فاضل میبدی گفت: تنها راه چاره مملکت این است که نظرات و فکر‌های مختلف بیایند و در تصمیم گیری سهم داشته باشند. متاسفانه الآن شرکت سهامی خاص ثروت درست کرده اند و می‌خواهند کسی در آن ورود نکند. در شرکت سهامی خاص ثروت فساد در می‌آید و الآن هم درآمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - تیم ملی والیبال اندونزی مقابل قزاقستان به یک برد شیرین دست یافت تا معادلات تیم‌های صعود کننده گروه C به روز پایانی کشیده شود.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم قدرت موشکی و پهپادی خود را هرچه بیشتر ارتقا دهیم.
شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اذعان به توان موشکی حزب الله لبنان تاکید کرد که این قدرت موشکی به مثابه یک تهدید استراتژیک علیه تل آویو به شمار می‌رود.
تا چشم کار می‌کند، سفره نمک پهن است. سپیدی یکدست سفره را نقش‌های نمکی پر کرده‌اند؛ نقش‌هایی که برچهره دریاچه موج می‌اندازند را آب و نمک و خورشید خلق کرده‌اند. در شرق قم و شمال آران و بیدگل دریاچه‌ای است که یک دریا نمک و نقش و چند جزیره و قدری هم آب دارد. اینجا بزرگ‌ترین معدن سطحی ایران است.
ما جنبه‌های مثبت و اثرگذار ارتباط با افراد جامعه را دست‌کم می‌گیریم
بندرعباس - فرمانده کل سپاه گفت: ساختمان اصلی قدرت ما ناپیدا است و در تحریم دشمنان به قدرت رسیده ایم.
کلاغ‌ها قدرت تشخیص چهره دارند می‌توانند چهره انسان‌ها را به یاد بیاورند. کلاغ‌ها به موجوداتی که با آن‌ها دوستی کند، هدیه می‌دهند. در افسانه‌ها گفته می‌شود که آن‌ها سارقان اجناس براق هستند؛ موضوعی که ثابت نشده است.
مرعشی: از نظر من در دو انتخابات اخیر مجلس ۹۸ و ریاست جمهوری و شورا‌های ۱۴۰۰، اصلاح‌طلبان در همان زمینی بازی کردند که شورای نگهبان، نهاد‌های حاکمیتی و نظام می‌پسندید. یعنی آن‌ها علاقه‌مند بودند تا اصلاح‌طلبان در نهاد‌های قدرت نباشند و به دنبال دولت و حکومت یکپارچه و یکدست بودند. اصلاح‌طلبان هم از این موضوع استقبال کردند.
عقاب طلایی با نام علمی Aquilachrysaetos، در کنار عقاب دریایی دم‌سفید، عقاب دریایی و عقاب شاهی (شاه‌باز)، در دسته عقاب‌های بزرگ‌جثه قرار می‌گیرد؛ همان‌هایی که بزرگ‌ترین عقاب‌های ایران هستند.
اتباع ایرانی در حال حاضر می‌توانند به ۱۵ کشور بدون ویزا سفر کنند.
سرمربی جدید استقلال در صحبت های خود در مراسم معارفه اش از اتکا به هواداران صحبت کرد.
امروز پالایشی های بازار سرمایه با ورود پول هوشمند همراه شدند.
عبدی نوشت: قدرت همیشه سرکشی نمی‌آورد، بعضا مسئولیت هم می‌آورد.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: قدرت بازدارندگی ایران، تضمین کننده امنیت و صلح پایدار منطقه است و توسعه روابط دوستانه و شراکت سازنده با همسایگان با جدیت تداوم خواهد یافت.
رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه این مدت ملت ما را علی رغم خواست دشمنان پیش برده و زمینه ساز گام های بزرگ شده، در پرتو ایمان و امید بوده است.
ارتش چین یک موشک بالستیک میان‌برد هاپرسونیک جدید به نام «دانگ‌فنگ-۲۷» را با موفقیت آزمایش کرده است.
ایده‌ی وجود یک رقابت فضایی بین چین و ایالات متحده با توجه به اینکه همه جا صحبت از ظهور چین در عرصه فناوری‌های فضایی است، متقاعد کننده به نظر می‌رسد، اما این ادعا تا چه حد حقیقت دارد؟
لاریجانی ظاهرا همچنان از رویه فراگیر شده در درون جبهه اصول‌گرایان دلخور است، اما این بدین معنا نیست که او کلیت حضور در صحنه و انتخابات را رد کند. او می‌خواهد به جریان نواصول‌گرایان طرفدار یک‌دست شدن حاکمیت که همچنان دغدغه‌شان تداوم یکپارچه ماندن قدرت نزد خودشان است، اطمینان دهد که فعلا نمی‌خواهد چالشی برای آن‌ها باشد
ماجرای شکاف میان اصولگرایان از زمانی آغاز شد که بحث حضور چهره‌های مطرح اصولگرا در جریان ثبت‌نام‌های انتخاباتی ۱۴۰۰ مطرح شد. در آن برهه اعلام شده بود سید ابراهیم رییسی و محمدباقر قالیباف که هر دو سابقه شکست از حسن روحانی را در رزومه سیاسی خود داشتند و یکی در شمایل رییس مجلس یازدهم و دیگری در قامت رییس دستگاه قضا فعالیت می‌کرد، تصمیم گرفتند تا هر دو از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری خودداری کنند تا فردی جوان و تازه نفس از جناح راست برای این منظور برگزیده شود.
اگر شریان با محوریت بذرپاش، همراهی پایداری و حضور دولتی‌ها تنها برای یک امتیازگیری موقت از شانا، نباشد (که به نظر می‌رسد نیست)، احتمالا در آینده شاهد واگرایی بیشتر در جریان اصولگرایانی خواهیم بود که فکر می‌کردند با یکدست کردن قدرت، کارآمدی ایجاد خواهد شد. تمایل جریان پایداری و آن‌ها که زیر سقف شریان جمع شدند، این است که قالیباف را به سرنوشت حدادعادل در مجلس هفتم دچار کنند.
در دیدار فرمانده کل ارتش و فرمانده کل سپاه به مناسبت روز پاسدار تاکید شد که وحدت، اخوت، دوستی، یک‌دستی و قدرت هم افزایی سپاه و ارتش عامل عصبانیت دشمنان است.
فرماندهان کل ارتش و سپاه به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار وحدت، اخوت، دوستی، یک‌دستی و قدرت هم‌افزایی سپاه و ارتش را عامل عصبانیت دشمنان و موجب خوشحالی دوستداران جهانی انقلاب اسلامی دانستند.
چرا دستگاه تبلیغاتی دولت سیزدهم یک سال و نیم دولت رئیسی را با یک سال و نیم آخر دولت روحانی مقایسه می‌کند؟ آیا نمی‌دانند چنین مقایسه‌ای غلط است و هر ماه را باید با ماه مشابه در سال‌های قبل مقایسه کرد؟ برای مثال مقایسه میان سال نخست دولت رئیسی در دولت سیزدهم با سال نخست دولت روحانی در دولت یازدهم. اما هدف از چنین اقدام غلط و خلاف علم آمار از سوی دولت سیزدهمی‌ها چیست؟ آیا می‌خواهند یکدست سازی قدرت را قرین موفقیت بدانند؟
با طرح صیانت و اتفاقی که برای اینترنت رخ داده، دسترسی به اخبار به‌شدت محدود شده، حال اگر کسی مثلا خبری در مورد همین «مصوبه مولد‌سازی» به دست آورده و منتشر کند، طبق «ماده ۵۱۲ مکرر» مجازات خواهد شد؛ و البته باید منتظر ماند تا نتایج دیگر یکدست‌سازی حاکمیت نیز حاصل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ