پکن با مشارکت‌های ناهنجار در شرکت‌های خصوصی، یارانه‌های بی‌کم‌وکاست به بخش خصوصی و حمایت از شرکت‌های خصولتی، توانسته میلیارد‌ها دلار را برای اطمینان از پیشروی در رقابت برتری تکنولوژیکی سرمایه‌گذاری کند. چین در برخی فناوری‌ها از ایالات متحده جلوتر است، در برخی دیگر عقب‌تر. هنوز نمی‌توان گفت که چین در حوزه هوش مصنوعی پیشتاز خواهد شد، اما مقامات ارشد پکن قطعا اینگونه فکر نمی‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - تیم ملی والیبال اندونزی مقابل قزاقستان به یک برد شیرین دست یافت تا معادلات تیم‌های صعود کننده گروه C به روز پایانی کشیده شود.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم قدرت موشکی و پهپادی خود را هرچه بیشتر ارتقا دهیم.
شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اذعان به توان موشکی حزب الله لبنان تاکید کرد که این قدرت موشکی به مثابه یک تهدید استراتژیک علیه تل آویو به شمار می‌رود.
ما جنبه‌های مثبت و اثرگذار ارتباط با افراد جامعه را دست‌کم می‌گیریم
بندرعباس - فرمانده کل سپاه گفت: ساختمان اصلی قدرت ما ناپیدا است و در تحریم دشمنان به قدرت رسیده ایم.
کلاغ‌ها قدرت تشخیص چهره دارند می‌توانند چهره انسان‌ها را به یاد بیاورند. کلاغ‌ها به موجوداتی که با آن‌ها دوستی کند، هدیه می‌دهند. در افسانه‌ها گفته می‌شود که آن‌ها سارقان اجناس براق هستند؛ موضوعی که ثابت نشده است.
عقاب طلایی با نام علمی Aquilachrysaetos، در کنار عقاب دریایی دم‌سفید، عقاب دریایی و عقاب شاهی (شاه‌باز)، در دسته عقاب‌های بزرگ‌جثه قرار می‌گیرد؛ همان‌هایی که بزرگ‌ترین عقاب‌های ایران هستند.
اتباع ایرانی در حال حاضر می‌توانند به ۱۵ کشور بدون ویزا سفر کنند.
سرمربی جدید استقلال در صحبت های خود در مراسم معارفه اش از اتکا به هواداران صحبت کرد.
امروز پالایشی های بازار سرمایه با ورود پول هوشمند همراه شدند.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: قدرت بازدارندگی ایران، تضمین کننده امنیت و صلح پایدار منطقه است و توسعه روابط دوستانه و شراکت سازنده با همسایگان با جدیت تداوم خواهد یافت.
رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه این مدت ملت ما را علی رغم خواست دشمنان پیش برده و زمینه ساز گام های بزرگ شده، در پرتو ایمان و امید بوده است.
ارتش چین یک موشک بالستیک میان‌برد هاپرسونیک جدید به نام «دانگ‌فنگ-۲۷» را با موفقیت آزمایش کرده است.
ایده‌ی وجود یک رقابت فضایی بین چین و ایالات متحده با توجه به اینکه همه جا صحبت از ظهور چین در عرصه فناوری‌های فضایی است، متقاعد کننده به نظر می‌رسد، اما این ادعا تا چه حد حقیقت دارد؟
فاضل میبدی گفت: تنها راه چاره مملکت این است که نظرات و فکر‌های مختلف بیایند و در تصمیم گیری سهم داشته باشند. متاسفانه الآن شرکت سهامی خاص ثروت درست کرده اند و می‌خواهند کسی در آن ورود نکند. در شرکت سهامی خاص ثروت فساد در می‌آید و الآن هم درآمده است.
مهدی محمدنبی گفت:حضور نمایندگان کشورهای مختلف در کنار میز سرمربی ایران نشان‌دهنده قدرت فوتبال ما است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز به روز قدرت بازدارندگی خود را در مقابل دشمنان افزایش داده‌اند.
یک روزنامه عبری زبان با بررسی عملیات موشکی اخیر نیروهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به قدرت و اتحاد این نیروها و واکنش ضعیف ارتش این رژیم به عملیات مذکور اشاره کرد.
رئیس سابق امنیت اطلاعات رژیم صهیونیستی اذعان کرد که قدرت بازدارندگی این رژیم به‌صورت گسترده‌ای آسیب دیده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: نظام جمهوری اسلامی روز به روز با اقتدار و قدرت بیشتر، بازدارندگی بیشتری در برابر دشمنان خواهد داشت.
حضور انبوه پهپادهای ارتش در رژه ۲۹ فروردین تهران.
رسانه‌های عبری در روزهای اخیر درباره تضعیف توان راهبردی رژیم صهیونیستی در دو عرصه داخلی و خارجی هشدار داده‌اند.
یک کارشناس ارشد روس از توانایی ارتش روسیه در انهدام خمپاره‌های موشکی آمریکایی در ارتش اوکراین پرده برداشت.
رشت- معاون هماهنگ کننده نداجا با بیان اینکه ایران اسلامی خالق و شکل دهنده بزرگترین دریانوردی های جهان است، گفت: قدرت نظامی ایران اسلامی دنیا را متحیر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ