی و پلیسی در خصوص سرنوشت سما هر موضوعی محتمل و از فرضیات است، بیان کرد: پسر پیراهن قرمزی که پدر وی مدعی است که او دخترش را ربوده است نیز دستگیر و مدت‌ها در بازداشت بود که با بررسی‌های انجام شده توسط تیم ویژه پلیس آگاهی و بررسی دوربین‌ها و به دلیل فقد دلایل بزهکاری، فعلا آزاد شده است.
آخرین آمار کرونا در ایران/ انفجار مهیب گاز در میدان طبرسی مشهد/ گروگان ۴۰ میلیارد تومانی آزاد شد/ ملاقات با شیطان!/ مرگ دخترک فال‌فروش زیر چرخ‌های سمند فراری/ سلاخی گوشی‌های سرقتی در خانه مالخر!/ کینه مرگبار پسر به خاطر ازدواج پدر
حمید عباسی، پدر آرمیتا عباسی از زندانیان حوادث اخیر، در صفحه اینستاگرامی خوداز آزادی دخترش خبر داد.
قاسم جعفری معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری گفت: این حوادث برنامه ریزی شده بود؛ جریان فوت مرحومه مهسا امینی فقط یک نقطه‌ای برای شروع فاز عملیاتی بود. دشمنان به دنبال یک نقطه شروع و زمانی می‌گشتند، اما احساس کردند فوت مهسا امینی همه گسل‌های فعال را دارد و می‌توانند گسل‌های مختلف مانند حوزه‌های آزادی زنان، قومیتی، مذهبی و جوان و ... را ایجاد کنند. پدر مهسا امینی هم در ادامه با کنار گذاشتن اخلاق دینداری گفت دختر من جز بیماری سرماخوردگی به بیمارستان مراجعه نکرده است که اگر جوانمرد بود می‌گفت دختر من بیماری زمینه‌ای داشت و قضیه می‌توانست بسیار متفاوت باشد.
غلامرضا معیری، پدر یلدا معیری در توییتر خبر آزادی او را اعلام کرد.
ملی پوش سنگین وزن کشتی آزاد گفت: انتقادهای پدرم را به چشم پدر و پسری نگاه می‎‌کنم و سعی‌ام بر این است تا با انتقادهای او رشد کنم.
رسیدگی به این پرونده از آذر سال ۹۳ با گزارش یک درگیری در منطقه شهریار آغاز شد. بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد که درگیری میان پسر ۱۹ ساله‌ای به نام حبیب با مرد میانسالی رخ داده است که در این میان حبیب با ضربه چاقو وی را مجروح و روانه بیمارستان کرده بود، اما پس از ۳ هفته به علت شدت جراحت وارده مرد میانسال جان باخت و حبیب به اتهام قتل عمد بازداشت شد.
پدر علم ژنتیک در خصوص اینکه عده ای او را دزدیدند، گفت:فکر می کردم نیروهای امنیتی هستند.
قهرمان پیشین کشتی آزاد ایران با تاکید بر اینکه اجازه نخواهد داد پسرش از چارچوب خارج شود، گفت: گاهی در مبارزه اشتباهاتی از امیررضا سرمی‌زند که مشخصا شبیه نوجوانان کشتی می‌گیرد.
قهرمان پیشین کشتی آزاد ایران با تاکید بر اینکه اجازه نخواهد داد پسرش از چارچوب خارج شود، گفت: گاهی در مبارزه اشتباهاتی از امیررضا سرمی‌زند که مشخصا شبیه نوجوانان کشتی می‌گیرد.
ایرانیان کوروش را «پدر» و یونانیان که ممالکشان را فتح کرده بود «سرور» و یهودیان که آزادی را به ایشان بازگردانده بود «مسح کننده» و بابلیان اورا «مردوک به منزله مورد تایید» می‌نامیدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۱۶۰ میلیون تومان از برادر مقتول طلب داشتم/ ماجرای قتل در رستوران ژاپنی محله چیذر/ ادعای یکی از عاملان جنایت در سفره خانه/ دستگیری عامل قتل رهگذر بی گناه/ درگیری خونین کارگران رستوران/ پشت پرده کودک ربایی در پارک قلم/ آزادی داماد با بخشش پدر و مادر
آزادی داماد با بخشش پدر و مادر
پدر خلیل دردمند با بیان این که فرزندش عصر روز گذشته آزاد شده است، گفت: شب گذشته پسرم پس از آزادی با ما تماس گرفت و حال او خوب است و در صحت و سلامت به سر می‌برد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ جزئیات شهادت مأمور پلیس در بیمارستان/ مرگ مشکوک فعال فضای مجازی در پاریز/ فرجام یک ازدواج اشتباه!/ آزادی پسر با رضایت پدر/ کله‌پاچه جان زن تهرانی را گرفت!/ پایان مرگبار کری‌خوانی در فضای مجازی/ عقده‌هایی برای قدرت نمایی!/ اجاره آدمکش با ۵۰ میلیون تومان و یک پراید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ