بر اساس اعلام پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، پارک علم و فناوری دانشگاه کازان روسیه با این پارک تعاملات فناورانه ای خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی در راستای ارتقای همکاری­های فناورانه با کشور ونزوئلا در نظر دارد مرکز مشترک نوآوری و فناوری ایران – ونزوئلا را ایجاد و فعال کند.
صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، رویداد «همکاری‌ فناورانه در خدمت‌رسانی به زائران اربعین» را با هدف شناسایی نیازها و ضرورت‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین برگزار می کند.
معاون علمی رئیس جمهور با اشاره به همکاری ایران و آفریقا در حوزه‌های سلامت، منابع‌ و کشاورزی گفت: کمک ایران به این کشورها در راستای تکمیل زنجیره‌های ارزش و ارتقای تاب آوری فناورانه است.
همکاری‌های علمی و فناورانه دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ملی صنایع مس ایران توسعه یافته و شتاب می‌گیرد.
روسای جمهور ایران و کوبا با توجه به توانمندی‌های ایران در زمینه نانوتکنولوژی و نیز توانمندی‌های کوبا در عرصه بایوتکنولوژی، با تشکیل کارگروه مشترک همکاری‌های فناورانه موافقت کردند.
کمیته مشترک همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ونزوئلا در راستای همکاری فناورانه دو کشور راه اندازی می شود.
کمیته مشترک همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ونزوئلا در راستای همکاری فناورانه دو کشور راه اندازی می شود.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از همکاری ۲۸ دستگاه اجرایی در نخستین رویداد نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا خبر داد.
وزیر خارجه برونئی از دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان ایران بازدید کرد و خواهان توسعه همکاری دو کشور شد.
رئیس جمهور برزیل، لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا از علاقه کشورش برای استفاده از خدمات فناوری ارتباطات و صنعت نیمه هادی چین دفاع کرد.
طی نشست دبیرکل سازمان همکاری شانگهای و مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری قرار است تعاملات فناورانه ایران و اعضای سازمان همکاری‌های شانگهای رونق بگیرد.
تیم های استارت اپی ایرانی در نشست سرمایه گذاری فناوری TIM۲۰۲۳ با ۶ کشور خارجی در حوزه های سلامت، آی تی، خدمات مهندسی، آموزش، زیست فناوری تفاهم نامه و قرارداد منعقد کردند.
به گفته وزیر خزانه داری آمریکا شرکت های بزرگ فناوری این کشور فعالیت خود را در هند بیشتر می کنند و اپل و گوگل نیز در حال گسترش تولید موبایل در هند هستند.
معاون علمی و فناوری گفت: آمادگی داریم با تاجیکستان در حوزه های معدن، سلامت و بهداشت، دارو، غذا، گیاهان دارویی، هوش مصنوعی، اقتصاد دیجیتال و ... همکاری کنیم.
نخستین رویداد رفع مسئله‌های فناورانه همراه اول در حوزه رادیویی با همکاری کنفرانس بین‌المللی فناوری‎‌های موج میلیمتری و تراهرتز برگزار می‌شود.
نخستین رویداد رفع مسئله‌های فناورانه همراه اول در حوزه رادیویی با همکاری کنفرانس بین‌المللی فناوری‎‌های موج میلیمتری و تراهرتز برگزار می‌شود.
مدیر مرکز همکاری های فناورانه دانش بنیان ایران خودرو، با اشاره به این‌که یکی از ایده‌ها و طرح‌های دولت وقت در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، راه‌اندازی سامانه نان«نظام ایده‌ها و نیازها» بود، گفت: «نان» قرار است حفره همیشگی میان صنعت و دانشگاه را پر کند و فرصتی برای حل مساله و رفع نیاز صنعت و همچنین استخدام و جذب نیروهای نخبه، خلاق و متخصص دانشگاهی پدید آورد.
معاون رئیس جمهور ونزوئلا از همکاری فناورانه و دانشی ایران با این کشور خبر داد.
در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و با رویکرد استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه فناوری نانو‌ و پاسخ به نیازهای صنعت خودرو، تفاهم نامه همکاری مشترک فناورانه شرکت ساپکو و مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) امضا شد.
سازمان غذا و دارو با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نقش آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور از همکاری آزمایشگاه‌ها در حوزه ارزیابی کیت‌های تشخیص طبی حمایت می‌کند.
شرکتهای دانش بنیان ایرانی با حضور در نمایشگاه نوآوری ازبکستان، قرارداد همکاری فناورانه به ارزش ۵.۵ میلیون دلار و ۱۵ تفاهم‌نامه همکاری فناورانه به ارزش ۶.۵ میلیون دلار منعقد کردند.
مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا با همکاری گروه خودرویی ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رویداد فناورانه خودروهای آینده (2) را با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان و توانمند صنعت خودرو برگزار می‌کند.
توافق‌نامه همکاری در زمینه گسترش فعالیت‌های تأمین آب شرب از منابع آب ژرف در استان سیستان و بلوچستان برای استفاده از فناورانه بین معاونت علمی و فناوری و وزارت نیرو امضا شد.
مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از همکاری فناورانه ایران و ازبکستان خبر داد و گفت: بیش از ۱۵ زمینه مشترک همکاری برای این منظور مشخص شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ