فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم قدرت موشکی و پهپادی خود را هرچه بیشتر ارتقا دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز غرب به سرکردگی آمریکا و هم پیمانانش قصد ضربه زدن به اقتصاد ما را دارند، از این رو ما باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
کشیده شدن اعتراضات فرانسه به بلژیک و سوئیس و همچنین اذعان رژیم صهیونیستی به قدرت موشکی حزب الله لبنان از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
کره شمالی برنامه توسعه موشکی خود را از دهه ۱۹۷۰ آغاز کرده است. در سال ۱۹۸۴، کره شمالی موشک بالستیک اسکاد-بی با برد ۳۰۰ کیلومتر تولید کرد. همچنین این کشور موشک‌های Scud-C (برد ۵۰۰ کیلومتر)، Scud-D (برد ۸۰۰ کیلومتر) و No-Dong (برد ۱۳۰۰ کیلومتر) را توسعه داد. کره شمالی همچنین صادرکننده موشک به کشور‌های مختلفی مانند پاکستان، ایران و مصر است.
وبگاه آمریکایی Missile Threat در گزارشی در پی رونمایی مقتدرانه ایران از موشک هایپرسونیک فتاح، اقدام به قیاس قدرت موشکی ایران و رژیم صهیونیستی کرده است.
رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه این مدت ملت ما را علی رغم خواست دشمنان پیش برده و زمینه ساز گام های بزرگ شده، در پرتو ایمان و امید بوده است.
نمایندگان احزاب اللقاء المشترک یمن در دیدار با نمایندگان دفتر جنبش جهاد اسلامی در صنعاء بر اثبات اتحاد مقاومت فلسطین و قدرت موشکی این نیروها در جریان نبرد اخیر غزه تاکید کردند.
قدرت مقاومت فلسطین در نبرد موشکی با رژیم صهیونیستی و پیام دبیرکل حزب الله لبنان خطاب به مقاومت فلسطین، از موضوعاتی است که صفحات نخست روزنامه‌های مطرح جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
یک روزنامه عبری زبان با بررسی عملیات موشکی اخیر نیروهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به قدرت و اتحاد این نیروها و واکنش ضعیف ارتش این رژیم به عملیات مذکور اشاره کرد.
در پی حملات موشکی گسترده از نوار غزه و جنوب لبنان، مقامات صهیونیستی اذعان کردند که قدرت بازدارندگی این رژیم تضعیف شده است.
در پی حملات موشکی گسترده از نوار غزه و جنوب لبنان، مقامات صهیونیستی اذعان کردند که قدرت بازدارندگی این رژیم تضعیف شده است.
سارمات آراس - ۲۸ موشکی عظیم‌الجثه با بیش از ۳۵ متر طول و ۲۲۰ تن وزن است که می‌تواند ۱۵ کلاهک هسته‌ای را در خود جای دهد.
رئیس قوه مقننه عنوان کرد: امروز بی شک ایران اسلامی با همه مشکلات و تحریم‌هایی که وجود دارد در حوزه مسائل موشکی و هوا فضا یکی از ۵ قدرت دنیا است و همه این ظرفیت‌ها و امکانات به دست همین مردم و جوانانی که به صورت قلبی به سنت‌های الهی اعتقاد داشته و تلاش صادقانه دارند، به دست آمده و این بازدارندگی را در مقابل دشمن ایجاد کرده که چنین امنیتی امروز برقرار شده است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به قدرت موشکی این نیرو تصریح کرد: ما اکنون قادر هستیم تا فاصله دو هزار کیلومتری ناو‌های هواپیمابر آمریکایی را هدف قرار دهیم. البته این فاصله به احترام اروپایی‌ها روی عدد ۲ هزار کیلومتر نگه داشته ایم و امیدواریم اروپایی‌ها احترام خود را نگه دارند.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قدرت پهپادی و موشکی ایران ‌برای دشمن قابل تصور نیست، گفت: ما برای مقابله سخت با دشمن آماده هستیم اما عالم بودن و مبارزه با جهل، کارزار اصلی است و در میدان نبرد اندیشه‌ها و نبرد میان جهل و آگاهی، نیازمند عمل هستیم.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قدرت پهپادی و موشکی ایران ‌برای دشمن قابل تصور نیست، گفت: ما برای مقابله سخت با دشمن آماده هستیم اما عالم بودن و مبارزه با جهل، کارزار اصلی است و در میدان نبرد اندیشه‌ها و نبرد میان جهل و آگاهی، نیازمند عمل هستیم.
امام جمعه شیراز با بیان اینکه عظمت و قدرت ملت ایران دارد نمایان می‌شود گفت: موشکی با برد ۱۱ هزار کیلومتر، الان در زرادخانه ما موجود است نه اینکه بخواهیم تازه بسازیم. این‌ها پزش را می‌دادند که موشک قاره‌پیما دارند، بچه‌های ایران خودشان ساختند.
وزیر دفاع گفت: مسیر قدرت درون زا در جمهوری اسلامی ایران و به ویژه در عرصه موشکی با قوت ادامه دارد و این رویکرد در همه ی ابعاد مختلف صنایع دفاع تسری یافته و نهادینه شده است.
معاون هماهنگ کننده ارتش تنوع محصولات دفاعی زمین پایه، هواپایه، دریاپایه، موشکی و خصوصاً پهپادی ایران، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را تبدیل به لنگر ثبات و قدرت تأثیر گذار منطقه کرده است.
امیر سرتیپ صادقی گوغری گفت: به عنوان کشوری مستقل و مقتدر، حاضر به مذاکره در حوزه توان تدافعی خود بویژه در حوزه موشکی نیستیم و نخواهیم بود و با قدرت، توانایی‌های خود را روز به روز ارتقا بخشیده و پبگیری خواهیم کرد
مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: تمام تلاش آمریکا در جهت تضعیف مؤلفه‌های قدرت ایران در عرصه هسته‌ای، موشکی و نفوذ منطقه‌ای، با شکست مواجه شده است.
توان نظامی جنبش جهاد اسلامی همچون موشک‌های زمین به زمین، کوتاه‌برد و میان‌برد با تعداد، سرعت، دقت و قدرت تخریب بالا، در کنار هواپیماهای بدون سرنشین به کابوسی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده است.
رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح روسیه در کتابی که تازه از او منتشر شده به قدرت پهپادی ایران و همچنین توان موشکی انصارالله یمن اشاره کرده است.
وزیر دادگستری ترکیه اعلام کرد که این کشور در حال آماده شدن برای اعمال محدودیت‌های موقتی برای افزایش سالانه اجاره بهای مسکن است که در بحبوحه افزایش تورم صورت می‌گیرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ