باشگاه اشتون یونایتد در دسته هفتم انگلیس با ارسال پیشنهادی رسمی، خواهان جذب ارلینگ هالند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره تیم فوتبال سپاهان می‌گوید همه چیز در این تیم بر وفق میل او است.
مدافع تیم ملی امید در بازگشت از تورنمنت فشرده غرب آسیا در عراق می گوید این تیم حرف زیادی برای گفتن دارد.
طاووس درباره مرگ برادرش می‌گوید: سه روز بود وسط هال افتاده بود. با چشم باز. فقط سقف را نگاه می‌کرد. رویش پتو کشیدم تا سردش نشود. صبح‌ها هم توی دهانش دو تا لقمه کوچک می‌گذاشتم، نمی‌خورد. کمی چای در گلویش می‌ریختم آن را هم قورت نمی‌داد و چای از دهانش برمی‌گشت. خیلی دل‌نازک بود. فکر کردم قهر کرده.
مربی تیم ملی در تمرین امروز پابه‌توپ شد و یاد دوران جوانی را زنده کرد.
«فیلیمو، هر روز بدتر، مستهجن‌تر و بی‌قاعده‌تر از دیروز! بی‌قانونی و گردن فرازی بعضی‌ها تمامی ندارد»، اما به نظر می‌رسد عدم تمرکز مسئولین این حوزه بر اجرای درست قانون و پاسکاری ایشان با یکدیگر فضایی را برای فرار سکویی متخلف فراهم کرده است و جای تعجب این‌جا است که سریالی فاقد مجوز و مروج فرهنگ بی‌بند و باری هنوز در تابلو‌های تبلیغات شهری تهران خودنمایی می‌کند و نه سازمان زیباسازی تهران مسئولیت آن‌را می‌پذیرد و نه دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی!
همکاری لیونل مسی و کیلیان امباپه در بازی مقابل آنژه در نیمه اول پایه‌گذار دو گل تا به اینجای مسابقه بوده است.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: زیبا بازی کردن به درد ما نمی‌خورد بلکه نتیجه به درد ما می‌خورد.
فان‌فار با داشتن وسایل بازی متنوع و اسباب‌بازی‌های لوکس برقی مکان محبوب بازی برای بچه‌ها و بزرگ‌تر‌ها به حساب می‌آمد و استقبال اهالی پایتخت از این شهربازی بی‌نظیر بود، به طوری که به گفته اهالی قدیمی ونک، این محدوده در دهه ۴۰ روز‌های شلوغی را تجربه می‌کرد و یکی از ایستگاه‌های معروف سرگرمی و تفریح مردم بود.
لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد در کنفرانس خبری دیدار فرداشب مقابل رئال بتیس گفت از بازی با پیراهن منچستریونایتد خوشحال است و آن را مثل یک رویا می‌داند.
هیجان و استرس در بازی استقلال و گل گهر از دقیه 91 بازی به بعد بود، دقایقی که نفس ها را در سینه همه حبس کرده بود.
امید نورفکن پس از پیروزی برابر ذوب آهن به اعتراضاتی که نسبت به بازی دوستانه سپاهان و زنیت می‌شود، واکنش نشان داد.
مربی مراکش در نشست خبری بازی با فرانسه با سوالی در مورد انتقادات از سبک بازی مراکش روبرو شد. اینکه تیمش دفاعی بازی می‌کند و با ضدحمله به تیم رقیب ضربه می‌زند. مراکش تا به اینجای جام تنها یک گل از کانادا دریافت کرده و تیم‌های بزرگی، چون کرواسی، بلژیک، اسپانیا و پرتغال موفق به باز کردن دروازه این تیم نشدند.
معین الدین سعیدی نماینده چابهار گفت: به صرف اینکه یک عده‌ای از اینستاگرام و واتس اپ سوءاستفاده می‌کنند این دو پلتفرم کاملا فیلتر می‌شود و جالب اینجا است که برای مردم فیلتر کردند، اما برای مسئولان باز است و توییت می‌زنند.
پدرو سپولودا خبرنگار پرتغالی می‌گوید اولویت رونالدو پول نیست و او می‌خواهد در باشگاهی بازی کند که شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به او بدهد.
گراهام آرنولد بعد از پیروزی استرالیا مقابل دانمارک آمادگی بازیکنانش در این بازی را تحسین کرد و گفت از تصمیمش برای ممنوع کردن استفاده بازیکنان از شبکه‌های اجتماعی راضی است.
لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی و گلزن، مدعی شد آرزو داشته روزی در کنار لیونل مسی بازی کند.
هافبک جوان استقلال که تا به اینجای کار به دلیل مصدومیت موفق به بازی برای تیمش نشده امیدوار است یکی دو هفته پس از شروع لیگ شرایط تمرین را به دست آورد.
نقطه ضعف این بازیکن، تعداد کارت‌های زردی است که دریافت کرده است. به گونه‌ای که در پنج بازی اخیر او در هر بازی یک کارت زرد گرفته که این میزان تا اینجای فصل بالاترین تعداد در دوران حرفه‌ای او در تیم اصلی بارسا است.
باز هم سکوت، در جایی که باید صحبت می کردی. همین نشان می دهد شاید برخی انتقادات در موردت حقیقت داشت.
رایان گراونبرخ در تابستان امسال از آژاکس به بایرن پیوست ولی تا به اینجای فصل تنها 218 دقیقه برای باشگاه مونیخی بازی کرده است. او می گوید که انتظار داشت بازیکن ثابت بایرن باشد.
پیشکسوت تیم ملی اعتقاد دارد که مطرح شدن نام کی روش برای هدایت تیم ملی، در راستای یک بازی انتخاباتی است که از مدت‌ها قبل آغاز شده است.
ارلینگ هالند، مهاجم جوان منچسترسیتی، مدعی شد علاقه زیادی به بازی کردن زیر نظر پپ گواردیولا داشته است.
مسئولان استقلال منتظر رسیدن ITC دو بازیکن تازه‌وارد خود هستند تا بتوانند مقابل ملوان از آنها استفاده کنند.
جورجینیو، ستاره ایتالیایی چلسی، از انتقال رحیم استرلینگ به این باشگاه ابراز رضایت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ