جانشین وزیر دفاع گفت: ارتقاء تعاملات دفاعی میان ایران و پاکستان، می‌تواند منجر به استحکام مناسبات، افزایش اعتماد و کاهش نفوذ و نقش بازیگران مخرب و مخالف روابط شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرلشکر باقری در دیدار با وزیر دفاع بلاروس اظهار داشت: کشورهای مستقل و همسو که با تحریم‌های ظالمانه آمریکا و دنیای غرب مواجه هستند باید روابط و تعاملات مناسبی داشته باشند.
سفیر ایران در افغانستان گفت:تعاملات و ارتباطات دو جانبه در سایه تأمین منافع طرفین محقق می‌شود.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور ازبکستان گفت: ظرفیت‌های زیادی برای توسعه تعاملات فیمابین وجود دارد.
معاون مرکز تعاملات علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: نخبگان ایرانی خارج از کشور از ۲۵پروژه علمی جایگزین سربازی دفاع کردند و اکنون در مرحله دریافت کارت پایان خدمت هستند.
یک کارشناس بین‌الملل گفت: کارشناسان غربی اعتراف دارند دلار و اقتصاد آمریکا افول کرده و دنیای چندقطبی با اقتصادهای نوظهور شکل گرفته و دیگر دلار نمی‌تواند ابزار سلطه آمریکا باشد.
رایزن بازرگانی ایران در عراق گفت: با توجه به فشار خزانه داری آمریکا، عراق از ارز رسمی نمی‌تواند برای تعامل با تجار ایرانی استفاده کند و مجبور به استفاده از ارز آزاد است.
رئیس قوه قضائیه طی نامه ای در واکنش به تقدیر ۲۷۵ نماینده مجلس از قوه قضائیه به واسطه ارتقاء چشمگیر تعاملات میان عدلیه و قوه مقننه، از نمایندگان مجلس قدردانی کرد.
رئیس دستگاه قضا گفت: تعاملات میان پژوهشگاه قوه قضائیه و دانشکده‌های حقوقی سراسر کشور مطلوب است اما باید این تعاملات ارتقا پیدا کند.
جانشین وزیر دفاع گفت: ارتقاء تعاملات دفاعی میان ایران و پاکستان، می‌تواند منجر به استحکام مناسبات، افزایش اعتماد و کاهش نفوذ و نقش بازیگران مخرب و مخالف روابط شود.
سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، پیشرفت صورت گرفته در زمینه حل‌وفصل مسائل پادمانی میان ایران و آژانس اتمی را ملموس توصیف کرد.
سمنان- سفیر جمهوری غنا در ایران با بیان اینکه ایران و غنا تعاملات باید به همکاری‌های اقتصادی منجر شود، گفت: ضرورت دارد تا راه‌هایی ارتباط بیشتر میان دو کشور را بیابیم.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر موفقیت‌های چشمگیر زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف و مسیر رو به رشد آنها در تعاملات اقتصادی تاکید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران همکاریها و تعاملات سازنده خود با آژانس بین المللی انرژی اتمی را در چارچوب ان پی تی و موافقتنامه پادمان ادامه می دهد.
خجسته مهر گفت:بیست وهفتمین نمایشگاه نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی اردیبهشت ماه بامیزبانی از۱۵۰۰شرکت داخلی وخارجی، فرصتی برای تعامل و همکاری شرکت‌های نفتی در سطح بین‌المللی، فراهم می‌کند.
نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس گفت: ایران و سوریه تعاملاتی در حوزه امنیتی و فرهنگی داشته‌اند و امروز وقت آن رسیده که با همکاری در حوزه اقتصادی گام‌های مثبتی برای دو کشور برداشته شود.
فرمانده مرزبانی انتظامی در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، بر ارتقا تعاملات و برگزاری ملاقات‌ها و نشست ها تاکید کرد.
طی نشست دبیرکل سازمان همکاری شانگهای و مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری قرار است تعاملات فناورانه ایران و اعضای سازمان همکاری‌های شانگهای رونق بگیرد.
رئیس شورای شهر تهران بر استمرار همکاری‌ها و تعاملات میان شهرداری تهران، شورای شهر و فرهنگستان هنر در حوزه احیای هویت محلات شهری تاکید کرد.
معاون وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون وزیر امور خارجه روسیه، افزایش تعاملات دو کشور برای تأمین صلح و ثبات در منطقه و حاکمیت چند جانبه گرایی را ضروری ارزیابی کرد.
با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری؛ «سرپرست مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری» این معاونت منصوب شد.
در تداوم همکاری های مشترک شرکت بیمه معلم و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ، قرارداد بیمه درمان تکمیلی بین این دو شرکت منعقد شد.
توسعه تعاملات قوای سه‌گانه و هم‌افزایی همه ارکان نظام حکمرانی در راستای غلبه بر مشکلات موجود و پیشرفت کشور، مهم‌ترین دستور جلسه روسای قوای سه‌گانه بود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در دیدار با سفیر اندونزی در تهران، گفت: تداوم تعاملات سازنده میان کشورها، صلح و ثبات منطقه‌ای و بین المللی را تقویت خواهد کرد.
میراحمدی، رئیس ستاد مرکزی اربعین: ما به عراق در موضوع برق، آب و ساخت گیت‌ها کمک کردیم. وقتی سفرها شروع شد مشاهده کردیم که عراق ظرفیت لازم را ندارد. با مشاهده مشکلات در مرزهای ایران، به سمت عراقی پیام داده شد که از ظرفیت گیت‌های ایران استفاده شود اما طرف عراقی با این موضوع هم مخالفت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ