طی نشست دبیرکل سازمان همکاری شانگهای و مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری قرار است تعاملات فناورانه ایران و اعضای سازمان همکاری‌های شانگهای رونق بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون دفتر سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری گفت: امروز سومین رویداد تور فناورانه در حوزه خودرو برای متخصصان ایرانی خارج از کشور برگزار شد.
مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی در راستای ارتقای همکاری­های فناورانه با کشور ونزوئلا در نظر دارد مرکز مشترک نوآوری و فناوری ایران – ونزوئلا را ایجاد و فعال کند.
سفیر ایران در افغانستان گفت:تعاملات و ارتباطات دو جانبه در سایه تأمین منافع طرفین محقق می‌شود.
رئیس مرکز تعاملات بین‌الملل معاونت علمی ریاست جمهوری از همکاری علمی و فناوری با ازبکستان خبر داد و گفت: یک قرارداد همکاری فناورانه مشترک به ارزش ۱۰ میلیون دلار در حوزه انرژی منعقد شده است.
رایزن بازرگانی ایران در عراق گفت: با توجه به فشار خزانه داری آمریکا، عراق از ارز رسمی نمی‌تواند برای تعامل با تجار ایرانی استفاده کند و مجبور به استفاده از ارز آزاد است.
رئیس قوه قضائیه طی نامه ای در واکنش به تقدیر ۲۷۵ نماینده مجلس از قوه قضائیه به واسطه ارتقاء چشمگیر تعاملات میان عدلیه و قوه مقننه، از نمایندگان مجلس قدردانی کرد.
رئیس دستگاه قضا گفت: تعاملات میان پژوهشگاه قوه قضائیه و دانشکده‌های حقوقی سراسر کشور مطلوب است اما باید این تعاملات ارتقا پیدا کند.
جانشین وزیر دفاع گفت: ارتقاء تعاملات دفاعی میان ایران و پاکستان، می‌تواند منجر به استحکام مناسبات، افزایش اعتماد و کاهش نفوذ و نقش بازیگران مخرب و مخالف روابط شود.
سمنان- سفیر جمهوری غنا در ایران با بیان اینکه ایران و غنا تعاملات باید به همکاری‌های اقتصادی منجر شود، گفت: ضرورت دارد تا راه‌هایی ارتباط بیشتر میان دو کشور را بیابیم.
اولین تور فناورانه مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان همزمان با نمایشگاه ایران هلث در محل خانه نوآوری و فناوری ایران – iHiT برگزار شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران همکاریها و تعاملات سازنده خود با آژانس بین المللی انرژی اتمی را در چارچوب ان پی تی و موافقتنامه پادمان ادامه می دهد.
خجسته مهر گفت:بیست وهفتمین نمایشگاه نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی اردیبهشت ماه بامیزبانی از۱۵۰۰شرکت داخلی وخارجی، فرصتی برای تعامل و همکاری شرکت‌های نفتی در سطح بین‌المللی، فراهم می‌کند.
نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس گفت: ایران و سوریه تعاملاتی در حوزه امنیتی و فرهنگی داشته‌اند و امروز وقت آن رسیده که با همکاری در حوزه اقتصادی گام‌های مثبتی برای دو کشور برداشته شود.
فرمانده مرزبانی انتظامی در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، بر ارتقا تعاملات و برگزاری ملاقات‌ها و نشست ها تاکید کرد.
سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: در سال ۱۴۰۲ قصد داریم تبادل فناوری با کشورهای چین، هند و روسیه داشته باشیم.
رئیس شورای شهر تهران بر استمرار همکاری‌ها و تعاملات میان شهرداری تهران، شورای شهر و فرهنگستان هنر در حوزه احیای هویت محلات شهری تاکید کرد.
طی حکمی از سوی معاون فناوری وزارت علوم پارک علم و فناوری گلستان به عنوان هاب برقراری ارتباط با کشور قزاقستان و مسئول پیگیری و توسعه تعاملات فناورانه و نوآورانه با این کشور برگزیده شد.
در تداوم همکاری های مشترک شرکت بیمه معلم و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ، قرارداد بیمه درمان تکمیلی بین این دو شرکت منعقد شد.
نشست دانش بنیان های ایرانی با هیاتی از ونزوئلایی ها در حوزه گیاهان دارویی در راستای تعاملات فناورانه برگزار شد.
توسعه تعاملات قوای سه‌گانه و هم‌افزایی همه ارکان نظام حکمرانی در راستای غلبه بر مشکلات موجود و پیشرفت کشور، مهم‌ترین دستور جلسه روسای قوای سه‌گانه بود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در دیدار با سفیر اندونزی در تهران، گفت: تداوم تعاملات سازنده میان کشورها، صلح و ثبات منطقه‌ای و بین المللی را تقویت خواهد کرد.
مدیر خانه نوآوری و فناوری روسیه با اشاره به رئوس های تعاملات فناورانه با روسیه گفت:با صادرات به روسیه جهش صادراتی خواهیم داشت.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد که ۵۰۰ نشست بین شرکتهای دانش بنیان و سرمایه گذاران ونزوئلایی برای تعاملات فناورانه برگزار شد.
بر اساس اعلام پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، پارک علم و فناوری دانشگاه کازان روسیه با این پارک تعاملات فناورانه ای خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ