توضیحات علیزاده رئیس موسسه جنگل ها و مراتع کشور را در خصوص کاشت ۱ میلیارد نهال در سال آینده را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم که جوانی ۱۹ساله است ناپدری ۲۸ساله‌اش را کشت چون از او کینه داشت.
قاضی پرونده کلاهبرداری از کارت های بانکی گفت: این مجرم با کپی کردن کارت بانکی مشتریان یک مغازه در سال ۹۶، مبلغی حدود ۳۶ میلیارد تومان برداشت غیرمجاز انجام داده بود.
مجرم با کپی کردن کارت بانکی مشتریان یک مغازه در سال ۹۶ مبلغی حدود ۳۶ میلیارد تومان برداشت غیرمجاز انجام داده بود.
تصاویر شیمون مارسینیاک، داور فینال جام جهانی و چمپیونزلیگ، که مقابل آینه به خودش کارت زرد نشان می‌دهد خبرساز شده است.
«مارجی ولما بارفیلد» ۵۳ ساله یکی دیگر از قاتلان سریالی است که در طول چند سال متوالی، مادرش و هفت نفر از همسرانش را در شهر لومبرتون واقع در شمال کالیفرنیا به قتل رساند. او چهار نفر از همسرانش را هنگامی که در خواب بودند به قتل رساند؛ به این ترتیب که با به آتش کشیدن تختخواب وانمود می‌کرد که آن‌ها در حال سیگار کشیدن به خواب رفته‌اند و تخت آتش گرفته است.
رئیس پلیس مشهد گفت: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند که ۳ تن از آنان بعد از تحمل ۹ سال زندان آزاد شده بودند، بیش از ۲۵ گرم طلا، ۲۵ سیم کارت، ۲۰ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه، تعداد زیادی لوازم خانگی، یخچال، تلویزیون‌های ال سی دی، ماشین لباس شویی، تعدادی ضبط و پخش خودرو، ۶ قبضه خنجر و قمه، ۵ قوطی افشانه فلفل و ... کشف شد.
«علی ربیعی»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت‌های یازدهم و دوازدهم در برنامه حضور درباره اینکه چرا امروز تفکرات مختلف نمی‌توانند مانند دوران بعداز پیروزی انقلاب حرف‌های خود را بیان کنند، اظهار داشت: می‌خواهم بگویم دچار انحراف شدیم. قرار بود که به گفته شهید مطهری فلسفه مارکس را یک مارکسیست در دانشگاه درس دهد. قرار بود که هر کسی اسلحه برداشت و آدم کشت و خون کسی را ریختن، این خط قرمز باشد. خب شاید این سؤال را هر کسی از من بپرسد، بگویم من به سهم خودم شرمنده تو هستم.
یکی از خبرهای پر سر و صدای خبرگزاری مهر در سالی که گذشت درباره کاشت کاهو در زمین گلف کاخ مروارید بود. این زمین ها در اختیار کشاورزان بوده درحالی که یکی از بهترین زمین‌های گلف است.
سبحانیان، معاون وزیر اقتصاد گفت: وقتی نانوایی ها برای دریافت سهمیه بیشتر آرد، برای هر مشتری دو بار کارت می کشند؛با همه این ها مصرف آرد کاهش یافته است.
نبی نقش پررنگی در ماجرای پاداش‌های تیم ملی ایفا کرد و به عنوان مدیر در فدراسیون سهم چشمگیری از جوایز چند حضور اخیر تیم ملی در جام جهانی را به خود اختصاص داد. باید منتظر واکنش نمایندگان مجلس به این انتصاب سجادی ماند
نبی نقش پررنگی در ماجرای پاداش‌های تیم ملی ایفا کرد و به عنوان مدیر در فدراسیون سهم چشمگیری از جوایز چند حضور اخیر تیم ملی در جام جهانی را به خود اختصاص داد. باید منتظر واکنش نمایندگان مجلس به این انتصاب سجادی ماند
پای مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس به طرح سوال از وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی باز شد.
هافبک ملوان بندر انزلی می‌گوید اگر بازی با سپاهان پیش از تعطیلات لیگ انجام می‌شد به سود این تیم بود.
محسن تهرانی، پیشکسوت فوتبال گفت: آخرین بار وقتی به آن کمپ رفتیم، دوستم نبود. مددجویان آنجا برایمان شربت آوردند، ما هم شربت را خوردیم. ولی دیگر چیزی یادمان نمی‌آید و بیهوش شدیم. روز بعد در همان کمپ به هوش آمدیم، اما دیدیم که خبری از پول‌ها و طلاهایمان نیست. گوشی موبایل‌مان را هم سرقت کرده بودند. یک گردنبند طلا، ۱۲ میلیون تومان پول از کارت عابربانکم را دزدیدند، اما همه این‌ها یک طرف و دستبند مرحوم ناصر حجازی هم یک طرف. مرحوم ناصر حجازی آن دستبند را به من هدیه داده بود. آنجا بود که فهمیدیم ۳ نفر از افرادی که در کمپ بودند سرقت را اجرا کرده و متواری شده‌اند. با این حال فرار آن‌ها خیلی طول نکشید و در نهایت پلیس خیلی زود متهمان فراری را دستگیر کرد.
یکی از مدافعان امنیت درباره ماجرای کشته شدن حمیدرضا روحی که پنجشنبه شب در محله زیباشهر تهران اتفاق افتاد، توضیحاتی داد.
بررسی‌ها حکایت از این داشت که متوفی مدال‌آور المپیاد شیمی و بورسیه دانشگاه بوستون آمریکا بوده است. دوست او به نام سهراب در بازجویی‌های اولیه گفت: من از دوران دبیرستان علاقه زیادی به شیمی داشتم. همیشه به آزمایشگاه می‌رفتم و محلول‌های شیمیایی را باهم ترکیب می‌کردم. با ترکیب مواد به یک محلول شیمیایی رسیدم که اعتیادآور بود. آخرین‌بار هم آن را با آبمیوه مخلوط کردم و در یخچال خانه گذاشتم، اما دوستم که میهمان من بود، بدون اینکه به من بگوید آن را سر کشید و حالش بد شد و فوت کرد. من اگر می‌دانستم قصد خوردن آن را دارد، مانعش می‌شدم و اجازه نمی‌دادم محلول را سر بکشد.
محمد محبی در دقایق پایانی بازی با هوادار در حالی که تعویض شده بود و از روی نیمکت بازی را دنبال می کرد، با کارت زرد داور مواجه شد.
غلامحسین کرباسچی در توییتی نوشت: بسیار عالیست، کاش تاریخی هم برای ارائه نتیجه اعلام می‌شد.
حسین مرادمند مدافع استقلال می گوید کارت پایان خدمت او هیچ مشکلی نداشته و از لحاظ بدنی نیز آماده است و دوری او از ترکیب تنها بخاطر نظر کادرفنی است.
حسین مرادمند مدافع استقلال می گوید کارت پایان خدمت او هیچ مشکلی نداشته و از لحاظ بدنی نیز آماده است و دوری او از ترکیب تنها بخاطر نظر کادرفنی است.
آندره آ استراماچونی و شجاع خلیل زاده در بازی پر ماجرای الاهلی و الغرافه، با کارت قرمز داور روبه‌رو شدند.
آندره آ استراماچونی و شجاع خلیل زاده در بازی پر ماجرای الاهلی و الغرافه، با کارت قرمز داور روبرو شدند.
مرد افغان که سال‌ها قبل در جریان یک درگیری در افغانستان دست به جنایت زده و زندانی بود، پس از ورود طالبان موفق به فرار از زندان شد و به ایران گریخت تا یکی از هولناک‌ترین جنایات سال را در رفسنجان رقم بزند. او به گمان اینکه همشهریانش قصد دارند او را تحویل پلیس افغانستان بدهند جان ۶ افغان و ۴ ایرانی را با ضربات چاقو گرفت.
معاون خدمات شهری منطقه ۶ با اشاره به کاشت ۹ نهال در محل خشکاندن درختان گفت: این مسئله نیز انجام شده است، قطعاً با ارسال مجدد پرونده خشکاندن ۹ اصله درخت در خیابان کاج جنوبی، مالک ساختمان ۴ تا ۵ برابر جریمه نقدی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ