رئیس سابق امنیت اطلاعات رژیم صهیونیستی اذعان کرد که قدرت بازدارندگی این رژیم به‌صورت گسترده‌ای آسیب دیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های صهیونیستی به کاهش قدرت بازدارندگی ارتش رژیم صهیونیستی و افزایش قدرت نیروهای حزب الله اشاره کردند.
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اضافه‌شدن موشک «ابومهدی» به سبد موشک‌های نیروی دریایی ارتش قدرت بازدارندگی و دفاعی ما را در عمق، تکمیل می‌کند.
رئیس دفتر نظامی رهبر انقلاب با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خودکفایی را شروع کردیم و این کار از نیروی هوایی شروع شد، عنوان کرد: قطعات و هواپیما در همین دانشگاه ستاری ساخته می‌شود. خودکفایی و بومی سازی موجب شده که امروز به قدرت بازدارندگی نه در منطقه بلکه در جهان رسیده ایم.
رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا گفت: خودکفایی و بومی سازی موجب شده که امروز به قدرت بازدارندگی نه در منطقه بلکه در جهان رسیده ایم.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: قدرت بازدارندگی ایران، تضمین کننده امنیت و صلح پایدار منطقه است و توسعه روابط دوستانه و شراکت سازنده با همسایگان با جدیت تداوم خواهد یافت.
رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه این مدت ملت ما را علی رغم خواست دشمنان پیش برده و زمینه ساز گام های بزرگ شده، در پرتو ایمان و امید بوده است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز به روز قدرت بازدارندگی خود را در مقابل دشمنان افزایش داده‌اند.
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: نظام جمهوری اسلامی روز به روز با اقتدار و قدرت بیشتر، بازدارندگی بیشتری در برابر دشمنان خواهد داشت.
امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه در دنیا فقط ارتش جمهوری اسلامی ایران در خدمت اسلام است، گفت: استراتژی و راهبرد ارتش، قدرت بازدارندگی و دفاع از حیثیت و آبروی نظام است.
در پی حملات موشکی گسترده از نوار غزه و جنوب لبنان، مقامات صهیونیستی اذعان کردند که قدرت بازدارندگی این رژیم تضعیف شده است.
در پی حملات موشکی گسترده از نوار غزه و جنوب لبنان، مقامات صهیونیستی اذعان کردند که قدرت بازدارندگی این رژیم تضعیف شده است.
رسانه‌های عبری در روزهای اخیر درباره تضعیف توان راهبردی رژیم صهیونیستی در دو عرصه داخلی و خارجی هشدار داده‌اند.
مقامات امنیتی فعلی و سابق رژیم صهیونستی در سخنانی درباره وضعیت امنیتی این رژیم در برهه پیش رو هشدار دادند.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی ضمن تاکید بر ضرورت آزادسازی مزارع شبعا لبنان از ایران و سوریه به عنوان تنها حامی قدرت بازدارندگی لبنان در برابر رژیم صهیونیستی نام برد.
رئیس سازمان بسبج مستضعفین با بیان اینکه ایران دفاعی دوران دفاع مقدس اکنون به یک کشور مقتدر با قدرت بازدارندگی در سطح دنیا تبدیل شده است، گفت: آمریکا به عنوان دشمن قسم خورده ایران که ۵۰ درصد از قدرت و تجهیزات پیشرفته نظامی جهان را در اختیار دارد از قدرت ایران در هراس است.
رئیس سازمان بسبج مستضعفین با بیان اینکه ایران دفاعی دوران دفاع مقدس اکنون به یک کشور مقتدر با قدرت بازدارندگی در سطح دنیا تبدیل شده است، گفت: آمریکا به عنوان دشمن قسم خورده ایران که ۵۰ درصد از قدرت و تجهیزات پیشرفته نظامی جهان را در اختیار دارد از قدرت ایران در هراس است.
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد اوکراین باید بتواند در آینده در برابر روسیه قدرت بازدارندگی داشته باشد.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: باید قدرت هجومی خودمان را بالا ببریم، دشمن این همه ضعف دارد، دشمن، فرهنگ دنیا را تغییر می‌دهد و انسانیت را از بشر می گیرد، لذا باید کاری کرد و نباید در بازدارندگی متوقف شویم.
سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه باید قدرت هجومی خودمان را بالا ببریم، تاکید کرد: نباید در بازدارندگی متوقف شویم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با جمعی از فرماندهان پایگاه‌ها و معاونان این نیرو، گفت: قدرت نظامی و عملیاتی هر کشوری در گرو تقویت قدرت هوایی و بازدارندگی آن کشور است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به اینکه ظرفیت‌های انقلاب اسلامی خیلی فراتر از حد مرزهای خودش است، گفت: ما با سلاح‌هایی که ساختیم قدرت بازدارندگی ایجاد کردیم، این سلاح‌ها حافظ صلح ماست.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: شبکه دفاعی کشور توانسته امنیت پهنه آسمان ایران را صیانت کند و آمادگی‌های خود در پاسخگویی سریع به تهدیدات را از نمادهای قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی قرار دهد.
وزارت دفاع در بیانیه‌ای تاکید کرد: صنعت دفاعی؛ رکن اصلی بازدارندگی مؤثر، خودباوری و اعتماد به نفس ملی بوده و قدرت دفاعی کشور محصول مجاهدتهای صنعت دفاعی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: دشمنان روی قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در جنگ سخت حساب زیادی باز کردند و در غیر این صورت ساعتی صبر نمی‌کردند و حرکت‌هایی انجام می‌دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ