رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه این مدت ملت ما را علی رغم خواست دشمنان پیش برده و زمینه ساز گام های بزرگ شده، در پرتو ایمان و امید بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بندرعباس - فرمانده کل سپاه گفت: ساختمان اصلی قدرت ما ناپیدا است و در تحریم دشمنان به قدرت رسیده ایم.
شورش واگنر‌ها در بحبوحه جنگ اوکراین، روسیه دومین قدرت نظامی جهان را با بحرانی روبه‌رو ساخت که موجب بروز موجی از نگرانی در دنیا شد. گرچه این بحران ظاهراً با یک مصالحه به پایان رسیده است، اما به‌نظر می‌رسد که این اتفاق سرآغاز علنی شدن بحران جانشینی در روسیه است که آثار و تبعات آن به شکل‌گیری حوادث و اتفاقات دامنه‌دار و پیچیده‌ای منجر می‌شود که نه‌تن‌ها روسیه بلکه بسیاری از کشور‌های پیرامونی آن از جمله ایران، اروپا و خاورمیانه را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
رسانه‌های عبری اعلام کردند که دستگاه امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی به این اعتقاد رسیده‌اند که دولت آمریکا در مساله توافق با ایران در موضوع هسته‌ای، تصمیمی اتخاذ کرده است.
رسانه‌های عبری اعلام کردند که دستگاه امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی به این اعتقاد رسیده‌اند که دولت آمریکا در مساله توافق با ایران در موضوع هسته‌ای، تصمیمی اتخاذ کرده است.
رئیس دفتر نظامی رهبر انقلاب با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خودکفایی را شروع کردیم و این کار از نیروی هوایی شروع شد، عنوان کرد: قطعات و هواپیما در همین دانشگاه ستاری ساخته می‌شود. خودکفایی و بومی سازی موجب شده که امروز به قدرت بازدارندگی نه در منطقه بلکه در جهان رسیده ایم.
رسانه‌های عبری زبان با اذعان به قدرت شگرف موشک فراصوت «فتاح» جمهوری اسلامی ایران، اذعان کردند که حتی آمریکا نیز صاحب چنین فناوری نظامی نیست و هیچ سامانه هوایی قادر به رهگیری آن نخواهد بود.
فرمانده کل ارتش گفت: ارتش، توان و قدرت بالای نظامی و تخصص حرفه ای خود را برای رفع تهدیدات و افزایش تعاملات سیاسی، امنیتی و نظامی به کار خواهد بست و این آمادگی از طرف ارتش وجود دارد که در پیگیری منافع کشور، شما جهادگران عرصه دیپلماسی را همراهی کند.
متخصصان هوش مصنوعی و نظامی رباتی سرباز را طراحی کرده‌اند که قادر به شناسایی نیرو‌های خودی و سربازان دشمن با دقت بالا است.
جمعیت میلیاردی چین، احتمال تبدیل‌شدن این کشور به قدرت بلامنازع جهان در حوزه‌های نظامی و اقتصادی تا سال ۲۰۵۰ در کنار نقش میانجی‌گرانه و افزایش وزن سیاسی پکن، لرزه بر اندام آمریکا انداخته‌است.
فرمانده کل قوا با اشاره به دو جنگی که آمریکا حدود دو دهه قبل در شرق و غرب ایران به راه انداخت گفتند: آمریکایی‌ها منافعی در عراق و افغانستان داشتند، اما هدف نهایی آن‌ها ایران اسلامی بود که به دلیل بنیه بسیار قوی انقلاب اسلامی، در این ماجرا‌ها و هدف نهایی خود شکست خوردند.
رشت- معاون هماهنگ کننده نداجا با بیان اینکه ایران اسلامی خالق و شکل دهنده بزرگترین دریانوردی های جهان است، گفت: قدرت نظامی ایران اسلامی دنیا را متحیر کرده است.
اصفهان-امام جمعه موقت اصفهان گفت: از نظر نظامی و قدرت دانش‌بنیان به گونه‌ای پیش رفتیم که هفته‌ای یکبار رسانه‌ها کارهای جوانان دانش بنیان را اطلاع می‌دهند که چشم دشمنان را کور می‌کند.‌
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که تلاش های دشمنان یمن برای شکستن اراده یمنی‌ها، با وجود سال ها تجاوز ، محاصره و جنگ شکست خورده است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با جمعی از فرماندهان پایگاه‌ها و معاونان این نیرو، گفت: قدرت نظامی و عملیاتی هر کشوری در گرو تقویت قدرت هوایی و بازدارندگی آن کشور است.
کیشیدا اولین سفر خود را به واشنگتن از زمان انتخابش در اکتبر۲۰۲۱ انجام داد و یک ماه پس از آن بود که دولت کیشیدا برنامه‌هایش را برای تقویت قابلیت‌های نظامی و افزایش قابل توجه هزینه‌های نظامی در مواجهه با افزایش قدرت چین و آزمایش‌های مکرر موشکی کره‌شمالی اعلام کرد.
مشاور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب گفت: کفایت حاج قاسم در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، امنیتـی و به‌ویژه در حـوزه دیپلماسی و روابط بین‌الملل باعث شد نهاد و تفکر مقاومت در زمان او شکل بگیرد و به بلوغ برسد. این جملات را «علی‌اکبر ولایتی» مشاور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب در مورد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گوید.
نخست وزیر انگلیس امروز برای مذاکره میان روسیه و اوکراین شرط تعیین کرد.
پیش از روی کار آمدن طالبان نزدیک به ۶۰۰۰ زن به عنوان سرباز یا کارمند برای نیرو‌های امنیت ملی افغانستان کار می‌کردند، اما پس از به قدرت رسیدن طالبان بسیاری از آن‌ها اخراج شده اند و یا تحت پیگرد قانونی قرار گرفته یا کشته شده اند.
وزیر دفاع روسیه گفت که از ماه فوریه تاکنون تعداد نیروهای نظامی ناتو در اروپای مرکزی و شرقی ۲.۵ برابر افزایش یافته و به بیش از ۳۰ هزار نفر رسیده است.
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ایران قدرت نظامی خود را برای تجاوز به کشور و سرزمین دیگری آماده نکرده، بلکه همواره از قدرت خود برای دفاع و بازدارندگی در برابر متجاوزان استفاده می کند.
کاپیتان ارتش بورکینافاسو سرنگونی حکومت نظامی پیشین را اعلام و قدرت را در دست گرفت.
پایگاه آمریکایی «کامان دریمز» در گزارشی به قلم «اومیر هیک» استراتژیست و کارشناس مسائل بین الملل به امکان سنجی وقوع جنگ داخلی دیگر در آمریکا پرداخت.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: روندها و فرایندهای خودکفایی همه جانبه و توسعه قدرت نظامی و دفاعی کشور با رویکرد و مدیریت جهادی و انقلابی و بومی سازی فناوری‌ها استمرار یابد.
توان نظامی جنبش جهاد اسلامی همچون موشک‌های زمین به زمین، کوتاه‌برد و میان‌برد با تعداد، سرعت، دقت و قدرت تخریب بالا، در کنار هواپیماهای بدون سرنشین به کابوسی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ