بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان، بیشترین بارش برف گزارش شده در این استان با میزان ۱۸ سانتی متر از «ترشاب» از توابع خاش گزارش شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- پیکر شهید محمدرضا اسمعیلی صبح امروز در ورزنه تشییع و خاکسپاری شد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بار‌ها اعلام کرده و اعلام می‌کنیم هر کس به خود جرأت دهد و از دیوار قانون یا از مامور قانون عبور کند با تمام توان و ابزار قانونی با آن مقابله خواهیم کرد که نمونه آن کلانتری ۱۶ زاهدان است که در زمان حمله اشرار همه آن‌ها در همین مکان کشته شده وبه سزای اعمالشان رسیدند.
مراسم تشیع واحد گشت پلیس راه محور «خاش به تفتان» امروز در ستاد مرکزی پلیس راهنمایی و رانندگی برگزار شد.
زاهدان- تعداد شهدای حادثه تروریستی واحد گشتی در مسیر خاش - تفتان به چهار نفر افزایش یافت.
در میان سوسمار‌های ایران، این‌گونه قدرت بیشتری در همرنگ سازی خود با محیط پیرامون را دارد و وقتی با نگاهی تیزبین‌تر به فَلس‌های پشت این مارمولک نگاه کنید به تطابق حیرت‌انگیز آن با محیط پیرامونش که اکثرا دانه‌های شن هستند، پی می‌برید.
فرمانده انتظامی خاش از درگیری مسلحانه پلیس با اشرار مسلح کوردل در این شهرستان خبر داد و گفت: جانشین پلیس اطلاعات خاش در این درگیری به شهادت رسید.
کانال امام جماعت مسجد اهل سنت خاش با انتشار پیامی ادعاهایی مربوط به قتل فرزند مولوی قلندرزهی را تکذیب کرد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، از دستگیری ۲ شروری که با تیراندازی به سمت شهروند خاش منجر به مجروحیت وی و ایجاد رعب و وحشت عمومی شده بودند، خبر داد.
فرمانده انتظامی خاش از کشته شدن ۲ نفر و کشف یک قبضه سلاح جنگی طی درگیری مسلحانه اشرار مسلح در این شهرستان، خبر داد.
زاهدان- فرمانده انتظامی شهرستان خاش از کشته شدن دو نفر و کشف یک قبضه سلاح جنگی طی درگیری مسلحانه اشرار مسلح در این شهرستان، خبر داد.
حسین‌زهی گفت: با توجه به نیاز مردم به نفت سفید و گذشت دو ماه از فصل سرما هیچ‌گونه سوختی به شهروندان این منطقه داده نشده و باید وزیر نفت پیگیری کند. باید سهمیه آرد بیشتری به استان سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کند چون مردم در این استان نه برنجی و نه قوت غالب دیگری دارند.
حسین زهی گفت: با توجه به نیاز مردم به نفت سفید و گذشت دو ماه از فصل سرما هیچ‌گونه سوختی به شهروندان این منطقه داده نشده و باید وزیر نفت پیگیری کند. باید سهمیه آرد بیشتری به استان سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کند چون مردم در این استان نه برنجی و نه قوت غالب دیگری دارند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آسیب‌دیدگی ۱۲ تن درپی وقوع تصادف زنجیره‌ای میان پنج خودرو در محور زاهدان - خاش خبر داد.
زاهدان- مدیر جهادکشاورزی خاش گفت: تا کنون بیش از ۲۵۳ تن محصول بادمجان تولیدی این شهرستان به کشور روسیه صادر شده است.
۱۷ آذر ماه، مولوی عبدالواحد ریگی از درب پشتی مسجد امام حسین شهرستان خاش مورد ربایش قرار گرفته و سپس به قتل می‌رسد. در ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل، عوامل ترور شناسایی و قبل از خروج از مرز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و با پشتیبانی عملیاتی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.
۱۷ آذر ماه، مولوی عبدالواحد ریگی از درب پشتی مسجد امام حسین شهرستان خاش مورد ربایش قرار گرفته و سپس به قتل می رسد.در ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل، عوامل ترور شناسایی و قبل از خروج از مرز توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) و با پشتیبانی عملیاتی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.
خاش- شهرستان خاش مقصد دومین سفر شهرستانی هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان بود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری اظهار داشت: در ماجرا‌های اخیر بسیاری از روسای طوایف، علما، مسئولین و نهاد‌های امنیتی، نظامی و انتظامی زحمت کشیدند تا آسیب‌های بزرگتر ایجاد نشود و از این جهت از همه عزیزان تشکر می‌کنیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری اظهار داشت: در ماجرا‌های اخیر بسیاری از روسای طوایف، علما، مسئولین و نهاد‌های امنیتی، نظامی و انتظامی زحمت کشیدند تا آسیب‌های بزرگتر ایجاد نشود و از این جهت از همه عزیزان تشکر می‌کنیم.
ایران نوشت: در شهرستان‌های زاهدان، خاش، ایرانشهر و راسک پس از برگزاری نماز جمعه اهل سنت هر چند تجمعات حداقلی شکل گرفت، ولی پس از مدت کوتاهی همان جمعیت حداقلی نیز که تلاش داشت با سر دادن شعار‌های ساختارشکنانه فضا را دچار تنش کند، به دلیل عدم استقبال جمعی، پراکنده شد.
«همین کلی گویی ها و کلیشه محوری هاست که روز به روز اعتماد مردم را کمتر و خشم شان را بیشتر می کند و بر دامنه ناآرامی ها می افزاید.»
«همین کلی گویی ها و کلیشه محوری هاست که روز به روز اعتماد مردم را کمتر و خشم شان را بیشتر می کند و بر دامنه ناآرامی ها می افزاید.»
مدیر آموزش و پرورش خاش گفت: بدنبال حوادث و اغتشاشات روز گذشته در این شهرستان همه مدارس روستایی و شهری امروز در تمامی مقاطع در دو نوبت صبح و بعدظهر به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.
خبرگزاری تسنیم از حمله به فرمانداری شهرستان خاش خبر داد و اعلام کرد که عده‌ای در این درگیری‌ها عده‌ای مجروح شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ