جدال مقابل سپاهان از ارزش زیادی برای پرسپولیس برخوردار است و مدیران این تیم وعده پرداخت پاداشی ویژه در صورت برتری در این بازی و صدرنشینی دوباره سرخ‌ها را داده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رویترز مدعی شد که آمریکا احتمالا اواسط هفته جاری از یک بسته کمک نظامی جدید برای اوکراین رونمایی خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران  گفت: بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده در محدوده‌های مصوب ۳۱ شهر از جمله کلانشهرهای تهران، کرج و تبریز اجرایی شد.
سخنگوی صنعت برق گفت: با اجرای طرح مدیریت مصرف، ناترازی تولید و مصرف جبران شده، شبکه‌های برق پایدار و برق تمامی مشترکان تامین می‌شود.
عنابستانی گفت: بگذارید سیاسیون کار سیاسی کنند و اجرایی‌ها کار اجرایی را انجام دهند؛ آن‌هایی هم که سیاسی هستند و اجرایی شده‌اند باید بروند به کار اجرایی خود بپردازند، متاسفانه اکنون کشور را سیاست‌زده کرده‌ایم. تشکل سیاسی اگر برای تشویق مردم به حضور در انتخابات باشد، خوب است، اما اگر برای لیست بستن و سهم گرفتن باشد، به صلاح کشور نیست.
کریستین ویری، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، خویچا کواراتسخلیا، ستاره این روزهای ناپولی، را تشویق کرد به منچستریونایتد ملحق شود و گفت او در این صورت به جرج بست دوم تبدیل خواهد شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:از مهرماه سال جاری تاکنون با اجرای بسته تشویقی شهرسازانه در بافت‌های فرسوده، شاهد ۳۳۵ درصد رشد در صدور پروانه ساخت درشهرتهران درمقایسه بامدت مشابه سال قبل هستیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با تصریح اهمیت انعطاف پذیری بسته تشویقی جدید و عدم لزوم تجمیع پلاکهای ریزدانه از شهرداران استان تهران خواست در این زمینه با قدرت عمل کنند.
معاون وزیر راه وشهرسازی گفت:برای اولین بار واحدهای مسکونی بامساحت کمتر از ۵۰ مترمربع که امکان تجمیع ندارند می‌توانند پروانه ساختمانی دریافت کنند.
کارشناس حوزه شهرسازی گفت: یکی از نقاط قوت این ابلاغ ۱۹ بندی طبقه تشویقی نسبت به تراکم مجاز است چراکه علاوه بر ترغیب سازندگان از کوچ اقشار کم درآمد جامعه به حاشیه شهرها جلوگیری می کند.
کارشناس مدیریت وبرنامه‌ریزی شهری گفت: بسته ۱۹ بندی تشویقی نوسازی بافت‌های فرسوده به گونه‌ای تدوین شده تاجلوی مخاطرات طبیعی از جمله زلزله و خطرات آن گرفته شود و آثار آن به حداقل کاهش پیدا کند
عضو کمیسیون عمران مجلس ابلاغ بسته ۱۹ بندی تشویقی نوسازی بافت‌های فرسوده وزارت راه و شهرسازی را یکی از بهترین راهکاری تحقق تولید مسکن با کمترین عوارض برای مردم و دولت عنوان کرد.
وزیر راه و شهرسازی بسته تشویقی کالبدی برای نوسازی بافت‌های فرسوده مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری با حمایت‌های لازم از ساکنان، سازندگان، انبوه‌سازان در ۱۹ بند را به استانداران ابلاغ کرد.
تصویب قانون جوانی جمعیت از سوی مجلس با ارائه بسته های تشویقی متنوع یک گام رو به جلو برای بهبود وضعیت کنونی است که باید با همراهی دولتمردان در اجرای این قانون توام شده تا نتیجه بخش باشد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از افتتاح فاز دوم پیاده راه سلامت به منظور ایجاد بستر مناسب جهت تشویق شهروندان به پیاده روی و توسعه شهر انسان محور خبر داد.
مهدی باقری گفت: دو بستر اینستاگرام و واتساپ که نگاه‌شان نیز براندازانه بود، به عمد فراهم شد تا در کشور اغتشاش باشد و از مردم شهید بدهیم؛ در این زمینه تشویق کردند و علائم آن نیز مشهود است و نیاز به سند ندارد.
در جلسه معاونان وزرای راه و شهرسازی و میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بر لزوم همکاری مشترک جهت ایجاد امکان استفاده از تسهیلات بانکی به منظور مرمت واحدهای با ارزش تاریخی تاکید شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ساخت مسکن در بافت های فرسوده طی فرآیند ساخت و ساز نهضت ملی مسکن با جدیت پیگیری می شود .
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران گفت: انتظار می‌رود با ابلاغ بسته تشویقی جدید نوسازی و کاهش زمان صدور پروانه، روند نوسازی در بافت‌های فرسوده تسریع شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در اجرای سند تحول دولت، بسته جامع تشویقی نوسازی بافت‌های فرسوده افراد می‌توانند در ازای واگذاری واحد مسکونی در بافت فرسوده زمین دریافت کنند.
به همت بنیاد ۱۵ خرداد ، مرحله اجرایی پویش لبخند مادری با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا رسما آغاز شد.
تعداد سایت های شرط‌بندی در بستر فضای مجازی در حال افزایش است و گردانندگان آنها با تبلیغات فریبنده‌ و نمایش زندگی لاکچری خود افراد را به فعالیت در این سایت ها ترغیب و تشویق می کنند و با توجه به اینکه در فضای مجازی برخورد با قمار به سهولت امکان پذیر نیست و گروه‌های قمار با فعالیت در خارج از کشور به مردم آسیب‌های مالی زیادی وارد می‌کنند
معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول در سمینار تخصصی نسل پنجم ارتباطات که در کیش برگزار شد، ضمن تشریح فعالیت‌های همراه اول روی شبکه راه‌اندازی شده 5G توسط این اپراتور، در حضور مدیران ارتباطی کشور و رگولاتور ارتباطی به ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش‌روی توسعه این فناوری به شکل تجاری تا افق 2025 پرداخت.
رشد اقتصاد جهانی به ۲.۹ درصد کاهش خواهد یافت
در گناه بی حجابی سه گروه گناهکار هستند اول کسانی که بی حجابی می‌کنند، در هر کجای کشور بی حجابی به منزله ضربه زدن به امنیت روانی جامعه است و خیانت به مردم به شمار می‌رود. دوم افرادی که بستر این گناه را فراهم می‌کنند و سوم آن‌هایی که به بی حجابی تشویق می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ