کلاغ‌ها قدرت تشخیص چهره دارند می‌توانند چهره انسان‌ها را به یاد بیاورند. کلاغ‌ها به موجوداتی که با آن‌ها دوستی کند، هدیه می‌دهند. در افسانه‌ها گفته می‌شود که آن‌ها سارقان اجناس براق هستند؛ موضوعی که ثابت نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - تیم ملی والیبال اندونزی مقابل قزاقستان به یک برد شیرین دست یافت تا معادلات تیم‌های صعود کننده گروه C به روز پایانی کشیده شود.
هریک از طیف‌های اصولگرایی به استثنای برخی از چهره‌های سنتی، اما فاصله‌دارِ آن‌ها با شاکلۀ اصلی قدرت، هر کدام می‌کوشند تا خود را نسبت به رقبای جدیدشان، نامنعطف‌تر و با «خلوص انقلابی» بیشتر نشان دهند و بدین‌وسیله دلِ نیرو‌های اصطلاحاً «پا به رکاب» و «سوپرانقلابی» را به دست آورند.
مقایسه‌ی بنچمارک‌های منتسب‌ به A۱۷ Bionic با بنچمارک‌های اختصاصی زومیت، نکات جالبی از قدرت پردازشی آیفون ۱۵ پرو دربر دارد.
این خودرو، لقب یکی از زیباترین لکسوس‌های تاریخ را لقب می‌کشد. طراحی تهاجمی و فوق‌العاده منحصر به فرد آن، توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. سبک طراحی کابین خودرو، متمایل به راننده و لوکس است. نمایشگر ۱۰.۳ اینچی در کنار ساعت زیبای آنالوگ، جذابیت بسیاری دارند. این خودرو از پیشرانه ۵ لیتری ۸ سیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌کند. خروجی این پیشرانه، ۴۷۱ اسب‌بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتون‌متر گشتاور است. شتاب صفر تا صد لکسس LC ۵۰۰، حدود ۴.۴ ثانیه اعلام شده است. گران‌ترین نسخه این خودرو، نزدیک به ۱۰۲ هزار دلار قیمت می‌خورد.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: اولویت اصولگرایان مشارکت بالا در انتخابات است نه اینکه با مشارکت کم به عرصه قدرت وارد شوند. حتی اگر به ظاهرشکست خوردند ما این امر را هم شکست نمی‌دانیم. ما باید تلاش کنیم که ملت پشت سر نظام قرار گیرند. این امر پیروزی اصولگرایان است. تصاحب قدرت هم از راه درست باید انجام شود، از راه جلب محبت مردم نه اینکه در مسیر حذف دیگران قرار گیریم و به همه برچسب بزنیم.
کودتای اخیر در نیجر بار دیگر توجه را به چالش های سیاسی کشور غرب آفریقا جلب کرد. در گذشته نیز، نیجر سابقه بی ثباتی سیاسی را تجربه کرده است که ویژگی ثابت آن مداخلات نظامی و انتقال قدرت است.
کودتای اخیر در نیجر بار دیگر توجه را به چالش های سیاسی کشور غرب آفریقا جلب کرد. در گذشته نیز، نیجر سابقه بی ثباتی سیاسی را تجربه کرده است که ویژگی ثابت آن مداخلات نظامی و انتقال قدرت است.
به هرحال فکر می‌کنم نزدیک یک ساعت نزد آقای صدر بودم و برایم جالب بود که ایشان پشت میز ننشستند. از قلم من خیلی تعریف کردند. گفتند من مقالات شما را خوانده‌ام. چه قدر زیباست، من افتخار می‌کنم که شیعه چنین کسانی دارد. اینکه چقدر خوب درباره ولایت و امام حسین (ع) نوشته‌اید. ما به شما احتیاج داریم. ما با شما قرارداد می‌بندیم...
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا این روزها با قدرت تمرینات خود برای تکرار قهرمانی در مستر المپیا را پیگیری می‌کند. به همین بهانه رونی کلمن چهره افسانه‌ای بدنسازی و قهرمان ۸ دوره مستر المپیا که به تناوب ویدئوهایی در واکنش به تمرینات بدنسازان برجسته را در کانال یوتیوبی خود به اشتراک می‌گذارد، این بار به سراغ هادی چوپان رفته و واکنشی به تمرینات این بدنساز ایرانی داشته است.
محققان مارپیچ‌های موجود در برگ‌ها و ساختار‌های زایشی یک گیاه فسیل‌شده با قدمت ۴۰۷ میلیون سال را بررسی کردند و به نتایج جالبی رسیدند.
مصطفی یک مرد ۴۰ ساله در یک مغازه سلمانی در یکی از محله‌های استانبول می‌گوید: «اردوغان دوست دارد طوری رفتار کند که دلسوزی دیگران را جلب کند. حالا که نارضایتی از او زیاد است، می‌خواهد طوری رفتار کند تا نظر مردم را از عملکردش پرت و محبت طلب کند. تمام این داستان بیماری هم برای پرت کردن حواس مردم از عملکرد بد اقتصادی اوست. سال گذشته ترکیه رکورد تورم را در تاریخ خودش شکسته است. اما اردوغان باز هم می‌خواهد در قدرت بماند.»
پیشرفت هوش مصنوعی به قدری زیاد بوده که اکنون می‌توان به کمک آن نتایج مسابقات فوتبال را پیش ‌بینی کرد. این کاری است که اوپتا برای بازی‌های پیش رو در لیگ برتر انجام داده است.
جیپ سیمرغ یکی از خودروهای خاطره‌انگیز برای ما محسوب می‌شود و اخیراً یک نمونه بازتولیدی از آن با پیشرانه ۸ سیلندر هِمی که ۷۰۷ اسب بخار قدرت دارد نظرها را به خود جلب کرده است.
اینکه تهرانی‌ها از هر جای این شهر که باشند نام چنار امامزاده صالح (ع) به گوش‌شان خورده، گواه است که چنار چقدر برای اهالی تجریش مهم بود. قدمت این چنار را کسی نمی‌داند، اما قدر مسلم این است که عمری به درازای قدمت امامزاده دارد.
گاهی برای جلب توجه دیگران و احساس قدرت کاری میکنیم، که دیگر پشیمانی سودی ندارد.
در سال‌های اخیر بسیاری از افرادی که به درمان‌های گیاهی و طب سنتی گرایش دارند، احتمالاً آوازه گیاه عجیبی به نام جینسینگ را بسیار شنیده‌اند. نکته جالب توجه درباره این گیاه به غیر از خواص زیاد و بی‌نظیر آن قدمت استفاده از این گیاه است که نه به سال‌های اخیر که به قرن‌ها و حتی هزاران سال پیش باز می‌گردد. جینسینگ به‌ویژه در شرق آسیا آنچنان شهرت بالایی در زمینه درمانی داشت که به «اکسیر جوانی» و «داروی جاودانگی» شهرت داشت و حتی کاشت و برداشت آن نیز مختص پادشاهان و امپراطوران بود.
در مقایسه‌ای جالب دوربین سامسونگ قدرت زوم آیفون را مورد تمسخر قرار داد.
چارت سازمانی باشگاه پرسپولیس، به شکلی جالب سلسله مراتب قدرت در این باشگاه را نشان می‌دهد.
نکند مقامات عزیز و ارجمند که بر کرسی مسئولیت تکیه زده‌اند انتظار دارند قدر قدرتانی از کره و یا سرزمینی دیگر بیایند و به حلّ این مشکلات بپردازند؟ جالب اینکه برخی از این مقامات و مسئولین محترم حتی غلیظ‌تر از مردم و مراجعین از وضعیّت موجود و مناسبات حاکم و گرفتاری‌های ایجاد شده برای کشور و ملّت و کژ کارکردی‌ها و سوء مدیریت‌ها می‌نالند و انتقاد‌ها و گلایه‌های شدیدتری مطرح می‌کنند. بی‌آنکه به کسی پاسخ بدهند که پس چرا کاری نمی‌کنید؟ پس برای چه پشت این منصب و میز نشسته‌اید و حقوق می‌گیرید؟
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه باید درباره علت چرخش ۱۸۰ درجه‌ای اردوغان از سیاست ضدصهیونیستی گفته شود اینست که اردوغان برای ماندن در قدرت احساس نیاز به جلب نظر مثبت غرب به ویژه آمریکا دارد. او می‌داند که شرط مهم جلب نظر غرب، حل مشکلات با رژیم صهیونیستی و تعامل با صهیونیست‌هاست.
این دو گروه نمونه‌ای از فسیل‌های بسیار منحصربفرد از دایناسور‌ها هستند که قدمت آن‌ها به ۱۰۰ میلیون سال قبل بر می‌گردد (دوران کرتاسه پسین). نکته جالبی که از آنالیز این فسیل‌ها بدست آمده این است که بیشتر آن‌ها دایناسور‌های تروپود (Theropod) درنده (از دسته دایناسور‌های گوشتخوار) بودند.
واعظ آشتیانی فعال سیاسی اصول گرا فعالیت‌های روحانی و حامیانش را گفتن « حرف‌های تکراری» دانست و گفت: بوی تلاش برای بازگشت به قدرت و جلب نظر مردم استشمام می‌شود.
پشت خط زن تیم ملی والیبال هلند گفت: قدرت دو تیم والیبال ایران و هلند نزدیک است، اما ما برنده می‌شویم.
آیا اقتضای سیاست نه شرقی – نه غربی این نیست که در منازعه میان دو قدرت سلطه‌گر جانب هیچیک را نگیریم؟ ما با این موضعگیری چه چیزی به دست می‌آوریم؟ و گندم چه کسی را می‌سابیم؟ چه زیباست نصیحت مولوی که می‌گوید: گر دعا‌های تو می‌سازد مُجاب – با دعائی گندم خود را بساب!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ