رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید، رشته محیط بانی در دو استان فارس و خوزستان راه اندازی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داده‌های گزارش سیاستی اندیشکده هاتف که یک نهاد پژوهشی است و در سال ۹۷ ایجاد شده است، نشان می‌دهد که از میان ۱۰رتبه برتر سال ۸۰ رشته ریاضی و فیزیک، فقط دو نفر از آن‌ها در ایران مانده‌اند. یک‌نفر دانشیار مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف است و دیگری استادیار گروه مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر لزوم ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی در این استان گفت: ایجاد زنجیره ارزش در صنعت کشاورزی اقتصاد گیلان را متحول می کند.
رشت- مدیرکل شیلات گیلان از ایجاد دو بندر شیلاتی در استان خبر داد و گفت: طرح مگا پروژه بندر مزرعه در گیلان اجرا می‌شود.
بخشی از عوامل تغییر میل و اولویت‌بندی داوطلبان کنکور برای ادامه تحصیل، علاوه بر بازار کار برای رشته تحصیلی، نبود آمایش سرزمینی مناسب است. پیش از این و در سال‌های میانه دهه ۷۰ با فقدان یک آمایش سرزمینی درست، به‌طور ناگهانی فارغ‌التحصیلان مهندسی بازار کار را اشباع کردند و این اتفاق نوعی سرخوردگی عمومی ایجاد کرد. در واقع بخش بزرگی از بااستعدادترین دانشجویان ایرانی سمت رشته‌های فنی و مهندسی رفتند، اما پس از فارغ‌التحصیلی بیکار شدند.
در نشست مشترك مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با رئیس، معاونان و استادان دانشگاه صنعتی شریف، بر افزایش تعامل و همكاری های مشترك تاكید شد و طرفین توافق كردند كه در ماه‌های آتی ضمن بررسی بورسیه كردن دانشجویان دانشگاه شریف در گروه سایپا، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، راهكارهایی برای حل مشكلات صنعت خودرو كه نتیجه آن رشد كیفی و كمی محصولات است، ارایه دهند. همچنین اعلام شد كه گروه سایپا آماده جذب و پذیرش دانشجویان رشته های مرتبط با برق والكترونیك، مگاترونیک، پلیمر، شیمی و مكانیك است.
سمنان- رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به ایجاد بانک ذخیره ژنتیک یوزپلنگ، گفت: در صورت موفقیت این اقدام برای سایر گونه‌های در معرض خطر نیز انجام و رشته مربوط به این حوزه راه‌اندازی می‌شود.
حمید ابوطالبی با انتشار رشته توئیتی با عنوان «تحقق‌ناپذیریِ تکنیکالِ برجام» نوشت: برجام دیگر یک واقعیت تام نیست.
رشت- معاون وزیر صمت با بیان اینکه رکورد ایجاد اشتغال در کشور شکسته شده است، گفت: در سه ماهه پایانی سال گذشته بیش از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در واحدهای تولیدی و صنعتی مشغول به کار شدند.
بسیاری در روز‌های اخیر پرسیده‌اند که چگونه آثار تاریخی ایران از کشور خارج می‌شود و برای جلوگیری از آن، چه باید کرد. یک باستان‌شناس این موضوع را متوجه همه می‌داند و پیشنهادش، تقویت یگان حفاظت میراث فرهنگی و البته ایجاد سپاه میراث فرهنگی است. سپاهی که متشکل از فارغ‌التحصیلان رشته باستان‌شناسی، مرمت و حفاظت باشد.
رئیس انجمن کراپلینگ ایران گفت: کراپلینگ یکی از رشته های تحت پوشش اتحادیه جهانی کشتی است که پس از هماهنگی‌های ایجاد شده ما به صورت مستقیم با این نهاد بین المللی کار می‌کنیم.
کارشناس و پیشکسوت ژیمناستیک می‌گوید مهمترین مسئله بعد از انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ایجاد همدلی و وفاق میان اهالی این رشته است.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: امیدوارم بتوانیم یک مجموعه خیلی خوب در شأن نام کاراته برای خانواده بزرگ این رشته ایجاد کنیم.
رشت- پیشرفت و توسعه یک کشور در گرو توجه به نسل جوان و بهره گیری از توانمندی آنها در حوزه مدیریتی است و مسئولان باید فضای گفتمان و ایجاد اعتماد در این نسل را در دستور کار قرار دهند.
سرمربی تیم تنیس روی میز نفت که با در اختیار داشتن بازیکنان شاخص این رشته تیمش را به عنوان قهرمانی لیگ برتر رساند، می‌گوید حضور این بازیکنان مشکلاتی برای تیم ایجاد کرد!
سرمربی تیم تنیس روی میز نفت که با در اختیار داشتن بازیکنان شاخص این رشته تیمش را به عنوان قهرمانی لیگ برتر رساند، می‌گوید حضور این بازیکنان مشکلاتی برای تیم ایجاد کرد!
سرمربی سابق تیم ملی کاراته کشورمان گفت: حاشیه هایی که بعد از المپیک توکیو برای تیم ملی کاراته ایجاد شد ضربه بدی به این رشته ورزشی زد.
رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت کار بر لزوم تحقق ۳۰۰ هزار فرصت شغلی در رسته مشاغل خانگی تاکید و اعتبار دریافتیِ امسال در این زمینه را ۳ هزار میلیارد تومان عنوان کرد.
بررسی‌های انجام شده حکایت از وجود ۱۲۰ گسل فعال در کشور دارد و رخداد‌های لرزه‌ای در ایران ناشی از فعالیت بعضی از گسل‌های فعال ایران هستند که در قسمت بالایی پوسته قرار دارند. به اعتقاد دکتر ندیم، محقق حوزه زلزله‌شناسی، مرز بین صفحه عربستان و صفحه اوراسیا از فلات ایران در زیر رشته کوه‌های زاگرس در غرب ایران و در امتداد دریای عمان در جنوب ایران می‌گذرد. علاوه بر این گسل بزرگ، بسیاری از گسل‌های فعال دیگر در فلات ایران وجود دارند که می‌توانند زمینلرزه ایجاد کنند.
انتخاب یک چهرهِ خودی برای سرپرستی بوکس، این امیدواری را ایجاد کرده که از سروصدا و همهمه کاذب این رشته کاسته شود البته اگر وزارت ورزش نگاه ویژه و لازم را داشته باشد.
رشت- رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به احداث صنعتی، تحقیقاتی و آموزشی و پرتودهی این سازمان در گیلان گفت: این استان می تواند به قطب ایجاد فناوری هسته‌ای تبدیل شود.
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ایران از بی توجهی مسئولان ورزش به این رشته و البته حواشی اخیر ایجاد شده پیرامون این تیم گفته است.
مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز تاکید دارد که لژیونر شدن تعدادی از بازیکنان این رشته و ایجاد انگیزه در دیگر بازیکنان برای رسیدن به این مهم روی سطح کیفی لیگ تاثیر داشته است.
نخستین بار نیست که برای ایجاد مکان‌هایی برای اعتراض در تهران تلاش می‌شود. بعد از اعتراضات سال ۹۶ شورای شهر تهران با دو فوریت شهرداری تهران را ملزم به تعیین مکان‌ها برای اعتراضات مردمی کرد. مصوبه‌ای که با ۱۷ رأی به تصویب رسید.
رئیس فدراسیون تیروکمان با اشاره به تکمیل کادر فنی تیم های ملی این رشته با حضور مربیان کره ای و ایرانی در مورد اهداف مورد نظر از تغییرات ایجاد شده و رویکرد پیش بینی شده توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ