اعتراض ساسان انصاری به گل‌دوم صنعت با پاسخ شنانی تبدیل به جنجال اصلی دربی خوزستان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار فولاد و صنعت نفت اتفاق عجیبی رخ داد که باعث شد گل دوم آبادانی ها رد شده و بازی به جنجال کشیده شود.
در دیدار فولاد و صنعت نفت اتفاق عجیبی رخ داد که باعث شد گل دوم آبادانی ها رد شده و بازی به جنجال کشیده شود.
آندره‌آ استراماچونی که به استخدام شبکه DAZN درآمده، می‌داند که برای بیشتر دیده شدن، نیاز دارد کمی جنجال به پا کند و این کار را در برنامه‌‌ای در مورد دیدار رم-سویا انجام داد.
این ژست ترودو به مذاق مردم کانادا خوش نیامد و طرز ایستادن او موج انتقادات را به دنبال داشت.
تصمیم عجیب داور دیدار دیروز وایادولید و سویا در به صدا درآوردن سوت پایان نیمه اول در زمان به ثمر رسیدن گل وایادولید جنجالی شده است.
لوچانو اسپالتی در نشست خبری پیش از دیدار برابر میلان به احترام پپ گواردیولا بلند شد و از او بابت سوتفاهمی که ایجاد شده، عذرخواهی کرد.
اتفاقاتی عجیب و‌ جنجالی در پایان دیدار فرایبورگ و بایرن رقم خورد.
در روزی که داور دیدار اتحاد کلباء و الوصل تصمیمات جنجالی اتخاذ کرد، فرهاد مجیدی نیز با یک کارت قرمز مستقیم از کنار زمین اخراج شد.
تیم داوری دیدار پورتو شب عجیب و پر حادثه ای را سپری کرد که ممکن است به دلیل برخی تصمیمات جنجالی از جمله نگرفتن پنالتی طارمی، با محرومیت روبرو شوند.
دیدار دیشب رئال مادرید و اوساسونا پرتنش و جنجالی بود. در یکی از صحنه‌های عجیب این مسابقه هواداران اوساسونا به سمت رودریگو نان پرتاب کردند و داور شخصا این تکه نان را از زمین خارج کرد تا بازی ادامه پیدا کند.
یکی از کم‌سابقه‌ترین اتفاقات فوتبال ایران روز گذشته در هیاهوی دیدار استقلال و پیکان گم شد
سرمربی پرسپولیس بعد از دیدار مقابل آلومینیوم در ادعای عجیب اعلام کرد که در ادامه لیگ با تیم امید پا به بازی خواهد گذاشت.
تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی برابر آلومینیوم صدر جدول را پس از هفته‌ها از دست داد. در این دیدار داور برای نیمه اول وقت اضافه کم گرفت و در چند صحنه مشکوک به پنالتی هم تصمیم جنجالی گرفت.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی که کیفیت بالایی هم نداشت، پس از تساوی در ۹۰ دقیقه با پیروزی آبی پوشان در وقت های اضافه به پایان رسید.
لحظات پایانی دیدار تیم‌های نساجی و فجر در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم رقابت‌های جام حذفی با یک اتفاق عجیب همراه شد.
سزار سوتو خرادو داور دیدار ویارئال و رئال مادرید، دو تصمیم سخت گیرانه را در اعلام خطای پنالتی اتخاذ کرد.
دکتر بیژن حیدری در جریان دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال تهران یک پنالتی گرفت که بسیار عجیب بود و صدای آبادانی‌ها را درآورد.
در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی اعلام یک پنالتی بازی را برای چند دقیقه‌ای از جریان انداخت.
خبرنگاری که بعد از دیدار آرژانتین و هلند با لیونل مسی مصاحبه کرد و شاهد درگیری لفظی عجیب او با وخهورست بازیکن هلند بود برای اولین بار درباره آن مصاحبه جنجالی توضیح داد.
خبرنگاری که بعد از دیدار آرژانتین و هلند با لیونل مسی مصاحبه کرد و شاهد درگیری لفظی عجیب او با وخهورست بازیکن هلند بود برای اولین بار درباره آن مصاحبه جنجالی توضیح داد.
مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اعتقاد دارد داوران باعث جنجالی شدن مسابقه این تیم مقابل پرسپولیس شده‌اند.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و گل گهر در شرایطی با برتری آبی های تهران به پایان رسید که شاگردان ساپینتو در وقت های اضافه صاحب یک پنالتی جنجالی شدند و به پیروزی رسیدند.
حرکت عجیب اشرف حکیمی در دقایق پایانی دیدار پی‌اس‌جی- موناکو نزدیک بود به یک جنجال بزرگ منجر شود.
بعد از انتقادهای تند توماس توخل از داور دیدار چلسی و تاتنهام، تصمیم لیگ برتر درباره بازی‌هایی که این داور انگلیسی در دو هفته آینده قضاوت خواهد کرد جنجالی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ