اتحادیه فوتبال انگلیس، باشگاه منچسترسیتی را به ناتوانی در کنترل هوادارانش در دیدار پایانی فصل گذشته متهم کرد. حکم نهایی درباره این پرونده توسط کمیته انضباطی صادر خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچسترسیتی به بارسلونا اعلام کرده تنها در صورتی حاضر به فروش ژوائو کانسلو است که بند خرید اجباری در قراردادش گنجانده شود.
منچسترسیتی پیشنهادی 80 میلیون یورویی برای لوکاس پاکتا، وینگر وستهام، ارائه کرده است.
منچسترسیتی با خرید یوشکو گواردیولا از رقیب انگلیسی‌اش آرسنال پیشی گرفت تا عنوان گران‌ترین تیم دنیا را به خود اختصاص دهد.
منچسترسیتی و آرسنال در بازی سوپرجام انگلیس عصر امروز به مصاف هم خواهند رفت
متئو کواچیچ می‌گوید منچسترسیتی با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سعی دارد چند فصل دیگر این موفقیت را تکرار کند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که منچسترسیتی تصمیم خود را در مورد آینده ژوائو کانسلو گرفته است و این بازیکن پرتغالی قرار است در ورزشگاه اتحاد بماند.
بعد از خرید روبن دیاز و هری مگوایر توسط تیم‌های شهر منچستر با قیمت‌های گزاف، تیم آبی پوش این شهر دوباره تصمیم گرفته تا گران‌ترین مدافع فوتبال از آن آنها باشد.
افزایش فشار استراتژی منچسترسیتی برای تمدید قرارداد هافبک پرتغالی این تیم است.
منچسترسیتی برای جذب یوشکو گواردیول به باشگاه آلمانی لایپزیش پیشنهاد بزرگی را ارائه کرده است.
رودولفو بورل، دستیار دوم گواردیولا پس از بردن سه‌گانه به آمریکا می‌رود تا به عنوان مدیر ورزشی تیم آستین، چکیده فلسفه پپ را در این تیم پیاده کند.
مدیران منچسترسیتی تصمیم گرفتند از رقابت برای جذب دکلان رایس، ستاره وستهم، کناره‌گیری کنند.
منچسترسیتی امروز اولین پیشنهاد خود را برای خریدن دکلان رایس به وستهم خواهد داد و کورس خرید این بازیکن را پیچیده خواهد کرد.
ایلکای گوندوگان پس از 7 سال حضور در منچسترسیتی آماده انتقال به بارسلوناست.
زهره الهیان عضویت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ریاست کمیته حقوق بشر، ریاست فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد و ریاست فراکسیون طب سنتی را در مجلس یازدهم در کارنامه دارد.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال در شرایطی علی بای را به عنوان داور مسابقه گل‌گهر و پیکان انتخاب کرده که او طی 9 هفته گذشته هیچ سوتی نزده است.
بانوی المپیکی کشورمان گفت: شرایط برای ما در حال حاضر سخت شده است و شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذاریم، چرا که اعزام به مسابقات برای ما بسیار کم شده است.
یک کمیته مستقل اتهامات سنگین مربوط به باشگاه منچسترسیتی را بررسی خواهد کرد.
در شرایطی که تکواندوکاران ایران کار بسیار سختی برای کسب سهمیه‌های المپیک از طریق سیستم رنکینگ دارند، کمیته فنی فدراسیون تکواندو کماکان در حال آزمون و خطا در کادرفنی تیم ملی است.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی‌وفا و حضور وزیر ورزش برگزار شد و طی آن ترکیب ۱۱ نفره این کمیته مشخص شد که در بین انها دو معاون وزیر ورزش هم حضور دارند!
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا و حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و طی آن رئیس جدید این کمیته به همراه دو نایب رئیس که از وزارت ورزش هستند مشخص شدند.
پویا فرزند خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران است که در هفته دهم لیگ یک بازی حساس سایپا در برابر چادر ملو را سوت زد.
استقلال و خداداد افشاریان که در هفته جاری مواضع سختی را علیه همدیگر گرفته بودند، خیلی زود با هم دیدار می کنند.
دکتر الهام اختری، متخصص طب سنتی گفت: از گندم در کتاب‌های معتبر و در دسترس طب سنتی، به عنوان مولد خون صالح نام برده شده است؛ خونی که از نظر کمیت و کیفیت مناسب حال تمامی اعضای بدن است؛ بنابراین نان گرم و تازه خون‌ساز و اشتهاآور است. آرد گندم کامل، مزاج و طبیعتی گرم و‌تر دارد و غذایی پرطرفدار است به شکلی که سرانه مصرف گندم برای هر ایرانی حدود ۱۶۰ کیلوگرم در سال، دو و نیم برابر متوسط جهانی، است.
وزیر ورزش در مراسم امروز کمیته ملی المپیک، با دیدن برخی پیشکسوتان به یاد سختی های دوران کودکی خودش افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ