بنا به گفته یک مقام سابق وزارت دفاع آمریکا، ناتو برای برگزاری رزمایشی بزرگ در اروپا برنامه‌ریزی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاختار دونتسک، مدافع عنوان قهرمانی لیگ فوتبال اوکراین، در نظر دارد بازی‌های خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را در هامبورگ آلمان برگزار کند.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
یک رسانه آلمانی خبر داد همسر هری کین در شهر مونیخ حضور دارد و به دنبال خانه می‌گردد.
رئیس فدراسیون دو و میدانی آلمان معتقد است که شهروندان آلمانی باید برای رای دادن به پیشنهاد میزبانی از مسابقات المپیک قانع شوند.
9 سال پیش در چنین روزی تیم ملی آلمان با 7 گل برزیل میزبان را در نیمه نهایی جام جهانی 2014 در هم کوبید و سنگین‌ترین شکست تاریخ سلسائو را به ثبت رساند.
بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از یک هفته سخت می‌خواهیم با تمام قدرت برابر آلمان بازی کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.
قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از یک هفته سخت می‌خواهیم با تمام قدرت برابر آلمان بازی کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.
ناتو روز دوشنبه بزرگ‌ترین رزمایش هوایی تاریخ خود را به میزبانی آلمان و با مشارکت کشورهای عضو و شرکای پیمان آتلانتیک شمالی آغاز کرد.
رویترز به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که این کشور میزبان یک مانور نظامی برنامه‌ریزی برای پرسنل نظامی اوکراینی در یکی از پایگاه‌هایش در آلمان است تا آمادگی آن‌ها و تصمیم‌گیری‌شان در میدان نبرد قبل از مرحله بعدی درگیری با روسیه را تقویت کند.
دورتموند در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ آلمان میزبان هرتابرلین بود و با پیراهنی ناآشنا در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک ظاهر شد.
کاخ سفید اعلام کرد رئیس جمهور این کشور به زودی در واشنگتن با صدر اعظم آلمان دیدار خواهد کرد.
پروژه تاکسی هوایی دبی پیشرفتی هیجان‌انگیز است که چشم‌انداز استفاده از خودرو‌های پرنده را یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر می‌کند.
کاخ الیزه در بیانیه ای از میزبانی رییس جمهور فرانسه از همتای اوکراینی خود و صدراعظم آلمان در پاریس تا ساعات آینده خبر داد.
محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق امروز میزبان ینس بلوتنر، مشاور امنیت ملی آلمان بود.
ایلکای گوندوغان، ستاره تیم ملی آلمان، از میزبانی قطر در جام جهانی 2022 ابراز رضایت کرد.
کمیسر دفاعی پارلمان آلمان با تاکید بر کمبود شدید مهمات در زرادخانه تسلیحاتی این کشور، از فقدان برخی تجهیزات اولیه سربازان آلمانی خبر داد.
نتایج یک نظرسنجی نشان داد که میزان رضایت از عملکرد ائتلاف حاکم در آلمان روند نزولی در پیش گرفته است.
سایت ترانسفر مارکت در یک مطلب تخمین آماری، ایران را در میان ۱۰ تیم بدون شانس قهرمانی در جام جهانی قطر قرار داد. تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، کانادا،عربستان، اکوادور قطر میزبان در این ده کشور دیده می‌شوند. سه شانس اصلی هم برزیل، فرانسه و آرژانتین معرفی شده‌اند. انگلستان و آلمان در کنار هلند و اسپانیا و پرتغال در سطح دوم دسته بندی شده‌اند
آلمان در شرایطی که میزان مصرف گاز طبیعی بسیار بالا مانده است، وارد زمستان سخت می‌شود و ممکن است در ماه‌های آینده نتواند از بروز وضعیت اضطراری انرژی، اجتناب کند.
بعد از بحث و جدل‌های طولانی در فوتبال آلمان بابت میزان پاداش جام‌جهانی که به بازیکنان تیم ملی این کشور پرداخت می‌شود حکم نهایی درباره پاداش‌ها اعلام شد.
اولی هوینس، اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، به دفاع از برگزاری جام جهانی در کشور قطر پرداخته است.
بردهای پرگل هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور بار دیگر توجه کارشناسان را به این رقابت ها جلب کرد.
اسلوونی موفق شد با شکست آلمان راهی مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی جهان شود.
فیلیپ لام از اهدای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر به دلیل سابقه حقوق بشری در این کشور، انتقاد کرد و گفت که قصد ندارد در این مسابقات شرکت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ