فاش شدن ارتباط مالی یکی از مالکان چلسی با صندوق سرمایه‌گذاری دولتی عربستان سعودی جنجالی شده و ارتباط این باشگاه با عربستان را زیر ذره‌بین برده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیرس مورگان، مجری جنجالی انگلیسی، بعد از باخت منچستریونایتد به تاتنهام به تمسخر شیاطین سرخ پرداخت و به رفتار یونایتدها با کریستیانو رونالدو اشاره کرد.
مایک دین، داور مشهور انگلیسی، بعد از 28 سال قضاوت در میادین فوتبال و یک سال حضور به عنوان مسئول VAR بازنشسته می‌شود.
در جریان فینال رقابتهای زیر 21سال اروپا بین انگلیس و اسپانیا بین نیمکت‌های دو تیم درگیری شدیدی رخ داد که به اخراج اشلی کول از مربیان انگلیس منجر شد.
حسین کنعانی‌زادگان در گفتگوی اختصاصی با آنتن، درباره اتفاقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و کامنت جنجالی خود برای کی‌روش پس از این رقابت‌ها صحبت‌ کرد.
عادل فردوسی‌پور در جدیدترین مصاحبه خود با علیرضا جهانبخش، در مورد حواشی دیدار اعضای تیم ملی با رئیس جمهور و خواندن سرود ملی و شادی برخی بعد از باخت به تیم ملی انگلیس صحبت کرد. منبع: فوتبال
دیدار دوستانه دو تیم ایتالیا و انگلیس تحت تدابیر امنیتی ویژه ای برگزار خواهد شد.
بعد از مصاحبه عصر چهارشنبه سرمربی بشیکتاش، دله آلی اعلام کرد که به تمرینات این تیم بازخواهد گشت.
اتحادیه فوتبال انگلیس دو باشگاه لیورپول و اورتون را به دلیل اتفاقات دربی مرسی‌ساید جریمه کرد ولی اورتونی‌ها بیشتر از همشهری قرمزشان جریمه شدند.
رئیس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس از برگزاری جلسه اضطراری بعد از رسوایی اخیر خبر داد.
یادداشت‌های اسکوبالا، سرمربی موقت لیدز، بین دو نیمه دیدار دیشب این تیم مقابل منچستریونایتد نشان می‌دهد او به بازیکنانش دستور داده که هافبک‌های یونایتد را هدف بگیرند.
بی بی سی به دلیل دادن زمان به پخش مستند شمیما به مدت یک و ساعت نیم مورد انتقاد قرار گرفته است.
نام او زمانی در شبکه‌های اجتماعی برای کاربران ایران مورد توجه قرار گرفت که در ویدیویی بعد از شکست تیم ملی ایران مقابل انگلیس در جام جهانی او از فوتبالیست‌های ایرانی و تیم ملی ایران حمایت کرد.
سرهنگ انگلیسی به تایمز گفت که هری به همان اندازه که به خانواده‌اش خیانت کرده، به اعتماد ارتش هم خیانت کرده است. وی افزود: «به‌نظرم او کاملاً ساده لوح است. هیچ درک درستی از آنچه انجام می دهد و انجام داده ندارد.»
دروازه‌بان جنجالی آرژانتین در اولین حضور خود در استون ویلا بعد از جام جهانی، لحظه های ویژه ای را رقم زد.
تصور می‌شد که ماکرون تلاش می‌کرد تا عذر مشابهی مانند جو بایدن، رئیس‌جمهوری ایالات متحده به دست آورد، که هم در مراسم و هم در تشییع جنازه با ماشین زرهی رسمی خودش موسوم به «The Beast» شرکت کند.
سرمربی استون‌ویلا رسیدگی به رفتارهای جنجالی مارتینز را به بعد از بازگشت او به انگلیس موکول کرد.
روزنامه اکیب فرانسه بعد از پیروزی تیم ملی این کشور مقابل انگلیس، به تیتر روز گذشته سان واکنش نشان داد.
تصاویر منتشر شده از همسران بازیکنان تیم ملی انگلیس جنجال بسیاری را به دنبال داشته است.
سایمون شرکلیف، سفیر انگلیس در تهران به تیتر روزنامه «کیهان» در خصوص بازی ایران و انگلیس واکنش نشان داد.
سایمون شرکلیف، سفیر انگلیس در تهران به تیتر روزنامه «کیهان» در خصوص بازی ایران و انگلیس واکنش نشان داد.
روی کین، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد عملکرد ایران برابر انگلیس را شوکه کننده دانست‌.
حرکات جیمی واردی، مهاجم لسترسیتی، در دیدار این تیم مقابل ولورهمپتون جنجالی شده است. او در کنار زمین نوشیدنی انرژی‌زا خورد و بعد از گلزنی به ولوز هواداران این تیم را مسخره کرد.
انتظار می‌رفت جیدن سانچو و مارکوس رشفورد، ۲ بازیکن فاز تهاجمی یونایتد به واسطه بازی‌های بسیار خوبی که در این هفته‌ها از خود نشان داده‌اند در جمع مهره‌های دعوت شده قرار بگیرند، اما اینطور نشد
بعد از انتقادهای تند توماس توخل از داور دیدار چلسی و تاتنهام، تصمیم لیگ برتر درباره بازی‌هایی که این داور انگلیسی در دو هفته آینده قضاوت خواهد کرد جنجالی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ