رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه فتنه ۱۴۰۱ یک جنگ تمام عیار بود، گفت: آمریکایی‌ها به دنبال بازگرداندن ایران به دامن غرب بودند، اما شکست سختی خوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حتماً مشارکت در انتخابات باید بالا باشد که این مشارکت طبیعتاً در سایه رقابت، بالا می‌رود.
سعید جلیلی در جمع دانشجویان حاضر در طرح ولایت دانشگاه شهید بهشتی خواستار شناخت صحنهٔ فتنهٔ زرد شد و با تحلیل اهمیت مردم‌سالاری دینی در برابر طراحی صد سالهٔ دیگران برای این منطقه، از اهمیت نقش‌آفرینی فعالانه در انتخابات مجلس سخن گفت.
یکی از مجریان زن شبکه ضد ایرانی «من و تو» در برنامه‌ای زنده در این شبکه فاش کرد که رضا رشیدپور در زمان مجری‌گری در صداوسیما، به‌صورت مستقیم برای او و همکارانش مطالبی را ارسال می‌کرده که خودش جرأت صحبت درباره آن‌ها را نداشته است! ضمن این‌که هنوز هم مطالب مخدوشی که در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی برای همراهی با فتنه سال ۱۴۰۱ نوشته بود باقی است و این خود گواه گرایش اصلی اوست.
بررسی ابعاد مختلف فتنه انگیزی در اردوگاه آوارگان فلسطینی در جنوب لبنان و تحرکات نظامیان آمریکایی در سوریه از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: هم اکنون در نقطه عزیمت جدیدی هستیم و دشمن قصد دارد در سالگرد حوادث پاییز ۱۴۰۱ بار دیگر فتنه انگیزی کند و با آمادگی و هوشیاری ما دشمن نمی‌تواند کاری انجام دهد و راهکار مقابله با آن، پیش‌گیری است.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: هم اکنون در نقطه عزیمت جدیدی هستیم و دشمن قصد دارد در سالگرد حوادث پاییز ۱۴۰۱ بار دیگر فتنه انگیزی کند و با آمادگی و هوشیاری ما دشمن نمی‌تواند کاری انجام دهد و راهکار مقابله با آن، پیش‌گیری است.
درگیری‌های مشکوک در اردوگاه آوارگان فلسطینی در جنوب لبنان آن هم در شرایط حساس کنونی میان حزب الله لبنان و اشغالگران صهیونیست از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
یکی از رهبران ائتلاف دولت قانون عراق از خاموش شدن فتنه داخلی در این کشور با حمایت جریان‌های غربی برای نابود کردن اتحاد ملی، خبر داد.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۴ تیرماه ماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۴ تیرماه را بخوانید.
روزنامه انگلیسی «گاردین» در گزارشی از تحقیق پلیس اسراییل درباره اظهارات «ایهود باراک» نخست وزیر اسبق و «یائیر گولان» عضو سابق کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی خبر داد و نوشت: این تحقیقات به اظهارات آن‌ها در موضوع «لایحه تغییرات قضائی» بر می‌گردد.
عضوی شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: پس از شکست فتنه پاییز ۱۴۰۱، اوضاع اپوزیسیون به هم ریخت، آنها ائتلافی را با تبلیغات بسیار به راه انداختند اما امضای ائتلاف خشک نشده بود که متلاشی شدند.
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن در این فتنه از داخل کشور نیز یار گیری کرده بود، عنوان کرد: این یارگیری‌ها از میان برخی از دانشجویان، دانش آموزان، اساتید و اقشار مختلف جامعه بوده است.
رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه فتنه ۱۴۰۱ یک جنگ تمام عیار بود، گفت: آمریکایی‌ها به دنبال بازگرداندن ایران به دامن غرب بودند، اما شکست سختی خوردند.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهدا ستون‌های بزرگ و با عظمت انقلاب و تکیه‌گاه انسان‌ها هستند، گفت: شهدای ما در فتنه اخیر در عین اقتدار نظام، مظلومانه به شهادت رسیدند.
جمعی از خانواده ‌ها و فرزندان شهدای گرانقدر کشور در خصوص فتنه مهر ۱۴۰۱ بیانیه ای صادر کردند.
قطعنامه پایانی راهپیمایی سراسری یوم الله ۱۳ آبان ۱۴۰۱ قرائت و در آن تاکید شد که باید با فتنه انگیزی‌ها و اخلال‌گری‌ها به صورت مستمر برخورد شود.
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: این وعده الهی است که آتش فتنه دامن آل‌سعود، اسرائیل، غرب و آمریکا را خواهد سوزاند.
خاتمی با اشاره به حوادث یک ماه اخیر گفت: وزیر کشور اعلام کردند اغتشاشات به پایان رسیده است. اغتشاشات فتنه ۷۸، ۸۸، ۹۸، و مسایل مربوط به بنزین و ۱۴۰۱ رخ داده است. این‌ها خواب‌های فراوانی علیه ملت بزرگ ایران دیده بودند، اما این خواب آشفته شد و دشمنان به هیچ یک از اهداف شان نرسیدند. باور کنید دست دیگری پشت انقلاب هست. همان که بار‌ها مقام معظم رهبری گفتند؛ هر زمانی که آتشی علیه انقلاب روشن کردند خدا آن را خاموش کرد.
دکتر حسین کچویان، استاد علوم اجتماعی دانشگاه تهران گفت: شکستی که هاشمی در انتخابات ۸۴ خورد، سبب شد روند رادیکالیسم را شدت ببخشند تا ۸۸ که کار را تمام شده فرض می‌کردند.
ساوه - امام جمعه ساوه گفت: نخستین برنامه جریان نفاق و فتنه، جذب نیروهای اصیل و سرمایه گذاری برای شکار نخبگان و نیروهای مؤثر اجتماعی و فرهنگی است.
حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن آشوب‌های اخیر درباره این فتنه تاکید کرد: نتیجه پیگیری جدی ابعاد این فتنه به مردم شفاف بیان شود.
تهران- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: سران فتنه با زیر سوال بردن شهدا نزد مردم منفورتر از قبل شده اند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز فرصتی فراهم شده است تا ساکتین فتنه با محکومیت اظهارات میرحسین، خودشان را از خط فتنه جدا کنند.
عضو شورای شهر تهران گفت: در شرایطی که دولت به دنبال توافق است جریان فتنه وارد عمل شده و به دنبال تخریب آن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ