محمد صلاح در دیدار لیورپول و چلسی در هفته اول لیگ برتر انگلیس به دنبال ثبت یک رکورد تازه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهمترین بازی هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با تساوی خانگی چلسی برابر لیورپول به پایان رسید.
دیدار چلسی و لیورپول در نیمه اول شاهد دو گل مردود به دلیل آفساید بود. گلهایی که توسط صلاح و بن چیلول به ثمر رسید ولی مردود شد.
سوپرگل صالح حردانی در دیدار برابر صنعت نفت آبادان، بار دیگر قدرت سنتی آبی‌ها در سمت راست خط دفاعی را برجسته کرد.
محمد قنبری یکی از زیباترین گل‌های این هفته لیگ برتر را به ثمر رساند.
شاگردان یورگن کلوپ با یک پیروزی پرگل خارج از خانه مقابل لیدز به ناکامی‌های چند هفته اخیر خود پایان دادند.
خوشحالی اشتباهی کلوپ بعد از پنالتی محمد صلاح یکی از سوژه های جالب بازی بزرگ هفته در انگلیس بود.
لیورپول که هفته قبل توانسته بود 7-0 یونایتد را شکست دهد، در زمین تیم قعرنشین بورنموث با یک گل باخت تا بار دیگر همه را شگفت زده کند.
براساس این اعلامیه طی سه هفته گذشته جت‌های جنگنده ایالات متحده چهار شیء پرنده شامل یک بالون بزرگ چینی و سه شی پرنده بسیار کوچکتر دیگر را بر فراز آسمان کانادا، آلاسکا و دریاچه هورون ساقط کرده است. این اولین شلیک به اشیاء پرنده غیرمجاز در حریم هوایی ایالات متحده در زمان صلح بوده است.
نیمه نخست مصاف السیلیه – ام صلال از هفته چهاردهم لیگ ستارگان قطر با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر بایرن مونیخ، به شدت از رفتار سرژ گنابری در چند روز اخیر انتقاد کرده است.
یک روزنامه‌نگار مصری فاش کرد محمد صلاح، ستاره لیورپول، دو هفته پیش دیداری با ناصر الخلیفی، رئیس قطری پی‌اس‌جی، داشته و درباره خرید لیورپول توسط قطری‌ها صحبت کرده است.
یحیی صالح طبری، رئیس مرکز اورژانس تهران امروز درباره مزاحمت‌های تلفنی برای اورژانس گفت: در هفته گذشته بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ تماس از ۴۸ هزار تماسی که با اورژانس گرفته شده بود مزاحمت بوده است که ۱۳ درصد کل تماس‌ها به حساب می‌آید.
سعید مهری، محمد محبی و صالح حردانی سه بازیکنی هستند که به دلیل 4 اخطاره شدن این هفته قادر به همراهی تیم استقلال نخواهند بود.
صالح حردانی بعد از هفته ها نیمکت نشینی در بازی با پرسپولیس به ترکیب استقلال برگشت و ارایه گر بازی خوبی در ترکیب استقلال بود.
صالح طبری ادامه داد: از مجموع ماموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، 2419 مورد حوادث ترافیکی و 16442 مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.
اردوغان هفته گذشته در پیامی به نتانیاهو پیروزی‌اش در انتخابات را تبریک گفته و ابراز امیدواری کرده بود که کابینه‌ای که نتانیاهو تشکیل دهد به همکاری‌ با آنکارا در تمامی زمینه‌ها ادامه دهد و به شکلی صلح و ثبات را به منطقه بازگرداند.
لیورپول در حساس‌ترین بازی این هفته لیگ برتر انگلیس مقابل منچسترسیتی با یک گل پیروز شد.
دو هفته پس از درگیری مرگبار بین نیروهای مرزی جمهوری آذربایجان و ارمنسان، وزرای خارجه دو کشور به منظور گفت‌وگو درباره شرایط صلح احتمالی، در ژنو دیدار کردند.
یکی از ستاره‌های سابق لیورپول هفته گذشته به یورگن کلوپ توصیه‌ای کرده بود که اگر به آن عمل شده بود ممکن بود قرمزها در دیدار با ناپولی شکستی تا آن حد سنگین را تحمل نکنند.
قربانی آزار این‌بار پسری ۲۱ ساله و مبتلا به اوتیسم است، شنبه هفته گذشته در سه راه آذری توسط یک موتور سوار ربوده شده و یک روز بعد با وضعیتی تلخ در کنار خیابان رها شده است؛ سعیده صالح غفاری، مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران می‌گویند: «خانواده‌اش با پیگیری‌های زیاد توانستند او را بعد از چند روز در بیمارستان فیروزآبادی پیدا کنند.»
از لحظاتی پیش آخرین مسابقه از هفته پنجم لیگ برتر بین دو تیم استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی آغاز شده است.
استقلال در هفته چهارم لیگ برتر و در یک دیدار سخت در خانه نفت MIS به تساوی بدون گل رسید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۵۴۳۱ بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۲ هزار و ۹۷۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ