حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه حکم نهایی پرونده هواپیمایی اوکراینی به زودی صادر خواهد شد، گفت: سقوط هواپیمای اوکراینی دل همه را به درد آورد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوان عالی کشور اعلام کرد: مطابق رای دیوان عالی در خصوص حکم صادره از شعبه هم عرض با موضوع محکومیت اکبر طبری بابت هفت مورد ارتشاء به ۱۲ سال و نیم حبس و ۷۴ ضربه شلاق، ایراد و اشکالی وارد نیست و این حکم مورد تایید قرار گرفت.
در این پرونده، «معاون برق و انرژی وزارت نیرو»، «مدیرعامل وقت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران» و «معاون وقت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست»، هر کدام به سه سال انفصال از خدمات دولتی و همچنین «معاون وقت نظارت بر اجرای استاندارد‌های سازمان ملی استاندارد ایران» و «معاون وقت تدوین و ترویج استاندارد سازمان ملی استاندارد» به جهت بازنشستگی در زمان اصدار دادنامه بدوی و توجه اتهام در مقام تصدی مسئولیت اجرایی، هر کدام به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی درجه ۶ محکوم شدند.
فیفا حکم نهایی خود در پرونده باشگاه اوساسونا را اعلام کرد و این تیم را از فصل آینده لیگ کنفرانس اخراج کرد.
حکم پرونده اکبر طبری مدتی پیش در شعبه هم‌عرض مجددا صادر و وی به مجازات حبس محکوم شده است. پرونده مورد اشاره در حال حاضر در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی و منتظر اعلام رای نهایی است
حکم پرونده اکبر طبری مدتی پیش در شعبه هم‌عرض مجددا صادر و وی به مجازات حبس محکوم شده است. پرونده مورد اشاره در حال حاضر در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی و منتظر اعلام رای نهایی است
حکم نهایی مجازات هواداران والنسیا که در استادیوم مستایا به وینیسیوس جونیور توهین نژادپرستانه کرده و کسانی که عروسک او را از پلی در شهر مادرید آویزان کرده بودند اعلام شد.
دیگر چیزی تا اعلام حکم نهایی یوفا در مورد پرونده نگریرا نمانده است. حکمی که می تواند روی برنامه‌ریزی بارسا در تابستان اثر مستقیم بگذارد.
خبرگزاری رسمی ایتالیا اعلام کرد جلسه سوم و پایانی رسیدگی به اتهامات یووه روز 22 مه برگزار شده و حکم نهایی درباره کسر امتیاز از این تیم اعلام خواهد شد.
در تاریخ سی‌ام فروردین ماه سال جاری پدر یکی از دانش آموزان مدرسه حضرت مهدی (عج)، به بهانه برخورد انضباطی با دانش آموز خود، پس از حضور در مدرسه اقدام به درگیری با عوامل این واحد آموزشی کرد و با سلاح سرد، متولیان این مدرسه را تهدیدکرده است. بلافاصله پس از وقوع این اتفاق و در همان روز با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان مرکز استان، حکم جلب فرد خاطی صادر و پرونده در مسیر رسیدگی نهایی قرارگرفته است.
ستایشی با اشاره به ترک فعل‌ها در خصوص اجرای قانون هوای پاک گفت: پرونده اجرای قانون هوای پاک در شعبه سوم ناحیه ۲۸ مطرح رسیدگی بوده و برای پنج مسئول دولت سابق قرار نهایی جلب دادرسی و کیفرخواست قانونی به اتهام سوءاستفاده از مقام و موقعیت شغلی صادر شده است.
یوفا همچنان در انتظار رای نهایی دادگاه ایتالیا در مورد پرونده تخلفات یوونتوس است و اگر تا قبل از ماه ژوئن حکم صادر نشود، به شکل مستقل اقدام خواهد کرد و یووه باید منتظر جرایمی سنگین باشد.
لیونل مسی منتظر حکم یوفا در پرونده نگریراست و اگر بارسا از حضور در لیگ قهرمانان محروم شود، بازگشت او نیز منتفی خواهد شد.
لیونل مسی منتظر حکم یوفا در پرونده نگریراست و اگر بارسا از حضور در لیگ قهرمانان محروم شود، بازگشت او نیز منتفی خواهد شد.
محسن اسدی‌لاری پدر دو قربانی هواپیمای اوکراینی گفت: تعداد زیادی از اسامی را در جریان دادگاه به آن رسیدیم و خواستیم از آن‌ها تحقیق شود، اما این کار انجام نشد. ما معترض هستیم که چرا این کار را انجام نداده‌اید. ما بار‌ها برای آن‌ها خواندیم و نوشتیم از فرمان حضرت امیر که قاضی باید صبورترین و پرانگیزه‌ترین فرد برای کشف حقیقت باشد، اما به هر دلیلی رعایت نشد و نهایت این شد که با حکمی بسیار سبک روبه‌رو هستیم.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با بیان اینکه بلافاصله پس از وقوع قتل، رسیدگی سریع به این پرونده در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت افزود: در نهایت پس از طی مراحل قانونی، حکم عامل قتل شهید پور دهقان در محل زندان مرکزی خرم آباد با تشریفات شرعی و قانونی اجرا شد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت:حکم نهایی پرونده هواپیمای اوکراینی به زودی صادر خواهد شد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت:حکم نهایی پرونده هواپیمای اوکراینی به زودی صادر خواهد شد.
روزنامه سعودی «عکاظ» اعلام کرد که دادگاه تجدید نظر جنایی با صدور حکم جدیدی در پرونده سقوط جرثقیل در مسجدالحرام، شرکت بن لادن را به سهل انگاری و تخلف محکوم کرده و، اما این شرکت به پرداخت دیه محکوم نشده است.
فدراسیون فوتبال از صدور حکم نهایی کاوه رضایی در کمیته تعیین وضعیت خبر داد.
دادستان لواسان با بیان اینکه تحقیقات پرونده آتش زدن مسجد در مرحله تحقیقات است، هرگونه ادعا در خصوص صدور حکم نهایی برای متهمان را رد کرد.
مرد نابینا برای شاکی قصاص خواسته بود، اما به دلیل غیرقابل اجرا بودن این حکم، متهم فراری به دیه و زندان محکوم شد.
دادستان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: الیاس رئیسی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ فردی را به‌دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسانده بود؛ و در نهایت حکم قصاص این فرد در تاریخ ۳ دی ماه اجرا شد. همچنین وی در مورد پرونده ایوب ریگی گفت: این متهم به‌دلیل اختلافات شخصی فردی را با سلاح جنگی به قتل رسانده بود و در دادگاه به قصاص محکوم شد.
اتحادیه فوتبال انگلیس، باشگاه منچسترسیتی را به ناتوانی در کنترل هوادارانش در دیدار پایانی فصل گذشته متهم کرد. حکم نهایی درباره این پرونده توسط کمیته انضباطی صادر خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ