شاهرود- رئیس محیط زیست شاهرود با اشاره به ضرب و شتم محیط بان شاهرودی توسط سه شکارچی متخلف، گفت: علیرضا دزیانیان محیط بان نمونه کشوری هم اکنون در بیمارستان بستری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس محیط زیست شاهرود با بیان اینکه این شکارچیان سه نفر سابقه دار و شرور بودند که تمام حرکات آن‌ها نیز مورد رصد و تصویر برداری قرار گرفته است، گفت: دو نفر از این ضاربان بعد از شناسایی دستگیر و یک نفر همچنان متواری است.
رییس کل دادگستری استان فارس گفت: وابستگی سازمانی و عضویت یکی از متهمین این پرونده به فراجا در طی شدن سیر قانونی پرونده تأثیری نخواهد داشت. ‏ ‏مجموعه کافی شاپ باغ نارنجستان با دستور قضایی پلمب شد. ‏
در این درگیری هردو شرور مسلح به سلاح سرد بوده اند و وی را از ناحیه قفسه سینه، قلب و پشت سر مضروب می‌نمایند. لازم به ذکر است هردو ضارب دارای سوابق شرارت و فساد اخلاقی بوده به طوریکه در سوابق یکی از ایشان دستگیری به جرم قتل نیز وجود دارد. ضاربان بلافاصله پس از واقعه توسط نیرو‌های انتظامی دستگیر و بازداشت شده اند.
سبزوار ـ دادستان عمومی و انقلاب سبزوار از دستگیری ضاربان سابقه‌دار یک آمر به معروف و ناهی از منکر در این شهر، که منجر به شهادت وی شد، خبر داد.
به تازگی یک حلقه به قیمت ۴۰۰ پوند ابداع شده که به فرد اجازه می دهد با دو بار ضربه زدن روی آن صدای قلب همسرش را بشنود!
این استادیار دانشگاه با اشاره به اثرات کافئین بر بدن گفت: کافئین، مدر یا ادرارآور است؛ بنابراین نوشیدن چای پررنگ، باعث اتلاف آب بدن شده و فرد را با مشکل یبوست مواجه می‌کند.
بر اساس یک مطالعه جدید که نشان می‌دهد نابینایی، توانایی فرد را در احساس سیگنال‌های درونی بدن افزایش می‌دهد، افرادی که نابینا هستند در تشخیص ضربان قلب خود بهتر عمل می‌کنند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری عاملان ضرب و شتم طلبه آمر به معروف در چمارسرای رشت خبر داد.
براساس مطالعه‌ای جدید روی موش‌ها که نشان می‌دهد چگونه علامت‌های درون بدن روی رفتار‌های عاطفی تاثیر می‌گذارد، تپش سریع قلب رفتاری شبه‌اضطرابی ایجاد می‌کند.
اخترشناس موسسه فناوری نیوجرسی گفت: این یک کشف غیرمنتظره است. این الگوی ضربان برای درک چگونگی آزاد شدن انرژی و اتلاف آن در جو خورشید طی بروز انفجار‌های فوق‌العاده قوی در خورشید مهم است.
سمنان- فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری ضاربانی که در یک نزاع با چاقو موجب مجروحیت یک شهروند در این شهر شده بودند خبر داد.
رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا پس از حمله سال گذشته ضاربان به همسرش، «جن‌گیر» استخدام کرده بود!
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که سطح بالای اسید اوریک در میانسالی ممکن است به طور قابل توجهی خطر ابتلا به نوع جدی ضربان نامنظم قلب را در دهه‌های بعدی عمر افزایش دهد.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ضاربان شهید روح الله عجمیان امروز پنجشنبه (۱۰ آذر) در استان البرز برگزار شد.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ضاربان شهید روح الله عجمیان بسیجی البرز روز پنجشنبه برگزار شد.
دومین جلسه رسیدگی به پرونده ضاربان شهید روح الله عجمیان در استان البرز برگزار شد.
اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ضاربان شهید روح الله عجمیان صبح امروز نهم آذر ماه در استان البرز آغاز شد.
قم- جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم از ادامه تلاش ها برای شناسایی ضاربان «شهید زاهدلویی» با تشکیل یک پرونده ویژه در استان خبر داد.
محققان یک دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب ابداع کرده اند که شامل چهار ساختار گلبرگ شکل است که با نور کار می کند و این عضو را در بر می گیرند و بدون درد، ضربان را تنظیم می کنند.
محققان یک استوتسکوپ الکترونیکی روی موبایل هوشمند ابداع کرده اند در حقیقت یک اپلیکیشن است که به پزشکان کمک می کند ضربان قلب بیمار را از راه دور رصد کنند.
پدر حسن یزدانی با کنایه‌هایی تند خطاب به رییس فدراسیون کشتی، گلایه‌های شدیدش از واکنش دبیر به شکست یزدانی را عنوان کرد.
فرمانده انتظامی گلستان گفت: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد تعدادی از افراد که به دلیل اختلافات قبلی با هم درگیر بودند، اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری به سمت هم می‌کنند که در همین راستا استواریکم علی سراوانی که به همراه ۲ نفر مامور انتظامی دیگر برای دستگیری ضاربان و حفظ نظم و امنیت در محل حضور یافته بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
یکی از روش‌های معیار برای تشخیص ضربان قلب نرمال در افراد محاسبه حداکثر میزان ضربان قلب است که تا مدت‌ها برای زنان و مردان به صورت یکسان بکار گرفته می‌شد؛ اما تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد که این معیار نمی‌تواند برای مردان و زنان یکسان باشد.
حمله شدید ضاربان به ملی‌پوش وزنه‌برداری+عکس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ