غلامعلی رشید گفت: لازم است باوجود توجه دولت مردمی به مشکلات معیشتی مردم، تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پیامی درگذشت والده فرمانده قرارگاه سرّی نصرت را تسلیت گفت.
در پیامی درگذشت والده فرمانده قرارگاه سرّی نصرت را تسلیت گفت.
فرمانده کل ارتش در پیامی تأکید کرد: آزادگان یادآور حماسه‌های بی‌بدیل رزمندگان جبهه حق و نماد حقانیت امتی به بزرگی نام ایران در مقابل ظلم و ستم استکبار هستند.
فرمانده کل سپاه با صدور پیامی درگذشت سردار رشید سپاه اسلام حاج محمد خدابخش را تسلیت گفت.
سرلشکر باقری درباره انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن به دنبال یک انتخابات کم رمق، بی‌جان و باحضور کم است، لذا باید نقشه دشمن را خنثی کنیم.
سرلشکر باقری درباره انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن به دنبال یک انتخابات کم رمق، بی‌جان و باحضور کم است، لذا باید نقشه دشمن را خنثی کنیم.
فرمانده کل ارتش گفت: ایمان، انضباط، آموزش، حفاظت و نگهداری، ارکان و ستون‌های ارتش ولایتمدار و مقتدر جمهوری اسلامی ایران است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران به همه تهدیدات، فتنه‌های مرموز و پیچیده، سناریوهای اسرارآمیز و رمزآلود و کینه‌ورزی‌ها در لحظه پاسخ‌های پشیمان‌کننده می‌دهد.
فرمانده کل ارتش گفت: حضور نیروهای فرامنطقه‌ای به جز ایجاد ناامنی و خسارت برای مردم و کشورهای منطقه نتیجه‌ای نخواهد داشت.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: همراهی نکردن مردم با اغتشاشگران، اقتدار کشور را رقم زد و تحولاتی که در ارتباط با کشور‌های منطقه و کشور‌های اروپایی اتفاق افتاده، محصول سربلندی مردم ونظام است.
سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) از نمایشگاه تجهیزات و دستاوردهای نیروی زمینی ارتش بازدید کرد.
سرلشکر باقری گفت: صدام به بدترین شکل ممکن با خفت و خواری به درک واصل شد و گروهک مزدور منافقین هم‌اکنون بیش از گذشته به دریوزگی افتاده‌اند تا جاییکه هیچ دولت اروپایی حاضر به پناه دادن به آن‌ها نیست و مصداق از «اینجا رانده و از آن جا مانده» شده‌اند.
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهر‌های سوریه نمونه‌ای از آن چیزی است که دشمن برای مردم ایران می‌خواهد؛ آن‌ها "فقر، از بین رفتن تجارت و امنیت، بیوه کردن زنان و یتیمی فرزندان" را می‌خواهند؛ این ذهنیت شوم دشمنان در کشور‌های اسلامی است که البته تاکنون ناکام بوده‌اند.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ‌دشمنان ملت ایران را کاملا ‌می‌شناسیم و ‌با سیاست‌ها و روش‌های‌ آنان آشنا هستیم، تصریح کرد: ‌می‌دانیم دشمن چه می‌خواهد و اعماق نیتشان را می‌شناسیم؛ آنها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند؛ آنها می‌خواهند پیام وحی به مردم نرسد، اما کور خوانده‌اند و قطعا در تمام توطئه‌ها با شکست مواجه خواهند شد.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تک‌فرزندی را پدیده خاموش انقراض نسل دانست و افزود: در رابطه با فرزندآوری و ازدواج علاوه بر گفتگو‌های چهره به چهره، مشوق‌هایی را هم در این رابطه داریم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار رئیس ستاد کل ارتش سوریه گفت: ارتش سوریه محور مهم مقاومت ضد صهیونیستی است، لذا با همکاری یکدیگر این محور را تقویت خواهیم کرد.
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا در مسیر افول قرار گرفته است و اگر اروپا و سایر هم‌پیمانان آمریکا خود را از زنجیر‌های حمایت کورکورانه آمریکا رها نکنند همراه با آن به قهقرا خواهند رفت.
امیر موسوی گفت: در عرصه‌های زمینی، دریایی، موشکی، پهپادی، هوایی و پدافندی شما شاهد رشد و ارتقا نیرو‌های ارتش به نحوی هستید که قابل مقایسه با دوران دفاع مقدس و چند سال قبل نیست. طبیعتا تهدیدات هم متغیر خواهند بود و در آینده با وضعیتی که در جهان ایجاد می‌شود، ممکن است تهدیدات ما شدیدتر هم باشد و ما باید خودمان را برای مقابله با هرگونه تهدیدی آماده کنیم.
هر گونه حمایت از اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ایران، به خطر انداختن جان سربازان آمریکایی در منطقه است.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) صبح امروز در جمع راهپیمایی‌کنندگان جشن پیروزی انقلاب اسلامی حضور پیدا کرد.
سرلشکر سلامی در تبیین سرنوشت خطاکاران و توهین کنندگان به مقام مرجعیت خاطرنشان کرد: فرانسوی ها و مدیران این موسسه را به سرنوشت سلمان رشدی ارجاع می دهم؛ با مسلمانان بازی نکنید، سلمان رشدی سی و چند سال پیش به قرآن و پیامبر اسلام اهانت و جسارت کرد و در مخفیگاه های مخوف پنهان شد.
سرلشکر موسوی گفت: همه این شرارت‌ها و خباثت‌ها به طومار سیاه کارنامه آمریکای جنایتکار و‎ رژیم کودک کش صهیونیستی اضافه خواهد شد و روزی خواهد رسید که یکجا تسویه حساب خواهیم کرد و شما جوانان عزیز آن روز را به چشم خود خواهید دیده و شما خود مردان آن میدان خواهید بود.
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) طی پیامی درگذشت مادر شهیدان سردار سرلشکر احمد سوداگر و محمود سوداگر را تسلیت گفت.
سرلشکر عباس ابراهیم فرمانده سرویس امنیت ملی لبنان گفت که ثروت های دریایی متعلق به لبنان است و لبنانی ها به حق خود خواهند رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ