لورکوزن و ژابی آلونسو در هفته پیش رو سه بازی سخت و البته مهم در مقابل خود می‌بینند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفته اول از رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی و لیورپول در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
محمد صلاح در دیدار لیورپول و چلسی در هفته اول لیگ برتر انگلیس به دنبال ثبت یک رکورد تازه خواهد بود.
قهرمان دو فصل اخیر فرمول یک و صدرنشین فصل جاری این مسابقات به رقیب انگلیسی و دارنده هفت عنوان قهرمانی درباره بازنشستگی‌ توصیه ویژه‌ای کرد.
لیورپول در مسابقه خانگی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 1-0 برنتفورد را شکست داد.
سال‌هاست ثابت شده که پیش‌بینی درست یک هفته از بازی‌های لیگ برتر انگلیس تقریبا غیرممکن است؛ مگر اینکه واقعا گوی جادویی داشته باشید.
شاگردان پپ گواردیولا بازی خارج از خانه خود در هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس را با کسب یک پیروزی مقتدرانه به پایان رساندند.
یک رسانه انگلیسی مدعی شد مدیران چلسی شش هفته قبل از اخراج رسمی گراهام پاتر و در ماه فوریه تصمیم گرفته بودند فرانک لمپارد را به جای او روی نیمکت تیم‌شان بنشانند.
رکورد حضور تماشاگران در این هفته از مسابقات اروپا به یک بازی داخلی فوتبال انگلیس اختصاص پیدا کرد.
ملی پوش انگلیسی تاتنهام با گلزنی در بازی این هفته تیمش، به یک رکورد مهم دست یافت.
نیز دایی فرزند بزرگ علی دایی که ساکن لندن و در انگلیس مشغول به تحصیل است پیش از این نشان داده بود که یک سگ خانگی بسیار کوچک دارد. چند هفته قبل هم او یک ویدیو منتشر کرد که نشان می‌داد سگی دیگر خریده و در آرایشگاهی مخصوص مشغول کوتاه کردن مو‌های این حیوان خانگی است.
گروهی از میرکت‌ها (دم‌عصایی) پیش بینی کردند که انگلیس در یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل فرانسه پیروز خواهد شد. میریکت‌ها در پارک دروسیلاس، ساسکس، هفته گذشته نیز پیروزی انگلیس مقابل سنگال را پیش بینی کردند؛ و دیروز سطل‌های در مقابل آن‌ها قرار داده شد، یکی با پرچم انگلیس پوشانده شده بود، و دیگری با پرچم فرانسه. میرکت‌ها به سطل انگلیس هجوم آوردند.
در بیانیه رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس که یک نسخه آن در تارنمای دولت این کشور منتشر، ادعا شده است: برای نخستین بار در سه هفته گذشته، گزارش‌هایی از حملات هواپیما‌های بدون سرنشین (پهپاد) ساخت ایران منتشر شده است. این وقایع هنوز باید بررسی شوند، اما به احتمال زیاد ذخایر قبلی روسیه از چند صد فروند شاهد-۱۳۱ و ۱۳۶ به پایان رسیده و اکنون انبار تسلیحاتی خود را از نو پر کرده است.
هفته گذشته، در جلسه شورای حکام پیش‌نویس قطعنامه‌ای انتقادی که از سوی آمریکا و تروئیکای اروپا[آلمان، فرانسه و انگلیس] درباره همکاری‌های ایران با آژانس تهیه شده بود، پس از یک رای‌گیری صادر شد.
باشگاه اشتون یونایتد در دسته هفتم انگلیس با ارسال پیشنهادی رسمی، خواهان جذب ارلینگ هالند شد.
لیورپول در حساس‌ترین بازی این هفته لیگ برتر انگلیس مقابل منچسترسیتی با یک گل پیروز شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه رمز پیروزی ما، وحدت و یکپارچگی همه فرقه های مختلف در ایران عزیز است، گفت: در اینجا لازم می دانم بگویم آنهایی که به تعبیر مقام معظم رهبری، شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هستند، هر دو، دو لبه یک قیچی بوده و به گونه ای عمل می کنند که مسلمانان را به جان یکدیگر بیاندازند و در حقیقت آب در آسیاب رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار می ریزند و آنها دشمنان قسم خورده ما هستند.
امروز مطالبی همچون این صنایع متوسط و کوچک مناسب برای سرمایه گذاری است، دلار توافقی در آخرین روز هفته، ارزش واقعی سهام عدالت چقدر است؟، سکه ارزان شد، تصمیم مهم بانک مرکزی انگلیس چه بود؟، سرنوشت «میرکارت» ترکیه چه شد؟، مجمع کویر ۱۴۰۱ | چقدر افزایش سرمایه تصویب شد!، امیر مهدی صبایی کیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یکی از مهمترین دلایل لغو بازی‌های این هفته لیگ برتر، نگرانی مقامات فوتبال انگلیس و برگزارکنندگان مسابقات از بی احترامی تماشاگران حاضر در ورشگاه‌ها به ملکه بود و اینکه یک دقیقه سکوت با سوت و توهین همراه شود.
نهادهای اطلاعاتی و امنیتی وزارت دفاع انگلیس مدعی شدند تمرکز اصلی ارتش روسیه در اوکراین همچنان منطقه دونباس است، اما در این منطقه پیشروی‌ها به‌شدت کُند است.
نهادهای اطلاعاتی و امنیتی وزارت دفاع انگلیس مدعی شدند تمرکز اصلی ارتش روسیه در اوکراین همچنان منطقه دونباس است، اما در این منطقه پیشروی‌ها به‌شدت کُند است.
به‌تازگی چند بازی از لیگ برتر انگلیس در شبکه ورزش روی آنتن رفته که کیفیت تصاویر از یک سو، کشیده‌شدن تصویر از سوی دیگر و افتادن یک‌سری کد‌های چندحرفی که متشکل از حرف و عدد است از دیگر سو، مخاطبان را اذیت می‌کند. این در حالی است که بازی‌ها چندان سر تایم شروع نشده و غالبا در هفته اخیر با تأخیر روی آنتن رفته است.
یکی از عجیب‌ترین نتایج هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تاکنون شکست سه بر صفر چلسی در خانه لیدزیونایتد بود.
یک ستاره بسکتبال آمریکا با اشاره به جنجال‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس می‌گوید داروین نونیز به جای ضربه به صورت بازیکن کریستال‌‌پالاس باید موی او را می‌کشید تا کسی به کارش کاری نداشته باشد.
مایک دین، داور بازنشسته انگلیسی که به عنوان داور VAR فعالیت می‌کند، به دلیل عملکردش در دیدار چلسی و تاتنهام، به مدت یک هفته از حضور در اتاق VAR منع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ