معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی گفت: تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال منابع طبیعی درسال جاری تقریباً به اتمام رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ماشین‌سازی گفت: سالانه حدود ۲۵۰ میلیون دلار صادرات رسمی در این حوزه داریم و برنامه داریم این میزان صادرات به یک میلیارد دلار سالانه طی ۵ سال برسد.
به فال و فالگیری مطلقاً اعتقادی ندارم، ولی برای اینکه اطلاعات تازه‌تری از این پروسه پیدا کنم امتحانش می‌کنم، یک ربع ساعت فال تاروت ۲۵۰ هزار تومان. سریع حساب می‌کنم می‌گویند خانم فالگیر امروز و در همین چند ساعت ۲۰ نفر را دیده یعنی همین الان هم ۵ میلیون کاسب شده. وقت خانم فالگیر پر است و این بار لطف می‌کند که به من وقت می‌دهد، چون سریع باید خودش را به آرایشگاه دیگری برساند. هرکس پیش خانم فالگیر می‌رود با صورت برافروخته و هیجان‌زده برمی‌گردد.
یک نوع بندپای باستانی که ۲۵۰ میلیون سال قبل منقرض شده است، چشم‌هایی عجیب داشته که درک ساختار و کارکرد آن‌ها هنوز برای دانشمندان یک معمای حل نشده است.
مصرف حبوبات در داخل کشور چیزی بین ۹۰۰ هزار تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن در سال است که از این میزان ۲۵۰ هزار تن حبوبات سالانه وارد می‌شود؛ عدس و نخود دو قلمی هستند که در صدر واردات قرار دارند.
رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی کرمانشاه می‌گوید: «اهدا کننده و اهدا گیرنده کلیه بیرون از ضوابط انجمن بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان برای اهدای کلیه توافق می‌کنند.»
وزیر دفاع دانمارک اعلام کرد که این کشور بسته تسلیحاتی تازه‌ای را برای ارسال به اوکراین در نظر گرفته است.
پیش‌بینی سامانه‌های مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از متوسط تردد بیش از ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات عید فطر حکایت دارد.
شاهرود- مجری طرح کاشت یک میلیارد درخت با بیان اینکه کشور به کارگاه تولید نهال در حوزه منابع طبیعی تبدیل شده است، گفت: تولید سالانه ۲۵۰ میلیون اصله نهال در دستور کار است.
ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در مراسم روز درختکاری در حضور رئیس جمهور گفت: در طول چهار سال آینده، یک میلیارد نهال خواهیم کاشت.
برای اجاره یک واحد آپارتمان در ستارخان حداقل ماهیانه ۱ میلیون تومان و رهن ۲۵۰ میلیون تومان باید پرداخت کرد.
دناپلاس امروز در معاملات بورس کالا به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان کمتر قیمت بازار معامله شد.
حسین زاده تاکید کرد: پراید ۲۰ میلیونی به ۲۵۰ میلیون رسیده است. اگر نمی‌توانید آن را تولید کنید ساخت خودرو را به سپاه بدهید که هم می‌دانند و هم می‌توانند.
نماینده مردم لارستان در مجلس گفت: پراید ۲۰ میلیونی به ۲۵۰ میلیون رسیده است و اگر نمی‌توانید خودرو تولید کنید، تولید خودرو را به سپاه دهید.
شاهرود- مشاور رئیس سازمان منابع طبیعی با اشاره به طرح نهضت جهادی نهال کاری در کشور، گفت: سالانه ۲۵۰ میلیون اصله نهال در قالب این طرح کاشته خواهد شد.
شاهرود- مشاور رئیس سازمان منابع طبیعی با اشاره به طرح نهضت جهادی نهال کاری در کشور، گفت: سالانه ۲۵۰ میلیون اصله نهال در قالب این طرح کاشته خواهد شد.
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی خوزستان گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی خانواده‌ها بسیاری از افراد کلیه خود را برای حل مشکلات زندگی‌شان می‌فروشند و قیمت کلیه افزایش یافته است بنابراین هر فردی بخواهد کلیه‌ای بخرد باید ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان هزینه کند و بسیاری از بیماران توان پرداخت چنین هزینه‌ای را ندارند.
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی خوزستان گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی خانواده‌ها بسیاری از افراد کلیه خود را برای حل مشکلات زندگی‌شان می‌فروشند و قیمت کلیه افزایش یافته است بنابراین هر فردی بخواهد کلیه‌ای بخرد باید ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان هزینه کند و بسیاری از بیماران توان پرداخت چنین هزینه‌ای را ندارند.
نایب رئیس سندیکای کنسرو ایران ضمن اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار در مورد قیمت کنسرو تن ماهی هنوز تصمیم نگرفته است، از کاهش تولید تن ماهی از ۶۵۰ میلیون عدد در سال به ۲۵۰ میلیون عدد خبر داد.
نماینده مجلس درخصوص نگرانی‌های موجود در زمینه‌ی ناترازی گاز، بیان کرد: مصرف گاز خانگی در فصول گرم سال حدود ۲۰۰ الی ۲۵۰ میلیون متر مکعب، یعنی ۲۸ درصد مصرف گاز در کشور است.
مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: روزانه ۲۵۰ میلیون متر مکعب کسری گاز در کشور وجود دارد که این مشکل باید با بهینه سازی مصرف سوخت جبران شود.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۲۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به‌ روز گذشته ۱۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد.
رئیس‌جمهور، ایجاد مسکن را یکی از نیازهای کشور دانست و ادامه داد: در بخش مسکن، یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد در حال احداث است که بخشی از آن به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر عامل شرکت توانیر گفت: از ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار قبض، ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار شامل تخفیف شدند، کشاورزانی هم که ۵ ساعت را با ما همراهی می‌کردند مابقی ساعات برقشان رایگان می‌شد.
انتشار خبر تعطیلی مدارس، آن هم در ساعتی که مدارس دایر هستند و دانش آموزان در کلاس‌های درس نشسته اند، اتفاق دور از انتظاری بود که به سرعت به نگرانی بسیاری از والدین دانش آموزان منجر شد و ایشان را به تکاپو وادار کرد؛ چه والدینی که ایاب و ذهاب فرزندانشان به مدرسه را عهده دار هستند، چه آن‌هایی که کارمند هستند و...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ