برچسبی روی در فریزر وجود داشت که بر آن نوشته شده بود: «این فریزر زنگ می‌زند، چون تعمیر آن در جریان است. لطفا آن را جابجا نکنید یا از برق نکشید. این ناحیه نیازی به نظافت ندارد.» اما چند روز بعد از به صدا درآمدن زنگ، نظافتچی کلید مدارشکن را زد و جریان برق به فریزر را قطع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، به این باشگاه اعلام کرده که باید 17 میلیون یورو به او پرداخت کنند تا به جدایی رضایت دهد.
چلسی اعلام کرد مویزس کایسادو هافبک برایتون را با قراردادی رسمی به ارزش 115 میلیون یورو به خدمت گرفته است.
بنجامین مندی خانه 6 میلیون یورویی را برای فروش گذاشته و به دنبال 12 میلیون یورو حقوق معوقه از منچسترسیتی است تا از ورشکستگی جلوگیری کند.
عبدالرضا داوری نوشت: به پرسنل وزارت رفاه و سازمان‌هایش، ۳ روز مرخصی تشویقی، ۵ میلیون تومان کمک هزینه و یک میلیون تومان برای هریک از اعضای خانواده، جهت اعزام به راهپیمایی اربعین پرداخت می‌شود.
مصاحبه با سارق معروف که توسط پلیس مشهد دستگیر شد حاوی نکات تامل‌برانگیزی بوده است.
«مارینوس اوزونیدیس» در شرایطی هدایت تیم فوتبال گل گهر را بر عهده گرفت که بر اساس اعلام رسانه‌های یونان مبلغ قرارداد او با باشگاه ایرانی ۲ میلیون یورو برآورد می‌شود!
«مارینوس اوزونیدیس» در شرایطی هدایت تیم فوتبال گل گهر را بر عهده گرفت که بر اساس اعلام رسانه‌های یونان مبلغ قرارداد او با باشگاه ایرانی ۲ میلیون یورو برآورد می‌شود!
ورلدکوین قصد دارد پذیرش رمزارز‌های را در سراسر جهان تسریع ببخشد. بیش از صد‌ها هزار نفر در این پروژه شرکت کرده‌اند تا از عنبیه چشم آن‌ها عکس‌برداری شود. بعد از اسکن چشم، به داوطلبین کدی داده می‌شود تا بتوانند در ازای آن رمزارز دریافت کنند.
زارع پور تنها یک عدد اعلام کرده که حتی اگر بر اساس ایرانیان خارج از کشور محاسبه شود، بر اساس این عدد اعلامی به معنای نیاز ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر به ارتباطات خارجی است، ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار نفری که با توجه به میانگین بعد خانوار در کشور که حدود ۳.۲ نفر است، ۲۷ میلیون و ۸۴۰ هزار نفر را نیازمند ارتباطات خارجی می‌کند.
به نوشته رسانه‌های محلی، با توجه به الگوی دوخت و طرح خطوط متقاطع و لوزی‌های روی کت که با طرح‌های دیور مطابقت دارد، احتمالا کتی از این خانه مد باشد. وب‌سایت دیور قیمت این تکه را ۱۹۰۰ دلار، معادل ۲.۴ میلیون وون (حدود ۱۰۰ میلیون تومان)، نشان می‌دهد.
شاید ملموس‌ترین و جدی‌ترین خبر هفته جاری، گذار قیمت دلار از ۵۰۰ هزار ریال (۵۰ هزار تومان)، گذار نرخ سکه از ۳۱ میلیون تومان و رسیدن نرخ طلای ۱۸ عیار به حدود دو و نیم میلیون تومان بود. رکودزنی‌های جدید بازار ارز و طلا، به کانون برای واکنش‌های گسترده کاربران فضای مجازی، رسانه‌ها و افکار عمومی تبدیل شد
بعد از انتشار گزارشی جنجالی درباره پرداخت مبالغی قابل توجه از طرف باشگاه بارسلونا به نایب‌رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا این سوال مطرح شده است که این چهره جنجالی کیست و چه سابقه‌ای دارد؟
در کنار جنجال بزرگ بر سر کمبود گاز در کشور، ماجرای فیش حقوقی مسئول دفتر یکی از اعضای شورای شهر تهران، از خبرسازترین رخدا‌های هفته جاری بود. در اوایل هفته، انتشار عکس یک فیش حقوقی ۳۳ میلیونی در شورای شهر تهران بازتاب گسترده‌ای در میان محافل سیاسی، رسانه‌ها و افکار عمومی به همراه داشت. صاحب این فیش «فاطمه منصورلی» دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران بود
عدم توجه به تخصص و شایسته‌سالاری در انتخاب مسئولیت‌ها می‌تواند یکی از زمینه‌های اصلی رانت و فساد نیز باشد. قانون‌مداری، مومن و پاک‌دست بودن مسئول به هیچ عنوان تضمینی برای احقاق صلاحیت اخلاقی دیگر افراد نیست. این‌که چنین تصور شود یک مسئول با هر کارنامه‌ای می‌تواند نزدیکان و امین‌های خود را به کار بگمارد، استدلالی به شدت اشتباه است... شاید در همین ماجرای فیش حقوقی جنجالی دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران، اگر پای فرزند در میان نبود، هیچ‌گاه 33 میلیون پای فیش حقوقی و دریافتی 26 میلیون تومانی درج نمی‌شد
انتشار فیش حقوقی دختر دهه هشتادی، نرگس معدنی‌پور، دختر عضو شورای شهر تهران با رقم نجومی ۳۳ میلیون تومانی که پس از کسورات به بیش از ۲۶ میلیون تومان دریافتی رسیده است، برای پارلمان شهری پایتخت دردسرساز شد. به‌طوری‌که علیرضا نادعلی، سخنگو و مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران را ناچار به پاسخگویی به این موضوع کرد.
یکی از کانال‌های شهری فیش حقوقی آذر‌ماه دختر نرگس معدنی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران را منتشر کرده و خواستار شفاف‌سازی درخصوص این فیش شده بود. دختر او که براساس اسناد منتشرشده متولد یکم فروردین‌ماه سال ۸۰ است، در آذر‌ماه در مقابل ستون جمع پرداخت‌های حقوقش رقم ۳۳ میلیون تومان آمده و در مقابل ستون خالص پرداختی عدد ۲۶ میلیون و ۳۴۰ هزار‌تومان.
توزیع یک اسباب بازی به شکل رئیس جمهور ونزوئلا در بین میلیون ها کودک در مناطق فقیرنشین ونزوئلا بحث برانگیز شده است.
کریستیانو رونالدو که از باشگاه النصر عربستان پیشنهادی ۲۰۰ میلیون یورویی دارد در فرودگاه شهر ریاض رویت شد تا انتقالش به این باشگاه بیش از پیش نزدیک به نظر برسد.
دربی ملبورن بین ملبورن سیتی و ملبورن ویکتوری پس از صحنه‌های تکان دهنده با هجوم هواداران به زمین جنجالی شد. در دقیقه ۲۱، هواداران به زمین حمله کردند و توماس گلاور دروازه بان سیتی مورد حمله قرار گرفت و یک هوادار خشمگین با سطل زباله به صورتش کوبید.ماجرا از این قرار است که رئیس لیگ‌های فوتبال استرالیا اعلام کرد توافقی با ایالت نیو ساوث ولز به ارزش ۱۰ میلیون دلار حاصل شده که در پی آن میزبانی دیدارهای فینال این رقابت‌ها به مدت سه سال به سیدنی واگذار می‌شود. این اقدام سیتی تایید کرد که گلاور ۲۴ ساله دچار خونریزی از ناحیه سر شده و در رختکن تحت درمان بوده است.
نمایندگان مجلس فقط به بیمارستان‌های خصوصی مراجعه می‌کنند و برای یک جراحی ساده ۶۰ میلیون تومان می‌پردازند!
توپی که دیه‌گو مارادونا در جام جهانی ۱۹۸۶ با دست وارد دروازه انگلیس کرده بود تا صحنه مشهور به دست خدا را خلق کند در یک حراجی به مبلغ ۲.۴ میلیون دلار فروخته شد.
پس از صحبت‌های جنجالی پدر حسن یزدانی علیه علیرضا دبیر، شایعاتی مبنی بر اینکه فدراسیون کشتی جلوی عقد قرارداد تیم‌ها با یزدانی را گرفته است، مطرح شد، اما مذاکرات تیم‌ها با یزدانی حاکی از این است که این شایعه صحت نداشته و دلیل عدم توافق یزدانی با تیم قزوین هم ظاهرا مسائل مالی بوده است.
باشگاه استقلال در پرونده سرمربی سابق خود به پرداخت مبلغ ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو محکوم شده است.
درخواست مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در نامه‌ای خطاب به رییس صداوسیما تبدیل به یک جنجال بزرگ رسانه‌ای شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ