یکی از دیدارهای حساس امروز فوتبال ایران به جدال شاگردان الهامی و ربیعی اختصاص دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده وزن 66 کیلوگرم تیم ملی جودو مردان گفت: تقریبا 50 روز اردوی آماده سازی تیم ملی تعطیل بود و حالا دوباره خون در رگ‌های جودو جریان پیدا کرده و نیاز به حمایت مسوولان داریم.
دیدارهای تدارکاتی تیم های حاضر در لیگ برتر در اردوی پیش فصل همچنان ادامه دارد.
۳ ملی‌پوش بسکتبال ایران با وجود گذشت تقریبا یک ماه از تمرینات گروهی زیر نظر «هاکان دمیر»، هنوز در اردوها شرکت نکرده‌اند.
در دیدار مشترک وزرای ورزش ایران و ازبکستان که در حاشیه اجلاس وزرای کشورهای عضو سازمان یونسکو انجام شد، تفاهماتی برای برپای اردوهای مشترک صورت گرفت.
مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کوراش زنان آغاز شد.
استاد فیده زنان ایران می‌گوید که قرار است فدراسیون شطرنج اردوهای تیم ملی را به صورت آنلاین برگزار کند.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۸۰۰ دانش‌آموز مدارس سمپاد کشور در اردوهای راهیان پیشرفت حضور دارند.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۸۰۰ دانش‌آموز مدارس سمپاد کشور در اردوهای راهیان نور پیشرفت حضور دارند.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان معتقد است برگزاری اردوهای آماده سازی در شهرهای مختلف کمک شایانی به رشد کشتی استان‌ها می‌کند.
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گفت: تاکنون۱۲۰ هزار دانش آموز در قالب اردوی راهیان پیشرفت، بازدید علمی داشته اند.
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: حسن یزدانی در این مسابقات صلابت گذشته خود در کشتی را به نمایش گذاشت و نشان داد می‌تواند مانند گذشته همچنان در اوج باشد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یک هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان استعداد درخشان کشور به صورت ویژه به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اردوهای راهیان نور، راهیان پیشرفت و سفرهای یک روزه را برای دانش آموزان برگزار می‌کنیم.
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: تاخیر در برگزاری اردوها به ضرر بازیکنان و سبب بلاتکلیفی بازیکنان اصلی تیم ملی می شود.
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: تاخیر در برگزاری اردوها به ضرر بازیکنان و سبب بلاتکلیفی بازیکنان اصلی تیم ملی می شود.
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: تاخیر در برگزاری اردوها به ضرر بازیکنان و سبب بلاتکلیفی بازیکنان اصلی تیم ملی می شود.
سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی از حضور ۷ ورزشکار شانس طلا بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین در اردوهای آمادگی خبر داد و گفت: دوومیدانی کاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی اردیبهشت سال آینده بعد از شرکت در انتخابی تیم ملی معرفی خواهند شد.
مرزبان می‌گوید تعطیل کردن لیگ برتر ایران در شرایطی که لژیونرها در تیم‌هایشان هستند کار درستی نبوده است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: از ادارات کل آموزش و پرورش خواسته شده است که به مدارس این اجازه را بدهند تا سفرهای تربیتی یک روزه را برگزار کنند.
رئیس‌جمهور از وزارت آموزش و پرورش خواست تا در کنار «راهیان نور»، «راهیان پیشرفت» را در مدارس راه‌اندازی کند.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید کارلوس کی‌روش در نظر دارد اردوهای هفتگی را برای ریکاوری و زیر نظر گرفتن ملی پوشان شاغل در لیگ برتر از سر بگیرد.
سجاد انوشیروانی با صدور حکمی سرپرست اردوهای تیم ملی وزنه برداری را منصوب کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: راهیان نور دریایی هم برای دانش‌آموزان لذت بخش خواهد بود هم آنها با رشادت‌های بیشتری آشنا خواهند شد.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری ثبت افتخار کسب بیشترین مدال توسط کاروان اعزامی ایران به مسابقات کشورهای اسلامی را نتیجه «آرامش نسبی» دانست که در اردوهای اخیر آقایان و بانوان برقرار شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ