مهدی باقری گفت: دو بستر اینستاگرام و واتساپ که نگاه‌شان نیز براندازانه بود، به عمد فراهم شد تا در کشور اغتشاش باشد و از مردم شهید بدهیم؛ در این زمینه تشویق کردند و علائم آن نیز مشهود است و نیاز به سند ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا به اعلام یک رسانه مراکشی، این کشور قصد پیوستن به گروه «بریکس» را ندارد.
رئیس‌جمهور مکزیک اعلام کرد که به‌دلیل قرابت مکانی، همکاری با کشورهای آمریکای شمالی برای مکزیکوسیتی اولویت دارد.
وزارت داخله طالبان نسبت به قصد داعش برای حمله به طالبان در مراسم بازگشت از حج هشدار داد.
سیاوش یزدانی مدافع سپاهان پستی را منتشر کرد که قصد ماندن در این تیم را دارد
این شرکت قصد دارد آن را به عنوان «اینستاگرام برای افکار شما» به بازار عرضه کند و در حال حاضر در حال ساخت آن بر روی یک پلت‌فرم غیرمتمرکز به نام ActivityPub است.
مدیرکل دفتر خدمات آماد و توزیع وزارت صمت با بیان اینکه کمبودی در عرضه روغن موتور نداریم، گفت: عرضه در برخی از فروشگاه ها نسبت به قیمت مصوب بالاتر است و ما به دنبال سامان دهی این بخش هستیم.
ایونا یکی از حامیان همیشگی جورجینا بوده است و به تازگی او نیز در اینستاگرام همانند خواهر مشهور خود تولید محتوا می‌کند و به نظر می‌رسد قصد دارد با حمایت‌های جورجینا به یک اینفلوئنسر تبدیل شود.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، بعد از شکست مقابل المپیک لیون تاکید کرد که رفتار هواداران با لیونل مسی منصفانه نیست.
مدافع فولاد می گوید در زمان کم باقی مانده منصوریان بهترین انتخاب بود.
پزشکان علت اولیه مرگ وی را مسمومیت اعلام کردند و از سوی دیگر مأموران با انجام تحقیقات متوجه شدند که دختر جوان ساعتی قبل از مرگش لایوی از خودش منتشر و در آن عنوان کرده که قصد دارد با سم به زندگی خودش پایان بدهد.
ژاوی معتقد است فردا اگر سئوتا را دست کم بگیرند، به راحتی از کوپا دل ری کنار خواهند رفت.
گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، قصد داشته بعد از جام جهانی از این تیم جدا شود.
در تحقیقات میدانی یکی از شاهدان گفت: مقتول قصد داشت برای بستنی فروشی‌اش تبلیغ کند و به همین دلیل از یک بلاگر در اینستاگرام خواست برای ساخت یک کلیپ تبلیغاتی همراه گروهش به آنجا بیایند. تصویر‌برداری ساعتی طول کشید. زمانی که کارشان تمام شد، مقتول از بلاگر معروف خواست تا با او عکس بیندازد و فیلم بگیرند تا در صفحه اینستاگرام خودش نیز این تصاویر را منتشر و در آنجا هم تبلیغ کند. اما تیم تبلیغاتی به این موضوع اعتراض کردند و سر همین مسأله باهم دعوایشان شد. نمی‌دانم چه شد که ناگهان یکی از سه تصویربردار با چاقو به گردن مرد بستنی‌فروش ضربه زد و سپس سوار بر خودروشان متواری شدند.
کاخ الیزه از قصد امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه برای طرح اصابت موشک به لهستان در اجلاس سران گروه بیست در اندونزی خبر داد.
رئیس‌ جمهور فنلاند امروز در سخنانی اعلام کرد که کشورش پس از عضویت در ناتو، قصد استقرار سلاح‌های اتمی در هلسینکی را نخواهد داشت.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: ثبت نامم در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک پس از مشورت و کسب اجازه از وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در ماجرای دانشگاه شریف قصد داشتند حادثه کوی دانشگاه را بازسازی کنند اما نظام هوشیاری به خرج داد
ماموران با اطلاعات به‌دست‌آمده، به تحقیقات ادامه دادند تا این‌که دیروز در جریان تحقیقات متوجه شدند ماجرای این آدم‌ربایی، ساختگی بوده و دختر جوان از یک سال قبل از طریق اینستاگرام با پسری آشنا شده و قصد داشته با او ازدواج کند، اما خانواده‌اش مخالف این ازدواج بودند. همین باعث شده از خانه فرار کند و همراه پسر مورد علاقه‌ا‌ش با سفر به جزیره کیش دور از چشمان خانواده با هم ازدواج کنند.
مرد میانسال گفت: زمانی که اصرار‌های پسرم زیاد شده بود، دختر ناشناس گفته که قصد ازدواج با شخص دیگری را دارد. پسرم زمانی که از این موضوع با خبر شده از او خواسته که این کار را نکند و درنهایت هم به او گفته دست به خودکشی می‌زند. حتی دو فیلم کوتاه نیز از اقدام به خودکشی برای الینا ارسال کرده بود، اما دوست اینستاگرامی پسرم به او توجه نکرده و مرگ پسرم بر اثر خودکشی رقم خورد.
یک مقام آمریکایی از تصمیم نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد برای ارائه قطعنامه ای در محکومیت همه پرسی های روسیه در مناطقی از اوکراین خبر داد.
کوکه، کاپیتان اتلتیکو، از اینکه مصاحبه او برای وینیسیوس دردسرساز شده، ابراز تاسف کرد.
اصغر مدیرروستا می‌گوید با انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، فعالیت کمیته فنی نیز به پایان خواهد رسید.
پایگاه خبری پولیتیکو از درخواست دولت آمریکا از کنگره این کشور برای موافقت با فروش تسلیحات به تایوان به ارزش ۱.۱ میلیارد دلار خبر داد.
اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی به نام «چالش IG Candid» می‌باشد و قصد دارد آن را از شبکه اجتماعی جدید «BeReal» کپی برداری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ