رئیس جمهور آینده کشور را متعلق به نوجوانان و جوانان دانست و گفت: باید با بازنگری مسیر طی شده، ضعف‌ها و کاستی‌ها را شناسایی و تلاش کنیم آهنگ تربیتی کشور با روند توسعه یکسان باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی آبادی گفت: نه تنها بر کاهش دخالت در اقتصاد اعتقاد داریم، بلکه تلاش و تمرکز ما بر سیاست گذاری و تنظیم‌گری خواهد بود و در این راستا به تشکل‌های صنفی اعتقاد کامل داشته و احترام می‌گذاریم.
علی آبادی گفت: نه تنها بر کاهش دخالت در اقتصاد اعتقاد داریم، بلکه تلاش و تمرکز ما بر سیاست گذاری و تنظیم‌گری خواهد بود و در این راستا به تشکل‌های صنفی اعتقاد کامل داشته و احترام می‌گذاریم.
نزدیکی به شرق در قالب تلاش برای عضویت در سازمان همکاری‌های شانگهای، بریکس، توافقنامه استراتژیک ۲۵ ساله با چین و روسیه و یا افزایش همکاری‌های نظامی با مسکو، در شرایطی می‌تواند منطقی باشد که همزمان با آن منافع ارتباط با غرب نیز مورد لحاظ قرار بگیرد
سرمربی تیم ملی قطر بعد از قرعه کشی اعلام کرد تیمش در بین بهترین های آسیا قرار دارد و برای عنوان قهرمانی مجدد تلاش می کند.
آرتا منهاجی می گوید نگرانی هواداران را درک می کند و تلاش آنها، جلب رضایت طرفداران مس کرمان است.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه می دانیم که سال سختی پیش رو داریم و باید اگر در گذشته ۱۰۰ درصد تلاش می‌کردیم، امسال بیش از ۱۵۰ درصد تلاش کنیم تا نتیجه بگیریم.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد که سال بسیار دشواری پیش روی ملی پوشان است.
سرمربی لورکوزن گفت که آنها می خواهند پس از سالها، به مرحله نیمه نهایی یک رقابت اروپایی راه یابند.
بازیکن ایرانی شباب الاهلی گفت که آنها به عنوان بازیکن، اهمیت بازی های باقی مانده در رقابت های ادنوک لیگ را درک می کنند.
سرمربی تیم ملی هندبال اسلوونی گفت: تیم ایران بازی خوبی ارائه کرد و در نیمه اول تلاش بسیار خوبی را از سوی تیم این تیم شاهد بودیم.
شکوری می‌گوید در فدراسیون تلاش می‌کند سطح کیفی مدیران و مربیان تیم‌ها را ارتقا بدهد.
مهرداد عبدی می‌گوید پس از قهرمانی نساجی در جام حذفی دیدگاه‌ها نسبت به این تیم عوض شده و آنها برای تکرار این عنوان تلاش می‌کنند.
رییس کمیته ملی المپیک با تاکید به تمرکز بر رشته‌های مدال‌آور اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: با اعزام کاروان کوچکتر اما کیفی به هانگژو، نتایج بهتری را کسب کنیم.
غلامعلی رشید گفت: لازم است باوجود توجه دولت مردمی به مشکلات معیشتی مردم، تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد.
سرمربی جدید و برزیلی صنعت نفت اولین مصاحبه خود را پس از نشستن روی نیمکت این تیم انجام داد.
ستاره پرتغال در مصاف یک هشتم نهایی می‌گوید برای ماندن در ترکیب اصلی باید تلاش کند.
مهدی رجب‌زاده پس از پیروزی برابر شهرداری همدان به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت.
لئوناردو بونوچی، کاپیتان یوونتوس، معتقد است که بازی برابر پاری سن ژرمن برای این تیم بسیار جذاب است.
وینگر جوان صنعت نفت می گوید که بازیکنان از طریق این تیم می توانند خودشان را به فوتبال ایران ثابت کنند.
نخست وزیر موقت انگلیس امروز پس از ورود به کی یف به بهانه روز استقلال اوکراین و دیدار با «زلنسکی» در سخنانی مدعی شد: باید در برابر تلاش برای عادی سازی روابط با روسیه مقاومت کنیم.
قالیباف گفت: همه قبول داریم که معیشت اولویت ماست و حتما باید برای آن تلاش کنیم. در تلاشیم به حوزه معیشت سروسامان دهیم. اولویت امروز معیشت است، اما ضرورت امروز و اولویت فردای ما، «تربیت» است. نباید در یک معامله سراسر باخت قرار بگیریم به نحوی که «تربیت» را بدهیم و «معیشت» را بگیریم.
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن ضمن درخواست از طرف های درگیر در این کشور برای پایبندی به آتش بس، گفت که باید برای پایان بحران یمن و نه مدیریت کردن آن تلاش کنیم.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۰۶۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۸۳ هزار و ۵۳۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به ذوق‌زدگی دشمن در برخی مقاطع به دلیل برخی ضعف‌ها و و کمبود‌های داخلی افزودند: هم در سال ۱۳۶۰ و هم بعد از آن در چهار دهه گذشته، دشمن در مواردی ذوق‌زده و امیدوار شده و تصور کرده است بساط انقلاب و نظام در حال جمع شدن است؛ اما این امیدواری به نا امیدی تبدیل شده و مشکل آن‌ها این است که راز این ناامیدی را متوجه نمی‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ